Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
20 результатів
community.search.results.head
Документ Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.Документ Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.Документ The role of profile schools in the process of individualization of professional training of a future teacher of foreign languages(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(ua) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик вдосконалення психолого-педагогічної основи понять «профільна школа», «профільна школа з іноземної мови» у середніх педагогічних навчальних закладах та закладах вищої освіти. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив профільного напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти з іноземних мов. Було зазначено, що профільне навчання іноземної мови – це цілеспрямована підготовка учнів до подальшої навчальної і/або професійної діяльності, пов’язаної з використанням іноземної мови як об’єкта майбутньої (професійної) діяльності або як засобу професійної комунікації. Профілізація школи на сьогоднішній день є одним із важливих напрямів модернізації української загальної освіти.Документ Modern understanding of foreign language teacher training system(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович; Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик понять «професійне вдосконалення», «профільна школа», «професійна підготовка в профільній школі». Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив профільного напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі іноземних мов на етапі післядипломної освіти. Було зазначено, що система підготовки вчителя іноземних мов має бути комплексною, поступовою, циклічною, взаємопов’язаною, профільною.Документ Психологічно-педагогічний компонент індивідуалізації професійної підготовки майбутних учителів іноземних мов(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черньонков, Ярослав Олександрович; Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych(ua) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідний компонент розвитку особистості; визначено складові психолого-педагогічної готовності студента до процесу самовиховання; окреслено умови індивідуалізації психолого-педагогічної підготовки майбутнього спеціаліста в галузі іноземних мов; висвітлено загальні оптимальні умови розвитку майбутнього вчителя іноземних мов на спеціалізованих факультетах; проаналізовано поняття «моніторинг» та «діагностика». Було зазначено, що індивідуалізація професійної підготовки є: такою організацією навчального процесу, що передбачає добір засобів, темпу навчання, враховуючи індивідуальні особливості тих, хто навчається; низкою навчально-методичних, психолого-педагогічних та організаційно-управлінських заходів, що забезпечують індивідуальний підхід.Документ Individualization of professional training as one of the ways of solving the psychological-pedagogical problem of modern high school(КОД, 2019) Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernionkov, Yaroslav(uk) У статті здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов», «мотивація до іншомовного спілкування» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах як психолого-педагогічної проблеми. Автором було фундаментально досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано кілька характеристик мотиваційного елементу вивчення іноземної мови, зокрема:самостійна робота, спілкування через Інтернет, інформаційно-комунікаційні технології,занурення у реальну ситуацію.Документ Content and structure of individualization of professional training of the future teacher of foreign languages(КОД, 2018) Chernionkov, Yaroslav; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього учителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему індивідуалізації професійної підготовки майбутнього спеціаліста в галузі іноземних мов: система відносин; зміст, структура, характеристики, рівні та види, основні підструктури психологічної структури індивідуальності. Було виділено 4 рівні професійно-практичних знань, умінь і навичок студентів: репродуктивний, репродуктивно-творчий, творчо-репродуктивний, творчий. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (зміст та структура індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Scientific-methodical ensuring of individualizationof professional training of future foreign language teachers: criteria and indicators(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті здійснено психолого-педагогічний аналіз змісту понять «критерій», «критерій індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у процесі професійної підготовки у вищих навчальних педагогічних закладах. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; подано власне визначення; запропоновано власно створену систему критеріїв та показників індивідуалізації професійної підготовки саме вчителя іноземних мов; було зазначено, що структура індивідуалізації професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов може відбуватися в єдності наступних взаємопов’язаних критеріїв: особистісного, пізнавально-орієнтовного, діяльнісно-рефлективного, контрольно-прогностичного, творчо-продуктивного. В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (критерії та показники індивідуалізації) в умовах спеціально створеного середовища.Документ Basic stages of training future teachers of foreign languages in modern conditions of european education(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Дане дослідження було проведено з метою визначення та апробації основних етапів індивідуалізації професійної підготовки на перших курсах навчання на факультетах іноземних мов вищих навчальних закладів. Результати даного педагогічного дослідження показують якісну зростальну тенденцію у порівнянні: жовтень 2014 - червень 2016, це свідчить про ефективність створення та проведення авторської програми професійної підготовки.Документ Innovative aspects of studying english at the art faculty(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черньонков, Ярослав Олександрович; Чернёнков, Ярослав Александрович; Chernionkov, Yaroslav Oleksandrovych; Рожкова, Наталія Григорівна; Рожкова, Наталья Григорьевна; Rozhkova, Natalia Hrygorivna(uk) Авторами досліджено та проаналізовано поняття «самостійна робота», «інноваційні методи», «комунікативна компетентність» та «індивідуальна робота». Самостійна робота студентів представляє собою складне педагогічне явище, особливу форму навчальної діяльності, яка покликана допомогти студентам набути комплекс знань і навичок.