Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
13 результатів
Search Results
Документ Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта(КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Sevchenko, I.; Бродський, Геннадій Леонідович; Brodskyi, H.(uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.Документ Prospects of development of the orchestra of popular, classic and modern Ukrainian music(PPE Tsoma S.P., 2017) Бродський, Геннадій Леонідович; Brоdskui, G.Документ Вокальний ансамбль як форма організації музично-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Shevchenko, I.; Brodskyi, G.(uk) Стаття присвячена дослідженню можливостей вокально-ансамблевого музикування як активного засобу музичного і морально-естетичного виховання, визначено типи та характерні риси вокальних ансамблів, учасників яких поєднує спільна мета – сценічне втілення художнього образу твору.Документ Features of collective musical activity of students in extracurricular time(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, G.; Бродський, Геннадій Леонідович(uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.Документ Professional and personal student’s development in the cultural-art space from the viewpoint of system-synergetic approach(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shevchenko, I.; Шевченко, Інга Леонідівна; Brodskyi, H.; Бродський, Геннадій Леонідович(uk) У статті йдеться про розробку нових сучасних методологічних підходів в педагогіці та мистецькій освіті, означення їхніх системних зв'язків з позицій міждисциплінарних співвідношень на історичному етапі постмодернізму, які відповідають сучасним вимогам цивілізації й культури та високому рівню розвитку наукового мислення, визначаються умови професійно-особистісного становлення студента в сучасному культурно-мистецькому просторі.Документ Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович(uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.Документ Психологічні особливості особистості майбутніх диригентів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Shevchenko, I.; Brodsky, G.(uk) У статті йдеться про психологічні особливості виховання особистості керівника хорового та оркестрового колективу, його психологічної готовності до музично-педагогічної діяльності в процесі творчої взаємодії з колективом, формування професійної майстерності студентів у відповідності до умов і запитів сьогодення.Документ Формування виконавської майстерності учасників студентських музичних колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розкривається методика формування виконавської майстерності студентів – учасників музичних колективів як однієї з форм організації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів музики.Документ Розвиток професійних якостей майбутніх педагогів-музикантів на заняттях студентських художніх колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович(uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розглядаються нові підходи до формування і розвитку професійно цінних якостей особистості педагога-музиканта в колективній музичній творчості.Документ Взаємодія мистецтв як фактор підготовки педагога-музиканта поліхудожнього профілю(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті йдеться про педагогічні закономірності і принципи формування майбутнього педагога-музиканта поліхудожнього профілю, якому притаманний інтегративний характер діяльності на основі поєднання функцій педагога, режисера, просвітянина, виконавця.