Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
9 результатів
community.search.results.head
Документ Project–based learing as a way to incorporate effective foreign language teaching(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.Документ Молодіжна лексика як відображення змін у сучасному суспільстві(КОД, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya(uk) Сленг з'являється в мові, поширюється і побутує деякий час, але потім зникає, поступаючись місцем новому сленгу, разом з новою модою і новими віяннями. Особливо популяризуються сленгізми в періоди певних соціальних зрушень, воєн, економічних і культурних змін, коли відчувається нагальна потреба виокремити нові поняття та явища. Більш того, сленг перетинає не тільки соціальні, культурні, а й географічні кордони. Сленг – це емоційно забарвлена нелітературна лексика, яка виникає і використовується насамперед в усному мовленні. Більшість слів і словосполучень незрозумілі або малозрозумілі для основної маси населення. Фамільярно емоційне забарвлення сленгу має велику різноманітність відтінків: жартівливу, іронічну, глузливу, зневажливу, презирливу,грубу і навіть вульгарну. З його допомогою люди можуть ототожнювати себе з певними соціальними і професійними групами. Сленг –це жива мова, яка йде в ногу з часом і реагує на будь-які зміни в житті суспільства, тому вживання нових слів та словосполучень відбиває всі його політичні і соціальні зміни.Документ Educating global citizens at a foreign language class(КОД, 2018) Ivanenko, Nadiya; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Зміна географічних і культурних кордонів викликала дедалі більшу занепокоєність серед країн щодо підвищення рівня обізнаності про важливість освіти людей стати «громадянами світу». Наголошується на важливому внеску вчителів іноземних мов щодо громадянської освіти, зокрема освіти глобального громадянства. Ця стаття має на меті проаналізувати потенційні можливості для розвитку світової громадянської освіти на занятті іноземної мови шляхом аналізу національних стандартів та їх зв'язку з національними компетенціями громадянства та темами викладання світової громадянської освіти, запропонованими ЮНЕСКО, та її цілями навчання. Важливі рекомендації надаються, щоб сприяти викладанню ідей глобального громадянства на занятті іноземної мови.Документ Citizenship education in the english language classroom(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Метою даного дослідження є з'ясувати, чи може впровадження принципів громадянської освіти у викладання англійської мови підвищити мотивацію студентів і поліпшити їх рівень володіння іноземною мовою. Навчання засадам громадянської освіти проводилося на прикладі студентів університету через навчальне спілкування в аудиторії. Дослідження довело, що підготовка студентів вищих навчальних закладів, щоб бути хорошими громадянами, використовуючи ідеологію громадянської освіти, є далеко плановою освітньою ціллю, що тісно переплітається з навчанням іноземної мови.Документ Education for democratic citizenship: teaching virtues and values(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) У статті визначено роль освіти у розвитку основних цінностей суспільства: демократії, прав людини, свободи, толерантності, верховенства права і міжкультурного діалогу. Метою статті є дослідження розвитку громадянської освіти та її вплив на свідомий вибір студентів долучатися до процесу становлення національної демократії, формуючи в них знання, навички, ціннісні орієнтації, моральні принципи активного і свідомого громадянства. Доведено, що громадянська освіта сприяє розвитку навичок, цінностей і установок, які необхідні для ефективної, поінформованої й активної участі в демократичних процесах.Документ Семантичні зв’язки лексичних одиниць поняття любов в англійській мові(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Іваненко, Надія Вікторівна(uk) У статті аналізуються особливості семної структури ключової лексеми мікрополя ЛЮБОВ в англійській мові; виокремлюється його найуживаніша сема. Досліджуються парадигматичні відношення мовних одиниць мікрополя на основі класифікації словесних опозицій.Документ The value of citizenship education in practices of student governing body(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Іваненко, Надія Вікторівна(uk) У статті розглядається сутність громадянського виховання через моральні цінності, мета студенського самоврядування як посередника між студентами та адміністрацією, як джерела зміцнення університетського середовища. Актуалізується цінність громадянської позиції як звязку між особистим та універсальним.Документ Національно-специфічне в антропоцентричному тлумаченні мовної картини світу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Іваненко, Надія ВікторівнаУ статті розглядаються проблеми національно-мовної картини світу, пов’язані з її антропоцентричную інтерпретацією. Пропонується міжмовне зіставне дослідження лексичних одиниць української та англійської мов лексико-семантичного поля добро / good.Документ Національно-специфічне в антропоцентричному тлумаченні мовної картини світу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Іваненко, Надія ВікторівнаУ статті розглядаються проблеми національно-мовної картини світу, пов’язані з її антропоцентричную інтерпретацією. Пропонується міжмовне зіставне дослідження лексичних одиниць української та англійської мов лексико-семантичного поля добро / good.