Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
Документ Технологія підготовки майбутніх учителів до застосування комп’ютерної графіки у професійній діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Фурсикова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті досліджується технологія формування готовності вчителів до застосування комп’ютерної графіки у майбутній професійній діяльностіДокумент Мистецький освітній простір як основа творчого самовираження мабутнього педагога-музиканта(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Растригіна, Алла Миколаївна; Дьомін, Сергій Петрович(uk) В статті здійснена спроба понятійного осмислення феномену мистецького освітнього простору й обґрунтування його можливостей для творчого самовираження особистості та прослідковано його взаємозв’язок з процесом становлення і розвитку індивідуального освітнього простору майбутнього педагога-музиканта.Документ Психолого-педагогічні основи викладання світової художньої культури вшколі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті пропонується аналіз психолого-педагогічних основ викладання курсу «Світова художня культура» в школі. Досліджується вплив засобів образного впливу творів мистецтва на вирішення художньо-освітніх і загальновиховних завдань, що мають вирішуватися в рамках викладання означеного курсу.Документ Природа як засіб музично-естетичного виховання молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядаються теоретичні аспекти музично-естетичного виховання молодших школярів засобами природи в музиці, а також визначаються об’єктивні та суб’єктивні передумови формування у них повноцінного естетичного ставлення до природного середовища та до його музичного відображення у творах.Документ Особливості вивчення і використання виховних можливостей театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті розглядається специфіка театру як виду мистецтва, обгрунтовуються принципи використання виховного впливу театрального мистецтва на уроках світової художньої культури та у позакласній роботі в школі. Досліджуються особливості проведення театрально-творчої роботи з учнями початкової, середньої школи, старшокласниками.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ Педагогічне проектування та його складові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті розглядаються особливості використання технології проектування в системі професійно-педагогічної підготовки студентів творчого вищого навчального закладу, визначаються складові її змісту.Документ “Салони” В. Іздебського і новітнє західноєвропейське мистецтво у формуванні нової генерації українських художників півдня україни початку ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Пунгіна, Ольга Анатоліївна(uk) Інтернаціональні виставки 1909–1911 років, “Салони” В. Іздебського, відіграли величезну роль у переломі художніх смаків і світогляду студентської молоді. Вони виявилися своєрідним знаком ствердження на російському ґрунті мистецтва авангарду, піднесли престиж молодих вітчизняних художників, які нічим не поступалися західноєвропейським майстрам.Документ Проблеми професійної підготовки музиканта-педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Гончаренко, Лариса Петрівна(uk) У статті йдеться про професійну підготовку майбутніх учителів музики в інструментальному класі. Розглядаються питання музично-виконавської і вербально інтерпретації музичних творів.Документ Психолого-педагогічний аспект проблеми музичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Дідич, Галина Степанівна; Гейченко, Микола Іванович(uk) У статті розглядається проблема виховання і розвитку особистості засобами музичного мистецтва і стан цієї проблеми в науковій та методичній літературі.Документ Форми і методи роботи над акомпанементами вокально-хорових та інструментальних творів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Назаренко, Марина Павлівна(uk) У статті розглядаються форми і методи концертмейстерської роботи над вокально-хоровими та інструментальними творами, визначаються їх специфічні особливості. Проводиться аналіз деяких вокальних та інструментальних творів, які застосовують у концертмейстерській підготовці студентів музично-педагогічної спеціальності.Документ Збереження професійного здоров’я майбутніх педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Калюжна, Оксана Іванівна(uk) У статті з’ясовуються засоби педагогічної освіти, які уможливлюють збереження і зміцнення професійного здоров’я педагогів-музикантів у процесі фахової підготовки. Розглядаються умови об’єднання зусиль науковців і практиків з метою розробки превентивних заходів зі збереження професійного здоров’я студентів, підвищення рівня стресостійкості майбутніх фахівців. Актуалізовано потенційні можливості співпраці мистецького факультету з іншими факультетами Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка.Документ Інноваційні підходи до магістерської підготовки педагогів-музикантів як умова інтеграції в європейський освітній простір(2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) В статті розглянуто шляхи удосконалення магістерської підготовки студентів мистецького факультету з огляду на специфічні завдання мистецької освіти та особливості професії педагога-музиканта.Документ Методичні рекомендації до вивчення курсу «Художня культура з методикою викладання»(2011) Куркіна, Сніжана ВіталіївнаДокумент Теоретичні підходи до інтерпретації професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Спінул, Ігор Васильович(uk) У статті розглянуто теоретичні аспекти розуміння сутності професійної компетентності майбутнього вчителя хореографії. На основі аналізу праць науковців з проблем компетентнісної освіти автор робить спробу визначити структурні компоненти досліджуваного поняття.Документ Організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Растригіна, Алла Миколаївна(uk) У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови професійно-особистісного розвитку майбутнього педагога-музиканта у виховному просторі факультету мистецтв та окреслено можливості їхнього ефективного функціонування в становленні духовного потенціалу сучасного фахівця.Документ Формування виконавської майстерності учасників студентських музичних колективів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна(uk) У статті йдеться про особливості професійної підготовки студентів мистецького факультету, розкривається методика формування виконавської майстерності студентів – учасників музичних колективів як однієї з форм організації художньо-творчої діяльності майбутніх учителів музики.Документ Методика викладання історії театрального мистецтва на уроках світової художньої культури, заняттях шкільної театральної студії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Куркіна, Сніжана Віталіївна(uk) У статті подається методика викладання істортеатрального мистецтва на уроках світової художньо культури, заняттях театральної студії. Обґрунтовуєтьсефективність використання мультимедійних технологій процесі ознайомлення старшокласників з історією театру.Документ Періодизація музично-освітньої системи в Україні в другій половині ХХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Черкасов, Володимир Федорович(uk) У статті виділено чотири періоди розвитку музично-освітньої системи України в другій половині ХХ століття, пов’язані з реформуванням, перебудовою, модернізацією й інтеграцією до європейського освітнього товариства.Документ Когнітивний компонент в контексті формування художньо-естетичної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гарбузенко, Лариса Володимирівна(uk) Розглянуто сутність когнітивного компоненту компетентності як системи знань та розвинутих пізнавальних процесів, що кожний зокрема і всі разом забезпечують пізнання. Метою досягнення визначених цілей обрано декоративно-прикладне мистецтво як засіб формування художньо-естетичної компетентності. Розглянута технологія процесу формування художньо-естетичної компетентності, яка містить такі етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий. Охарактеризовано основні моменти формування когнітивного компоненту художньо-естетичної компетентності на інформаційно-пізнавальному етапі. Окреслено, що на інформаційно-пізнавальному етапі формуються теоретичні знання, як концептуальний засіб, розвивається емоційно-чуттєва сфера та мислення, розвивається мотивація до власної художньо-естетичної діяльності.