Наукові видання каф-ри української філології та журналістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/25

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Використання інноваційної методики в курсі «Сучасна українська літературна мова (синтаксис)»
    (КОД, 2018) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshko, Inna
    (uk) У статті висвітлено проблеми застосування інноваційної методики у викладанні курсу «Сучасна українська літературна мова (Синтаксис)» у взаємодії з традиційними методами навчання, розглянуто складні випадки аналізу словосполучень, головних і другорядних членів речення, складні випадки аналізу односкладних речень. У викладанні теоретичних курсів мовознавчого циклу необхідно враховувати ідеї наукової парадигми, орієнтованої на особистість студента з його комунікативними та пізнавальними потребами, актуалізувати в сучасній мовній освіті культуро-орієнтовані підходи до навчання мови. На сучасному етапі суспільством висуваються нові вимоги до системи освіти, форм, методів, принципів навчання, що сприятиме на якісно новому рівні підготувати студентів до майбутньої трудової діяльності, а досягти високих результатів у навчальному процесі можливо шляхом взаємодії традиційних та інноваційних процесів у викладанні теоретичних курсів на філологічних факультетах ВН3. В організації навчального процесу в системі підготовки спеціалістів-філологів використовується кредитно-модульна технологія викладання української мови у вищій школі, що передбачає оптимізацію освітнього процесу, посилення уваги до самостійної роботи студентів. Розглянуто дискусійні питання щодо проблеми другорядних членів речення в сучасному мовознавстві, проблеми односкладного речення в сучасному мовознавстві.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інноваційної методики в курсі «Теоретична граматика української мови»
    (Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshkо, Іnnа
    (ua) У статті висвітлено проблеми науково-методичного забезпечення інноваційних процесів у викладанні курсу «Теоретична граматика української мови», розглянуто можливості й перспективи використання проблемно-пошукового, дослідницького, проектного методів при вивченні теоретичного курсу для магістрів. Установлено особливості використання інноваційних процесів і технологій у викладанні курсу «Теоретична граматика української мови» для магістрів філологічних факультетів ВНЗ. Визначено методи, прийоми й засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності магістрів, що створюють сприятливі умови для розвитку навчально-пізнавального інтересу, формування мотивів і мотивації навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання дистанційного навчання в курсі «Теоретична граматика української мови»
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshko, Inna Mykolaivna
    (uk) У статті розглянуто перспективи використання дистанційних технологій у курсі «Теоретична граматика української мови». З’ясовано переваги і недоліки дистанцiйного навчання, зроблено акцент на особливостях навчального процесу при вивченні даного теоретичного курсу з використанням дистанційних освітніх технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування інноваційної методики в курсі «Інформаційно-аналітична діяльність»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshkо, Іnnа
    (uk) У статті висвітлено проблеми науково-методичного забезпечення інноваційних процесів у викладанні курсу «Інформаційно-аналітична діяльність», розглянуто можливості й перспективи використання проектного методу у взаємодії з традиційними методами навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Використання проектної методики в курсі "Практикум з української мови"
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Демешко, Інна Миколаївна
    У статті розкриті можливості та перспективи використання проектного методу у взаємодії із традиційними методами викладання в курсі "Практикум з української мови", умови перетворення на навчальний процес, які забезпечують підвищення якості викладання та вивчення української мови.