Перегляд за Ключові слова "communication"
Зараз показуємо 1 - 20 з 21
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Citizenship education in the english language classroom(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Метою даного дослідження є з'ясувати, чи може впровадження принципів громадянської освіти у викладання англійської мови підвищити мотивацію студентів і поліпшити їх рівень володіння іноземною мовою. Навчання засадам громадянської освіти проводилося на прикладі студентів університету через навчальне спілкування в аудиторії. Дослідження довело, що підготовка студентів вищих навчальних закладів, щоб бути хорошими громадянами, використовуючи ідеологію громадянської освіти, є далеко плановою освітньою ціллю, що тісно переплітається з навчанням іноземної мови.Документ Current communicative knowledge in the system of the social sciences and humanities in the university curriculum(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Gutsalo, Emiliia Un-Sunivna; Matyash, Olga Ivanivna; Гуцало, Эмилия Ун-Суновна; Матьяш, Ольга Ивановна; Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Матьяш, Ольга Іванівна(en) This paper offers an analysis of a survey, conducted among faculty of universities on the topic of how communication, communication studies, and education are viewed today academia. With the changes taking place education, the field is still somewhat «undefined–unidentified». While continuing discussions about communication and communication training are taking place, there are few empirical studies looking at the development of the discipline and communication education. With this in mind, the authors conducted a study to explore two questions: how educators view communication and communication studies; and how they view the need for communication education at the university level. A discussion of the results and the implications for research is given from a sociocultural perspective.This study provides initial insights into how academics express their views on communication and communication science – what language they use to discuss communication issues, what meanings they assign to the basic concepts and issues, and what cultural traditions and discourses inform their perspectives. Future research should broaden and diversify the sampling by engaging participants from other academic disciplines. Also, this study involves primarily the faculties of more traditional higher educational institutions representing the socalled psycho-pedagogical sector. It might be useful to extend this line of research to the faculties of more modern universities, representing new social departments and programs. As we can see from this study, institutional affiliations play a critical role in how different faculties conceptualize communication and view the prospects for communication research, and eventually for communication education. This analysis was undertaken from a sociocultural perspective: the empirical findings were analyzed in a broader cultural context to see how the expressed views resonate with broader cultural beliefs, practices, and traditions. This methodology can be useful to investigate other broad societal communication issues. Another important theme worth exploring within a sociocultural perspective is: how the existing social practices affect the development of communication disciplines in the country. We hope that the findings of this study, and the questions raised will serve as a stimulus for new empirically grounded interpretive and conceptual studies.Документ Formation of dialogical linguistics of young schools by interactive techniques(Machulin, 2018) Horska, O. O.; Горська, Олена Олександрівна(en) The article reveals the system of formation of dialogue speeches of junior pupils in Ukrainian language lessons with the help of interactive learning technologies.Документ Spoken grammar in the efl context(КОД, 2018) Apalat, Hanna; Апалат, Ганна Павлівна(uk) У статті розглядається роль розмовної граматики в курсі Speakout Advanced. У статті подано визначення й описано функції таких елементів розмовної граматики: лексико-граматичні конструкції, еліпсис, заповнювачі пауз, маркери зворотного зв’язку, емфатична препозиція, пояснююча постпозиція. Елементи розмовної граматики дозволяють мовцю вести комунікацію в реальному часі: редагувати своє висловлювання, надавати пояснення, орієнтувати співрозмовника, щодо теми повідомлення, окреслити тему, перед тим як прокоментувати її, а також додати оціночний компонент до повідомлення. Аналіз виявив, що в зазначеному комплексі елементи розмовної граматики обмежені лексико-граматичними конструкціями та еліпсисом. Синтаксичні конструкції, характерні для розмовної мови (емфатична препозиція, пояснююча постпозиція), проігноровано. В комплексі Speakout Advanced бракує мовленнєвих вправ, спрямованих на застосування розмовної граматики. Для згаданого комплексу характерною є перевага індуктивних видів діяльності над продуктивними. В статті наголошується можливість і потенційна користь більшої обізнаності щодо розмовної англійської мови, оскільки знання особливостей розмовної граматики дозволяє викладачам покращити загальний рівень володіння мовою у студентів та підвищити автентичність уроків англійської мови.