Кафедра теорії та методики олімпійського і професійного спорту
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/67
Переглянути
Документ Вдосконалення технічної підготовки спринтерів на початковому етапі спортивного тренування(ХДАДМ (ХХПІ), 2010) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Maleniuk, T. V.(ua) У статті розглядаються напрямки удосконалення технічної підготовки спринтерів на початковому етапі спортивного тренування. Визначено основні елементи техніки бігу 100 м, розроблено систему критеріїв оцінки технічної підготовленості спринтерів. Виявлено певні недоліки технічної підготовленості. Розроблено методику вдосконалення технічної підготовки та перевірено її ефективність.Документ Ґенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Андрій Леонідович(uk) У статті розглядається розвиток проблеми інтеграції знань, виділяються концептуальні ідеї філософів та педагогів минулого, визначаються основи педагогічної інтеграції, можливі напрямки педагогічного інтегрування на сучасному етапі.Документ Оцінка фізичної підготовленості студентів (18 – 19 років) факультету фізичного виховання(Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012) Маленюк, Тетяна володимирівна; Malenyuk, T. V.Документ "Мемуари" В. Б. Антоновича як джерело з історії освіти в Україні середини XIX ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Брояковський, Олександр ВікторовичНа основі автобіографічних споминів видатного громадського й наукового діяча В. Б. Антоновича показано стан розвитку освіти в Україні середини ХІХ століття.Документ Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Панченко, Галина ІванівнаСтаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.Документ Педагогічна біографія Володимира Антоновича в історико-архівних документальних свідченнях(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Брояковський, Олександр ВікторовичАналізується зміст неопулікованих документальних свідчень стосовно освітньої діяльності одного з класиків української національної педагогіки ХІХ- поч. ХХ ст. В. Б. Антоновича, які містяться у фондах державних архівів м. Києва.Документ Соціальна відповідальність як особистісно-професійна якість майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Руденко, Сергій АнатолійовичУ статті розкривається поняття “відповідальність”, “соціальна відповідальність”, проаналізовано сутність і значення соціальної відповідальності особистості. Визначено місце соціальної відповідальності як особистісно-професійної якості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки.Документ Вплив тренувального навантаження на розвиток рухових здібностей юних легкоатлетів 12-13 років(2014) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.(ua) Мета: у статті проаналізовано розвиток рухових здібностей легкоатлетів у річному циклі підготовки. Матеріал: обстежено 15 легкоатлеток віком 12 – 13 років. Результати: розглянуто основні положення теорії спортивної підготовки юних легкоатлетів. Побудовано програму річного циклу підготовки спортсменів, яка складається з двох макроциклів, чітко визначено задачі, структуру і тривалість кожного з них. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників рухових здібностей у межах кожного макроциклу і у річному циклі. Встановлено, що у річному циклі підготовки показники швидкісних здібностей збільшилися на 4,75 %, швидкісної витривалості – на 6,40%, вибухової сили – на 4,42 %. Висновки: доведено ефективність розробленої структури планування річного циклу підготовки юних легкоатлеток, що підтверджується аналізом динаміки показників рухових здібностей. Виявлено позитивний вплив тренувальних програм з легкої атлетики в умовах секційної роботи на швидкісні здібності, швидкісну витривалість і вибухову силу.Документ Теоретико-методичні засади організації самостійної роботи студентів з предмету "Теорія і методика викладання плавання"(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабаліч, Вікторія АнатоліївнаСтаття присвячена теоретико-методичним питанням організації самостійної роботи студентів з предмету "Теорія і методика викладання плавання". Визначені основні функції організації самостійної роботи студентів, характерні ознаки системи завдань для самостійної роботи, а також види самостійної роботи з предмету.Документ Проблема збереження здоров’я учнів початкової школи у контексті інтенсифікації навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Панченко, Галина ІванівнаУ статті розкриваються витоки дидактогенної природи захворюваності дітей, що розпочинають шкільне навчання. Аналізуються фактори навчальної праці учнів, що спричиняють розвиток порушень стану здоров’я. Розглянутий вплив статистичного, зорового та нервово-емоційного компонентів на опорно-рухову, зорову та нервову системи, які утворюють специфічний нозологічний профіль захворюваності.Документ Інтеграційні заняття зі спортивних ігор як шлях удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабенко, Андрій ЛеонідовичУ статті досліджується проблема інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Аналізуються навчальні програми та виявляються інтегративні потенційні можливості дисципліни "Спортивні ігри і методика викладання" й дисциплін природничо-наукового циклу. Доводиться доцільність впровадження інтеграційних занять та ефективність їх впливу на знання й уміння майбутнього вчителя фізичного виховання.Документ Педагогічна спадщина В. Б. Антоновича в історіографії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Брояковський, Олександр ВікторовичУ статті зроблено аналіз оцінки педагогічної спадщини видатного діяча української науки й культури XIX - поч. XX ст. в історіографії.Документ Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.(ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.Документ Загальні питання формування соціальної компетентності у студентів, які навчаються на факультеті фізичного виховання(«Ексклюзив-Систем», 2016) Бабаліч, Вікторія АнатоліївнаДокумент Покращення показників фізичної підготовленості юних волейболісток за рахунок стрибкових вправ(2016) Моца, Богдана; Маленюк, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Идеи реализации компетентностного подхода в педагогическом образовании(2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Кіровоградське відділення олімпійської академії України: історія та сучасність(«Ексклюзив-Систем», 2016) Воропай, Сергій МиколайовичДокумент Організаційні аспекти самостійної роботи студентів під час вивчення дисципліни «Інвалідний спорт»(2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Соціалізація майбутніх учителів фізичного виховання та тренерів – як педагогічна проблема(КВНЗ «ДОІППО», 2016) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, VictoriaДокумент Розвиток фізичних якостей старших школярів засобами спортивних ігор(Поліграфічне підприємство «Ексклюзив-Систем», 2016) Косівська, Сюзанна В’ячеславівна