Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Роль пісні в процесі навчання англійської мови
    (КОД, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Capitan, Tetiana Anatolievna
    (uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції.
  • Ескіз
    Документ
    Game as a means of active learning cognitive activity in english lessons
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk): В статі розглядається рольова гра як ефективний засіб навчання, який охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письмо) на уроках англійської мови, а також вона є необхідним компонентом уроку на початковому етапі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    The role of listening comprehension skills in formation of communicative competence of students of non-lingual faculties
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Rozhkova, Natalia; Рожкова, Наталя Григорівна
    (uk) У статті обговорюються проблеми та підходи до формування комунікативної компетенції студентів немовних факультетів у процесі вивчення іноземної мови. Одне з найважливіших місць у навчанні посідає аудіювання, оскільки воно тісно пов’язане із читанням і письмом, підготовлює усне мовлення, допомагає формуванню сприйняття мовлення на слух.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до навчання іноземної мови студентів немовних факультетів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Костюченко, Костянтин Євгенович
    Стаття присвячена дослідженню особливостей комунікативно-орієнтованого навчання іноземної мови. Автор аналізує принципи і методи, дає характеристики комунікативно-орієнтованого підходу навчання іноземної мови студентів немовних факультетів.