Документ The role of listening comprehension skills in formation of communicative competence of students of non-lingual faculties(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Rozhkova, Natalia; Рожкова, Наталя Григорівна(uk) У статті обговорюються проблеми та підходи до формування комунікативної компетенції студентів немовних факультетів у процесі вивчення іноземної мови. Одне з найважливіших місць у навчанні посідає аудіювання, оскільки воно тісно пов’язане із читанням і письмом, підготовлює усне мовлення, допомагає формуванню сприйняття мовлення на слух.Документ Досвід викладання бібліотечно-бібліографічних дисциплін у ВНЗ(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Гуцул, Лариса Іванівна; Гуцул, Лариса Ивановна; Gutsul, Larysa(ua) У статті висвітлено досвід викладання дисциплін бібліотечно-бібліографічного циклу на факультеті філології та журналістики КДПУ імені В. Винниченка. Проаналізована роль цих курсів у становленні фахівця з бібліотечної справи та інформаційної діяльності. Курси «Бібліотечна справа (бібліотекознавство та книгознавство)», «Бібліографознавство», «Загальне бібліографознавство», «Каталоги» належать до циклу фундаментальних професійних навчальних дисциплін за напрямом підготовки «Філолог. Учитель української мови та літератури», спеціалізація «Шкільне бібліотекознавство». Акцентовано увагу на викладанні курсу «Каталоги», тому що саме бібліотечні каталоги є одним з дійових засобів пропаганди книг. Вони розкривають склад бібліотечних фондів, полегшують добір літератури та спрямовують інтереси читачів.Документ Компетентісно-орієнтоване навчання мови у XXI столітті(КОД, 2018) Чорна, Олена Олегівна; Волчанська, Ганна Василівна(uk) У статті розглянуто зміни, які очікують на вітчизняну систему освіти; описано фактори скорочення кількості студентів, зростання ваги неформальних закладів освіти, визначено роль он-лайн ресурсів. На основі аналізу європейського досвіду, схарактеризовано основні переваги дистанційного навчання, шляхи його реалізації, визначено переваги та недоліки такого формату організації навчання. Стаття описує навчальні потреби та особливості сучасного студента. У роботі розглянуто ключові компетенції, які студент має здобути у процесі навчання. До них відносяться критичне мислення, комунікація, колаборації та креативність. Метод проектів є одним із найзручніших методів фасилітаціїрозвитку зазначених компетенцій.Документ Комунікативна складова у структурі формування психологічної культури майбутніх педагогів в умовах оптимізації навчання та виховання дітей з особливими потребами(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шишова, Інна Олексіївна(uk) У статті розкриваються основні підходи до визначення понять «психологічна культура», «психологічна культура майбутніх педагогів»,. Автор акцентує увагу на комунікативному компоненті психологічної культури майбутнього педагога.Документ Мовні ігри на уроках англійської мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.Документ Науковий дискурс: рівні та особливості аналізу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лівицька, Інна Адамівна(uk) У статті досліджуються комунікативно-прагматичні особливості англомовного наукового дискурсу, висвітлюються рівні та особливостей його аналізу.Документ Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna(ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.Документ Проектна методика як спосіб формування комунікативних вміньу процесі вивчення іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рожкова, Наталія Григорівна(uk) У статті йдеться про застосування проектної методики на заняттях іноземної мови, на меті якої є формування комунікативних вмінь студентів.Документ Психолого-педагогічні та дидактичні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці(2014) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Богомаз-Назарова, Снежана Николаевна; Bogomaz-Nazarova, S.(uk) В статті проаналізовано психолого-педагогічні передумови використання інтеграційних процесів в технічній естетиці; визначено особливості інтеграційних процесів в курсі «Технічна естетика».Документ Рекламний контент у мережевих медіа(2023) Гуманенко, Олександра Олександрівна; Гундерук, Олександра Олесандрівна; Humanenko, O. O.; Зінчук, Р. С.; Римар, Н. Ю.; Zinchuk, R. S.; Rymar, N. Yu.