Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 15
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-методичний посібник для підготовки студентів 4 курсу до бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології та методики викладання німецької мови
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна
    (ua) Навчально-методичний посібник вміщує інформацію про структуру та зміст бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології і методики викладання німецької мови. У посібнику подані: структура білету, критерії оцінювання відповідей студентів на екзамені, зміст теоретичних питань, структура аналізу тексту та коментарі до нього, теми для реферування. Навчально-методичний посібник також містить словник фахових термінів, приклади аналізу тексту та перелік питань з методики викладання німецької мови. Посібник призначений для студентів спеціальності «Мова і література (німецька) денної та заочної форми навчання та для студентів відділення довузівської та післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Робота з віршами на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.
  • Ескіз
    Документ
    Робота з віршами на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.
  • Ескіз
    Документ
    До питання про компетенції та поведінку вчителя іноземної мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna; Khomenko, Tetyana Anatoliyvna
    (ua) У статті розглядаються основні компетенції вчителя іноземних мов (особистісна, соціально-комунікативна, виховна, фахова, дидактично-організаційна) та його поведінка (мовленнєва та немовленнєва) з огляду на їх роль та значення у реалізації завдань освітнього процесу з іноземної мови та засвоєння учнями іншомовного матеріалу на уроці. Автори акцентують увагу на необхідності врахування особистісних професійних якостей вчителя іноземної мови та його вмінні реалізувати мовленнєву та немовленнєву поведінку на уроці як таких факторів, які мають безпосередній вплив на зацікавленість учнів у вивченні іноземної мови, на успішне оволодіння ними основними мовленнєвими вміннями, на ставлення до предмету «іноземна мова» та на бажання подальшого самостійного удосконалення набутих навичок та вмінь.
  • Ескіз
    Документ
    Фонетичний принцип орфографії як фактор реформування правопису німецької мови
    (КОД, 2019) Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У статті розглядається фонетичний принцип як основний принцип сучасної німецької орфографії. Аналізується зміна в розумінні цього принципу: відповідність звуку і букви; потреба в правилах написання, сучасне розуміння як принципу передачі алофонів на письмі. Вважається, що правопис німецької мови побудований на фонетичному принципі. Були проаналізовані пункти реформи правопису, пов’язані з його застосуванням. Їх виявилося небагато: відповідність голосних та приголосних звуків літерам; написання слів з -ss-, -ß-; написання адаптованих в мові іноземних слів.
  • Ескіз
    Документ
    Філологічна освіта учнів на уроці німецької мови
    (2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, Tetyana; Khomenko, Tetyana
    (uk) У статті розглядається питання філологічної освіти учнів на уроці німецької мови. Акцентується увага на важливості розширення філологічного кругозору учнів у процесі реалізації навчальних цілей засобами німецької мови. Підкреслюється важливість засвоєння учнями старших класів філологічних знань з таких аспектів мови, як історія німецької мови, теоретична фонетика та лексикологія, для успішного вирішення навчальних завдань та для реалізації розвивальної мети. Оскільки засвоєння окремих аспектів філологічних наук сприяє розвитку у старшокласників правильного уявлення про природу мови та сприяє удосконаленню логічного мислення.
  • Ескіз
    Документ
    Мовна картина світу давніх германців: лексико-семантичний аспект
    (2020) Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У статті розглядаються питання лексико-семантичних особливостей мовної картини світу давніх германців. Вона містить витоки мовних картин світу в культурі багатьох народів сучасності. Мовну картину світу створюють вербалізовані культурні смисли. Мовна картина світу є зображенням в мові цілісного світу, людини в ньому та видів її діяльності. Античні автори вказують, що центральною діяльністю давніх германців була військова справа. Докази цього можна знайти і в мові. В усіх сегментах мовної картини світу германців наявні лексико-семантичні одиниці, пов’язані з воєнними діями та їх наслідками.
  • Ескіз
    Документ
    Основні підсумки орфографічної реформи німецької мови
    (КОД, 2018) Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Chomenko, Tetyana
    (uk) У статті розглядаються питання становлення орфографічної системи німецької мови. Охарактеризовано зв’язки між усною та писемною мовою. Зроблений опис рис новітньої орфографічної реформи німецької мови, характерних для кожної окремої галузі німецького правопису. Проаналізовано особливості застосування правил німецької орфографії у мовній практиці, що надало можливість прослідкувати доцільність нововведень у таких орфографічних галузях, як написання слів разом та окремо, написання слів іншомовного походження, вживання коми у складносурядних реченнях та інфінітивних групах.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення графічної системи німецької мови
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Хоменко, Тетяна Анатоліївна
    (uk) У статті розглядаються питання становлення графічної системи німецької мови у контексті германського мовного простору. Охарактеризовано типи письма германців: рунічне, готське, латинське. Зроблений опис рис графічної системи німецької мови, характерних для кожного етапу її розвитку. Проаналізовано особливості засобів застосування алфавітів для передачі на письмі німецької мови, виникнення німецької писемності, що надало можливість прослідкувати тенденції розвитку різних графічних систем, від прадавніх до сучасного етапу функціонування німецької мови.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення та принципи кодифікації орфоепічної норми німецької мови
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Хоменко, Тетяна Анатоліївна
    (uk) У статті розглянуто процеси становлення орфоепічної норми німецької мови та принципи її кодифікації. Нагальна потреба в уніфікації вимови у ХІХ ст. призвела до двох тенденцій її регулювання. Перша з тенденцій зверталася до "сценічної вимови" і розглядала норму як ідеал. Друга стосувалася узусу і допускала існування орфоепічних варіантів. Обидві тенденції відображені в словниках нашого часу. Питання про стандартну літературну німецьку вимову залишається відкритим.