Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
Документ Підходи до вивчення текстів сучасної американської церемоніальної промови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гундаренко, Олена Володимирівна(uk) Стаття присвячена опису основних підходів до вивчення текстів сучасної американської церемоніальної промови, а саме: структурного, лінгвокультурного та лінгвопрагматичного.Документ Семіотична природа словотворчих моделей лексем у складі заголовка українського та англомовного поетичного тексту(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кібальнікова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті розглянуто проблема семіотичної природи словотворчих моделей лексем у складі заголовка, з’ясовано роль словотворчих формантів у розкритті імплікації художнього цілого.Документ English «conversational routines»: speech act knowledge as part of an efl teacher intercultural competence(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Parashchuk, Valentyna; Паращук, Валентина Юліївна(uk) Стаття присвячена міжкультурним особливостям в реалізації стереотипних мовленнєвих актів в англомовних лінгвокультурах, знання яких входить до міжкультурної компетентності вчителя англійської мови як іноземної.Документ Англійський та німецький інфінітиви в історичній перспективі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Леонідов, Олександр Сергійович(uk) У статті розглянуто основні погляди на категоріальний статус інфінітива та види інфінітивів в історії англійської та німецької мов.Документ Навчально-методичний посібник для підготовки студентів 4 курсу до бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології та методики викладання німецької мови(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна(ua) Навчально-методичний посібник вміщує інформацію про структуру та зміст бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології і методики викладання німецької мови. У посібнику подані: структура білету, критерії оцінювання відповідей студентів на екзамені, зміст теоретичних питань, структура аналізу тексту та коментарі до нього, теми для реферування. Навчально-методичний посібник також містить словник фахових термінів, приклади аналізу тексту та перелік питань з методики викладання німецької мови. Посібник призначений для студентів спеціальності «Мова і література (німецька) денної та заочної форми навчання та для студентів відділення довузівської та післядипломної освіти.Документ Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Губа, Світлана Анатоліївна(uk) У статті йдеться про глобалізаційні процеси сучасності та їхній деструктивний вплив на освіту, інтелектуальний та духовний розвиток молоді завдяки широкому домінуванню стандартів масової культури. Культурна самоідентифікація розглядається як одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в епоху глобалізацій них змін.Документ Педагогічні умови формування підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Божко, Наталія Василівна(uk) The formation of future foreign language teachers’ skills concerning the work of the development of pupils’ mental abilities is investigated in this article. The theoretical and practical pre-conditions of research of these abilities are analyzed.Документ Аргументативні тактики в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Апалат, Ганна Павлівна(uk) У статті розглядаються дискурсивні особливості тексту-інтерв’ю сучасної англомовної преси в аргументативному аспекті. Виділено аргументативні тактики раціонального впливу та аргументативні тактики раціонально-емоційного впливу у текстах-інтерв'ю.Документ Лексичні особливості вторинних текстів (на матеріалі перекладів романів М. Мітчел “Gonewith the wind” та Дж.Голсуорсі «The forsyte saga’»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бідна, Тетяна Олександрівна(uk) У статті йдеться про гендерні особливості представлення текстових концептів Жінка та Чоловік; досліджуються лексичні розходження між текстами оригіналів та перекладів художнього твору, зумовлені гендерним фактором. Особлива увага приділяється аналізу міжстильової та стилістично забарвленої лексики.Документ Іспанська література епохи Сервантеса(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кучинський, Болеслав Вікентійович(uk) У статті коротко аналізується іспанська література епохи Сервантеса - творчість Іньєго Сантільяни, Фердінандо де Рохаса, Лопе де Руеди, Матсо Алемана, Алонсо де Ерсілья та детальніше Мігеля Сервантеса.Документ Вільне фонемне варіювання американських дифтонгів: сучасні тенденції(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Поліщук, Ганна Віталіївна(uk) У статті досліджуються особливості вільного фонемного варіювання дифтонгів у фонемному складі слів в аспекті американської норми вимови на матеріалі лексикографічних джерел. Установленочинники, що впливають на монофтонгізацію дифтонгів, а також описані сучасні тенденції, які визначають варіювання дифтонгів.Документ Practicing recruitment and admission in a changing world(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Lyashuk, Anna; Ляшук, Анна Миколаївна(uk) У статті відображені результати дослідження менеджменту системи вищих навчальних закладів США з питання рекрутування та прийому студентів. Розглядається пілотний варіант концептуальної схеми розвитку менеджменту рекрутування студентів у системі вищої освіти України.Документ Синтаксичні синоніми сполучника daz у середноверхньонімецькій мові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Оксанич, Маргарита Петрівна(uk) У статті розглядаються особливості функціонування сполучника daz у складнопідрядному додатковому реченні у середньоверхньонімецькій мові. Також автором визначаються синтаксичні синоніми досліджуваного сполучника.Документ Особливості використання технологій Web 2.0 у навчанні країнознавства Великобританії та США(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дацька, Тетяна Олексіївна(uk) У статті здійснено огляд деяких електронних технологій Web 2.0, які можуть бути використані у викладанні / вивченні курсу Країнознавства Великобританії та США у вищих закладах освіти.Документ Формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Труханова, Тетяна Іванівна(uk) В статті розглянута проблема формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови. Автор зупиняється на змінах у змісті сучасної підготовки педагогів та шляхах підвищення рівня цієї компетенції.Документ Пауза коливання в англійському мовленні українців(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кочубей, Вікторія Юріївна(uk) Стаття присвячена з’ясуванню особливостей використання паузи коливання як прояву просодичної інтерференції в англійському мовленні українців.Документ Застосування елементів фреймо-лакунарного аналізу при перекладі англійських жартів з лінгвістичною основою українською мовою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) У статті розглядаються шляхи створення комічної недоладності та лакунарності в англомoвних лінгвістичних жартах та робиться спроба залучення елементів фреймо-лакунарного підходу до перекладу англійських мовно-орієнтованих анекдотів українською мовою.Документ Науковий дискурс: рівні та особливості аналізу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лівицька, Інна Адамівна(uk) У статті досліджуються комунікативно-прагматичні особливості англомовного наукового дискурсу, висвітлюються рівні та особливостей його аналізу.Документ Компонентно-структурний аналіз культурної само ідентифікації майбутніх учителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Губа, Світлана Анатоліївна(uk) У статті обґрунтовується структура культурної самоідентифікації та рівні її прояву у майбутніх учителів іноземної мови.Документ Засоби варіювання акцентних структур слів у канадській та австралійській вимовних нормах (у зіставному аспекті з британською нормою)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Шароварова, Станіслава Вадимівна; Данильченко, Станіслава Вадимівна(uk) У статті виокремлено інвентар варіантних акцентних типів та структур слів і моделей їхньої акцентної видозміни канадської та австралійської вимовних норм. Висвітлено відмінності у варіюванні акцентної структури слів канадської та австралійської норм у зіставленні з британською.