(ua) У статті досліджено рекламний контент у мережевих медіа під час війни, зокрема про- аналізовано інструментарій та вербальні маркери ефективної комунікації. Зауважено, що сьогодні в умовах тотальної інформатизації суспільства особливої популярності набуває інтернет-маркетинг, адже соціальні мережі в наш час стають оптимальним майданчиком для просування товарів і послуг в онлайні. Відзначено розгалужену парадигму класифікацій- них засад інтернет-реклами як явища віртуальної комунікації, а також описано такі види реклами: контекстну, таргетингову, емейл-розсилку, SEO-оптимізацію. Схарактеризовано вдалі рекламні тактики популяризації власного бізнес-акаунту та успішного продажу. Опи- сано особливості вдалого візуального оформлення й текстового наповнення сторінок, при- значених для продажу продукції в інтернеті через соціальні мережі. Зосереджено увагу на етичних та неетичних практиках ведення мережевої комунікації, майстерності публікації дописів та історій брендів і компаній в умовах війни в Україні. Попри те, що після повно- масштабного вторгнення істотно змінилися підходи до ведення бізнесу віртуально, проте завдяки кмітливості, пристосуванню до реалій продавці залучають нові або ж модернізовані рекламні інструменти для оптимальної комунікації зі споживачами в інтернеті. Власники бізнес-сторінок акцентують на патріотичних закликах і символіці, благодійності й волон- терстві, протидії росії, аби зробити свої профілі більш активними. Популярності в реклам- них повідомленнях набувають емоційні гасла з елементами патріотичності й чіткої гро- мадянської позиції. Спорадично в соціальних мережах натрапляємо на етично некоректні висловлювання й дописи. У війну, як і в мирний період, не потрібно забувати про те, що про- філь повинен бути правильно оформлений і підготовлений до реклами. Важливою реклам- ною стратегією в бізнес-акаунтах є ситуативи, тобто миттєва реакція бренду на подію чи новину у вигляді публікації в соціальній мережі (до прикладу, «кримська бавовна» чи звільнення Херсона). Зауважено, що в реаліях війни варто забути про так званий «чорний» гумор і знати межу дозволеного в рекламі. (en) The article examines advertising content in the Internet and social media during the war, in particular, a toolkit and verbal markers of effective communication have been analyzed. It is noted that Internet marketing is currently gaining special popularity in the conditions of total informatization of society, because nowadays social networks are becoming a popular platform for promoting goods and services online. The wide paradigm of classification principles for Internet advertising as a phenomenon of virtual communication was pointed out as well as the following advertising types were described such as contextual, targeted, e-mails, SEO. Appropriate advertising tactics for promoting a business account and successful sales are characterized. The article describes features of successful visual design and text content of pages intended for selling products on the Internet through social networks. Attention is focused on ethical and unethical practices of online communication, skills of sharing posts and stories of brands and companies in the conditions of war in Ukraine. Despite the fact that after a full- scale invasion, approaches to conducting business virtually have changed significantly, however, thanks to ingenuity, adaptation to reality, sellers attract new or modernized advertising tools for optimal communication with consumers on the Internet. In order to make their profiles more active, owners of business pages emphasize patriotic messages and symbols, charity and volunteerism, opposition to Russia. Emotional slogans with elements of patriotism and a clear civic position are gaining popularity in business promotion. We sporadically come across ethically incorrect statements and posts in social networks. In wartime as well as in the peaceful period, one should not forget that the profile must be properly designed and prepared for advertising. An important advertising strategy in business accounts is situational approach, i.e. an instant reaction of the brand to an event or news in the form of a publication on a social network (e.g., “Crimean bavovna/cotton claps” or liberation of Kherson). It should be mentioned that in the realities of war it is worth forgetting about the so-called “black” humour and knowing the limit of what is allowed in advertising.Документ Розвиток дослідницьких умінь учнів старшої школи на гуртковому занятті(2023) Донець, Аліна Юріївна(ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 014.15 «Середня освіта (Природничі науки)». – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2023. Актуальність. Для сучасної стратегії розвитку національної школи характерним є зростання уваги до особистості школяра, максимального розкриття його здібностей, інтелектуального розвитку, що забезпечує реалізацію пріоритетності розвитку творчих рис. Крім того, загальноосвітня підготовка сучасного громадянина має забезпечувати ґрунтовні знання основ наук, засвоєння основних наукових принципів виробництва, трудову і політичну освіту, відповідати зростаючому рівню розвитку науки і техніки, враховувати потреби суспільства, обдарування і бажання самих учнів. Однією з поширених форм позакласної роботи з хімії є хімічний гурток. Він покликаний задовольнити потреби тих дітей, які виявляють помітне зацікавлення хімією, та сприяють поглибленню їх компетенції в ньому. Метою роботи є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка методики розвитку дослідницьких умінь учнів старшої школи в навчанні природничих наук (на прикладі хімії) з використанням гурткової роботи. Завдання дослідження: 1. Здійснити аналіз наукової та методичної літератури стосовно проблеми дослідження. 