Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
9 результатів
community.search.results.head
Документ Педагогічні умови формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) Автор статті розглядає різні тлумачення поняття «педагогічна умова» і обгрунтовує доцільність вибору педагогічних умов формування раціонально-критичного мислення майбутніх учителів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін, дає їх характеристику.Документ Динаміка рівнів сформованості готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) У статті автор описує експериментальне дослідження сформованості рівнів готовності майбутніх учителів до раціонально-критичного мислення.Документ Особливості навчання письма на заняттях з англійської мови у ВНЗ(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання студентів писемного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор виділяє есе як форму письма, яка найбільш уможливлює розвиток творчого потенціалу тих хто навчається та продуктивного, критичного мислення їхньої особистості. Розкриває сутність та структуру есе, наводить етапи роботи над есе, пропонує рекомендації для навчання студентів даної форми писемного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ.Документ Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання монологічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває зміст та структуру монологічного мовлення, аналізує труднощі з якими зустрічаються студенти у підготовці монологічного висловлювання, наводить прийоми навчання монологу, пропонує методику навчання монологічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови у ВНЗ.Документ Пошук нової раціональності у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) У статті досліджуються проблеми пошуку раціональності на сучасному етапірозвитку педагогічної науки та усвідомлення майбутніми вчителями важливості вдосконалення їх професійних умінь при адаптації до різноманітності використання освітних технологій у навчально-виховному процесі вищих та загальноосвітніх шкіл на засадах різних видів раціональності.Документ Інтерактивні методи як засіб формування критичного мислення студентів на заняттях з англійської мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Костюченко, Костянтин Євгенович(UA) У статті розглядається важливість інтерактивного навчання студентів у вивченні іноземних мов. Автор виділяє етапи заняття з використанням інтерактивних методів і наводить уміння критичного мислення, які формуються в студентів у процесі вивчення англійської мови.Документ Формування професійного мислення майбутніх вчителів як важливий компонент професійної діяльності педагога(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Костюченко, Костянтин ЄвгеновичВ статті автор аналізує стан розробки проблеми формування професійного мислення майбутніх учителів, обгрунтовує актуальність її вирішення в процесі професійної діяльності педагога, досліджує зміст та характеристики професійного мислення, визначає особливості професійної діяльності педагога.Документ Особливості комунікативно-орієнтованого підходу до навчання іноземної мови студентів немовних факультетів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Костюченко, Костянтин ЄвгеновичСтаття присвячена дослідженню особливостей комунікативно-орієнтованого навчання іноземної мови. Автор аналізує принципи і методи, дає характеристики комунікативно-орієнтованого підходу навчання іноземної мови студентів немовних факультетів.Документ Особливості навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин ЄвгеновичСтаття присвячена дослідженню особливостей використання системи вправ навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває структуру підготовки діалогу та розкладає навчальну бесіду як ефективний прийом розвитку діалогічного мовлення. Пропонує методику підготовки викладача до навчання діалогічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови.