Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 13
  • Ескіз
    Документ
    Theory and practice of higher professional education in Ukraine
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія навчання іноземної мови: когнітивний підхід
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення іноземної мови на рівні закладу вищої освіти; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальних учнів, так і для носіїв інших мов і культур. Обчислювальна модель є домінуючою моделлю в когнітивних підходах до здобуття другої мови, і насправді вивчаються всі дослідження засвоєння другої мови. Проаналізовано психічні процеси, що лежать в основі оволодіння другою мовою, які можуть бути розбиті на мікропроцеси та макропроцеси.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування системи підготовки вчителів іноземних мов в україні: світовий досвід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (ua) В даній статті розглядаються шляхи адаптації передового світового досвіду модернізації системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні. Для українських педагогів науковий інтерес становить досвід американських колег щодо організації професійної підготовки вчителів іноземних мов, зокрема практичного складника підготовки майбутніх учителів. Досвід організації практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у школах професійного розвитку в США є цінним джерелом для вивчення та імплементації його позитивних аспектів.
  • Ескіз
    Документ
    Professional preparation of teachers in the usa and in ukraine: comparative analysis
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shandruk, S.; Шандрук, Світлана Іванівна
    (uk) Інтеграція України в міжнародний освітній простір, потреба у вивченні й упровадженні міжнародного досвіду у сферу професійної підготовки вчителів вимагає порівняльних досліджень і аналізу американського досвіду підготовки вчителів. Позитивний досвід високоякісної професійної підготовки американських вчителів корелює з конкретними завданнями модернізації національної освіти, відкриває нові джерела інновацій, управління та вдосконалення додипломної та післядипломної педагогічної освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація підготовки педагогічних кадрів: світовий досвід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті розглядається проблема модернізації підготовки педагогічних кадрів в системі професійної освіти США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки викладача (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки педагогічних кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Reforming of teachereducation: adaptation of international experience
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk): Розбудова незалежної Української держави пов’язана з формуванням нового суспільства, перетворенням усіх суспільних інститутів. Подальша трансформація суспільних відносин, їх загальна модернізація на шляху до демократизації неможлива без реформування системи освіти. Проблема узгодження національної системи освіти з визнаними світовими та європейськими нормативами має глобальний характер, оскільки її розв’язання безпосередньо впливає на формування професійних педагогічних кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Second lang enge acquisition for biling enl and foreign students
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Shandruk, S.; Шандрук, Світлана Іванівна
    (uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальнихучнів, так і для носіїв інших мов і культур.
  • Ескіз
    Документ
    Система професійної підготовки ефективного вчителя з використанням інноваційних технологій у США
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, S.
    (uk) У статті вивчається проблема пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, до самореалізації, до виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства з використанням інноваційних технологій.