2. Визначити сукупність психолого-педагогічних умов ефективного формування знань з хімії в учнів старшої школи. 3. Вивчити практичний досвід вчителів хімії з формування хімічних знань на гурткових заняттях. 4. Розробити методику формування хімічних знань у школярів засобом інтегрованого навчання в учнів старшої школи. 5. Перевірити ефективність експериментальної методики формування хімічних знань в учнів засобом інтегрованого навчання. Об’єкт дослідження – процес формування хімічних знань на позаурочних формах навчання. Предмет дослідження – методичні аспекти формування хімічних знань засобом інтегрованого навчання на заняттях гуртка. Основні результати дослідження показують позитивний розвиток дослідницьких умінь учнів під час проведення експериментів. Наукова новизна дослідження – обґрунтовано теоретико методологічну основу процесу розвитку в учнів старшої школи дослідницьких умінь в процесі навчання; визначено структурні складники дослідницької компетентності учнів з хімії (когнітивний, діяльнісний та особистісний), критерії та рівнів її розвитку, розроблено структурно функціональну модель процесу розвитку дослідницьких умінь учнів старшої школи в інтегрованому курсі засобами практико-орієнтованих завдань, що поєднує цільовий, методологічний, змістовий, процесуально технологічний і результативно-оцінювальний компоненти. Практичне значення полягає в можливому використанні в шкільній та позашкільній практиці дидактичних матеріалів, розробок занять, тематичного плану для формування хімічних знань, а також як основу для розвитку творчості та вдосконалення експериментальних умінь учнів. Основні результати дослідження: 1. Під час проведення дослідження проаналізовано літературу та з’ясовано низку проблему розвитку дослідницьких умінь учнів у навчанні природничих наук у контексті реалізації компетентнісного підходу. Аналіз наукової та методичної літератури показав, що в Україні спостерігається явище зниження якості рівня знань учнів з хімії, що супроводжується підсиленням негативного ставлення до цього предмету в більшості дітей. Це, перш за все, науковці пов’язують з ущільненням навчальної програми з хімії, зменшенням кількості годин, виділених на вивчення цього предмету, та недостатньою часткою експериментально дослідної роботи. 2. Доведено, що ефективне інтегроване навчання школярів передбачає оптимізацію змісту неперервної екологічної освіти школярів, використання міжпредметних зв’язків; удосконалення форм і методів екологічного виховання, активне залучення школярів до відвідувань предметних природничих гуртків. 3. Розроблено методику розвитку дослідницьких умінь учнів за допомогою гурткової роботи. 4. Під час проведення дослідження було організовано заняття гуртка «Цікава хімія» на тему: «Аналіз охолоджувальних напоїв: хімія барвників» для учнів 11-го класу. Це значно вплинуло на розвиток їхніх комунікативних навичок, самостійності та творчого мислення. 5. Виявлено, що проблема розвитку дослідницьких умінь учнів у навчанні природничих наук характеризується низкою суперечностей: – між соціальною потребою в компетентних особистостях, здатних практично діяти, застосовувати власний суб’єктний досвід у ситуаціях освітньої діяльності й недостатньою готовністю учнів використовувати його у власній життєдіяльності; – між усвідомленою потребою учнів розв’язувати практичні проблеми засобами природничих наук і недостатнім рівнем розвитку їхніх дослідницьких умінь; – між потребою упровадження в педагогічну практику компетентнісного підходу та недостатньою розробленістю методичних порад щодо його втілення в контексті розвитку дослідницьких умінь учнів засобами розв’язання практико орієнтованих завдань інтегрованого природничого змісту. У першому розділі представлені основні поняття про формування знань з хімії у старшій школі. У другому розділі представлена методика розвитку дослідницьких умінь старшокласників методом інтегрованого навчання на заняттях гуртка з хімії, також представлені дані про аналіз результативності проведення гурткових занять. За результатами дослідження були сформовані висновки та рекомендації. (en) Topicality. The modern development strategy of the national school is characterized by increasing attention to the student's personality, the maximum disclosure of his abilities, intellectual development, which ensures the realization of the priority of the development of creative traits. In addition, the general education of a modern citizen should provide thorough knowledge of the basics of science, mastering the basic scientific principles