eCUSUIR - Electronic Central Ukrainian State University Institutional Repository

Вітаємо на сторінках інституційного репозитарію (архіву) наукових публікацій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка. Електронний архів містить у відкритому доступі публікації викладачів та співробітників університету, матеріали доповідей та конференцій, навчально-методичні книги та інші видання ЦДУ ім. В. Винниченка.

Про eCUSUIR
Політики eCUSUIR
Інструкція з реєстрації

ISSN 2518-1289

 

Нові надходження

Ескіз
Документ
Методичні рекомендації до навчальної практики «Засоби дистанційної освіти»
(2025) Вдовенко, Вікторія Віталіївна
Посібник «Методичні рекомендації до навчальної практики «Засоби дистанційної освіти» призначений для студентів педагогічних спеціальностей, які проходять ознайомчу навчальну практику. Матеріали посібника спрямовані на формування базових цифрових компетентностей майбутніх учителів початкових класів у сфері організації дистанційного навчання. У посібнику подано чітко структуровані завдання, покрокові інструкції та корисні ресурси для опанування таких інструментів, як Google Classroom, Google Форми, Padlet, Miro та LearningApps. Особлива увага приділяється адаптації цифрових ресурсів до вікових особливостей учнів початкової школи, а також розвитку в студентів практичних навичок створення навчального контенту, організації інтерактивної взаємодії, оцінювання та зворотного зв’язку. Посібник стане у нагоді викладачам, методистам і студентам під час проведення практики, а також усім, хто прагне ефективно використовувати цифрові освітні інструменти в роботі з молодшими школярами.
Ескіз
Документ
Computer technology in the work of preschool teacher
(2022) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Vdovenko V.
Ескіз
Документ
Контрастивна стилістика
(2025) Лелека, Тетяна Олександрівна
Курс "Контрастивна стилістика" має на меті ознайомлення студентів з постановкою проблем і колом завдань сучасної стилістики англійської та української мов у порівняльному аспекті; висвітленні етапів розвитку порівняльної стилістики; понятійним апаратом стилістичної теорії, теорії перекладу, проблемами та концепціями, що панують на сучасному етапі в стилістиці, перекладознавстві та порівняльному мовознавстві, сприяючи підвищенню культурної компетенції (cross-culturalawareness) студентів, які повинні бути спеціалістами не тільки з міжмовної, але й міжкультурної комунікації.
Ескіз
Документ
Аналіз англомовного художнього тексту
(2025) Долгушева, Ольга Валеріївна
Навчально-методичний посібник призначений для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітніми програмами «Середня освіта. Мова і література (англійська та німецька)» та «Середня освіта. Англійська й німецька мови та зарубіжна література». Основна мета навчально-методичного посібника – скеровувати роботу студентів з набуття вмінь аналізу художніх прозових текстів. Наведені у посібнику положення літературної теорії сприятимуть ґрунтовності і науковості аналізу тексту; розроблені автором комплекси завдань до оповідань орієнтовані на розширення словникового запасу здобувачів, засвоєння англомовної літературознавчої та лінгвістичної термінології, розвиток навичок й умінь читання й медіації художнього тексту та удосконалення іншомовної комунікативної компетентності здобувачів. Посібник укладено англійською мовою.