Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
20 результатів
community.search.results.head
Документ Реформування системи підготовки вчителів іноземних мов в україні: світовий досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(ua) В даній статті розглядаються шляхи адаптації передового світового досвіду модернізації системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні. Для українських педагогів науковий інтерес становить досвід американських колег щодо організації професійної підготовки вчителів іноземних мов, зокрема практичного складника підготовки майбутніх учителів. Досвід організації практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у школах професійного розвитку в США є цінним джерелом для вивчення та імплементації його позитивних аспектів.Документ Professional preparation of teachers in the usa and in ukraine: comparative analysis(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна(uk) Інтеграція України в міжнародний освітній простір, потреба у вивченні й упровадженні міжнародного досвіду у сферу професійної підготовки вчителів вимагає порівняльних досліджень і аналізу американського досвіду підготовки вчителів. Позитивний досвід високоякісної професійної підготовки американських вчителів корелює з конкретними завданнями модернізації національної освіти, відкриває нові джерела інновацій, управління та вдосконалення додипломної та післядипломної педагогічної освіти в Україні.Документ Модернізація підготовки педагогічних кадрів: світовий досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті розглядається проблема модернізації підготовки педагогічних кадрів в системі професійної освіти США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки викладача (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки педагогічних кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.Документ Songs in the english language classroom(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна(uk) Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхні терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.Документ Reforming of teachereducation: adaptation of international experience(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana Іvanivna(uk): Розбудова незалежної Української держави пов’язана з формуванням нового суспільства, перетворенням усіх суспільних інститутів. Подальша трансформація суспільних відносин, їх загальна модернізація на шляху до демократизації неможлива без реформування системи освіти. Проблема узгодження національної системи освіти з визнаними світовими та європейськими нормативами має глобальний характер, оскільки її розв’язання безпосередньо впливає на формування професійних педагогічних кваліфікацій.Документ Second lang enge acquisition for biling enl and foreign students(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Shandruk, Svitlana; Шандрук, Світлана Іванівна(uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальнихучнів, так і для носіїв інших мов і культур.Документ Система професійної підготовки ефективного вчителя з використанням інноваційних технологій у США(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana(uk) У статті вивчається проблема пошуку ефективних шляхів забезпечення необхідних і достатніх умов для вдосконалення процесу професійної підготовки вчителів, здатних до творчої організації всіх ланок особистісно-зорієнтованого педагогічного процесу, до самореалізації, до виконання нового соціального замовлення адаптації людини до життя за конкурентних умов сучасного суспільства з використанням інноваційних технологій.Документ Curriculum development in language teaching(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Shandruk, Svitlana; Шандрук, Світлана Іванівна(uk) Розвиток та імплементацію навчальних мовних програм можливо здійснювати декількома шляхами, кожен з яких має різні імплікації дизайну курикулуму. У статті робиться спроба описати та порівняти три курикулумних підходи. Поняття форвардного, центрального та зворотного дизайну забезпечує ефективне модельне уявлення про різноманітні підходи дизайну курикулуму та їх практичне застосування.Документ Curriculum design in professional preparation of foreign language teachers(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Shandruk, Svitlana; Шандрук, Світлана Іванівна(uk) Вчителі іноземних мов мають добре усвідомлювати роль мови в суспільстві та які знання й навички потрібно формувати для опанування іноземної мови. Розвиток та імплементацію навчальних іншомовних програм можливо здійснювати декількома різними шляхами, кожен з яких має різні імплікації дизайну курикулуму. У статті робиться спроба описати та порівняти три курикулумних підходи. Поняття форвардного, центрального та зворотного дизайну забезпечує ефективне модельне уявлення про різноманітні підходи дизайну курикулуму та їх практичне застосування.Документ Концепція мультикультурності в контексті іншомовної освіти США(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Шандрук, Світлана Іванівна(uk) В статті проаналізовано актуальні проблеми мультикультурності та іншомовної освіти в США; вивчено досвід культурно-інформаційних перетворень та визначено тенденції у сфері вивчення іноземних мов у Сполучених Штатах Америки.