of production, labor and political education, correspond to the growing level of development of science and technology, take into account the needs of society, the talents and desires of the students themselves. One of the common forms of extracurricular work in chemistry is a chemistry circle. It is designed to meet the needs of those children who show a marked interest in chemistry and contribute to the deepening of their competence in it. The purpose of the work is the theoretical substantiation and experimental verification of the methodology for the development of research skills of high school students in the teaching of natural sciences (using the example of chemistry) using group work. Objectives of the study: 1. To carry out an analysis of scientific and methodical literature related to the research problem. 2. To determine the set of psychological and pedagogical conditions for the effective formation of chemistry knowledge among high school students. 3. To study the practical experience of chemistry teachers in the formation of chemical knowledge in group classes. 4. To develop a methodology for the formation of chemical knowledge among schoolchildren by means of integrated education for high school students and a methodological kit based on it for a course of propaedeutic study of chemistry. 5. To check the effectiveness of the experimental method of forming chemical knowledge in students by means of integrated education. The object of research is the process of formation of chemical knowledge on extracurricular forms of education. The subject of the research is methodical aspects of formation of chemical knowledge by means of integrated learning in group classes. The main results of the study show a positive developmentresearch skills of students during experiments. The scientific novelty of the research is that the theoretical and methodological basis of the process of development of research skills in high school students during the learning process is substantiated; the structural components of research competence of students in chemistry (cognitive, activity and personal), criteria and levels of its development were determined, a structural-functional model of the process of developing research skills of high school students in an integrated course by means of practice-oriented tasks, combining target, methodological, content, was developed , procedural technological and result-evaluation components. The practical significance lies in the possible use in school and extracurricular practice of didactic materials, lesson plans, thematic plan for the formation of chemical knowledge, as well as as a basis for the development of creativity and improvement of students' experimental skills. The main results of the study: 1. During the research, the literature was analyzed and a number of problems of the development of research skills of students in the teaching of natural sciences in the context of the implementation of the competence approach were clarified. The analysis of scientific and methodical literature showed that in Ukraine there is a phenomenon of a decrease in the quality of students' knowledge of chemistry, which is accompanied by an increase in the negative attitude towards this subject in the majority of children. Scientists attribute this, first of all, to the consolidation of the chemistry curriculum, a decrease in the number of hours allocated to the study of this subject, and an insufficient share of experimental and research work. 2. It has been proven that effective integrated education of schoolchildren involves optimization of the content of continuous environmental education of schoolchildren, the use of interdisciplinary connections; improvement of forms and methods of environmental education, active involvement of schoolchildren in visits to subject science clubs. 3. A method of developing students' research skills with the help of group work has been developed. 4. In the course of the research, a group class was held, which was performed by students of the 11th grade. This had a great impact on communication, independence, and creative thinking of high school students. 5. It was found that the problem of developing students' research skills in natural science education is characterized by a number of contradictions: – between the social need for competent individuals capable of practical action, applying their own subjective experience in situations of educational activity, and insufficient readiness of students to use it in their own life activities; - between the perceived need of students to solve practical problems by means of natural sciences and the insufficient level of development of their research skills; - between the need to introduce the competence approach into pedagogical practice and the insufficient development of methodological advice on its implementation in the context of the development of students' research skills by means of solving practically oriented problems of integrated natural content. The first chapter presents the basic concepts of the formation of knowledge in chemistry in high school. The second chapter presents the methodologydevelopment of research skills of high school studentsby the method of integrated learning in the chemistry class, data on performance analysis are also presentedconducting group classes. According to the results of the study, there wereformed conclusions and recommendations. Key words: development, research skills, high school students, group classes, learning, studying, pedagogical process, creative thinking, communication, independence.Документ Соціалізація особистості в умовах оновлення інформаційної культури суспільства(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Галета, Ярослав Володимирович; Сьомак, Аліна Володимирівна; Галета, Ярослав Владимирович; Семак, Алина Владимировна; Haleta, Yaroslav Volodymyrovych; Semak, Alina Vladimirovna(ua) У сучасних умовах актуальним є з'ясування специфіки соціалізації особистості в умовах віртуалізації соціальних процесів, що відбуваються. Проблематика соціальної віртуальної реальності поступово стає предметом наукових досліджень, але соціалізуючі можливості цієї реальності поки мало аналізуються вченими. У статті звертається увага на те, що при розкритті суті віртуальної реальності, з одного боку, її не можна розуміти занадто вузько, пов'язуючи лише з комп'ютеризацією суспільства, з використанням Інтернету, а з іншої – не слід тлумачити занадто широко й відносити до неї будь-які інновації в різних сферах суспільства. Найбільш конструктивним є пояснення сутності віртуальної реальності через поширення в суспільстві так званих симуляцій процесів і явищ, які можуть бути пов'язані з комп'ютеризацією, а можуть відбуватися і поза нею.Документ Формування комунікативної компетентності майбутнього філолога в умовах ВНЗ(Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2017) Ліштаба, Тетяна Василівна; Lishtaba, Tetyana(ua) Важливими питаннями навчальної діяльності магістрантів у процесі формування їхньої комунікативної компетентності є засвоєння майбутніми філологами термінологічного словника мовної, мовленнєвої комунікації, вивчення дефініцій комунікативних понять, висвітлення теоретичних засад комунікації, формування практичних комунікативних умінь і навичок. У статті обґрунтовано доцільність спрямувати навчальну діяльність студентів у комунікативно компетентнісному руслі; розкрито сутність основних комунікативних термінів, які є базовими в процесі формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя, – комунікація, мовна комунікація, інформація.Документ Цифровое искусство: способ коммуникации или средство новой художественной образности?(2018) Кириченко, Олена Іванівна(en) In the article the specificity of digital art is considered, the terminological categories that are used for its characterization; the article defines the communicative possibilities and means of creating artistic imagery in the digital reality through special ways of communication in the media space, as well as the specific expressive means by which digital arts works are created; the article emphasizes the novelty of the visual methods of creating works in digital format, focuses on the specifics of approaches to their analysis, which can not be based on the generally accepted aesthetic categories, since it has its own conceptual base; analysis of works created in the media format should be carried out on the basis of such categories as experimental space, simulation, database, performance, interface, interactivity, synaesthesia, which break the usual approaches to the perception and analysis of a work of art; in addition, in the methodology of the analysis of digital art, it is necessary to rely on an interdisciplinary approach and to identify the synthetic nature of imagery in the works of digital arts.Документ Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna(uk) У статті розглядаються основні причини зменшення інтересу учнів до вивчення німецької мови та зниження мотивації, що є негативним явищем. На основі опрацьованого фактичного матеріалу проаналізовано загальні тенденції до покращення та удосконалення шляхів, методів та прийомів підвищення мотивації учнів основної та старшої школи до вивчення німецької мови. Зокрема, встановлено зв'язок між мотивацією та процесом засвоєння іноземної мови, розглянуто оптимальні форми організації навчальної діяльності учнів під час роботи з лексичним матеріалом, у процесі вироблення та удосконалення навичок читання, аудіювання, усного мовлення та письма.Документ Іншомовне середовище як умова професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Божко, Наталія Василівна(uk) У статті розглядаються умови підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, які сприяють організації розумової діяльності. Наведено результати наукових спостережень підготовки майбутніх учителів іноземних мов.