Кафедра дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Організаційні та змістові аспекти становлення професійної підготовки вчителів в Україні
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    (ua) У статті розкрито організаційні та змістові аспекти становлення професійної підготовки вчителів Україні у 20-х роках XX століття. З’ясовано, що мета і зміст підготовки майбутніх учителів у цей період визначався соціокультурними, економічними та суспільно-політичними чинниками детермінантами розвитку суспільства. Постійно велися пошуки нових форм та методів, створення інноваційних технологій підготовки вчителів, що в цілому привело до вдосконалення всієї системи підготовки педагогічних кадрів.
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    (ua) У статті розкрито основні напрями науково-дослідницької діяльності майбутніх викладачів у ЗВО. З’ясовано, що науково-дослідницька діяльність майбутнього викладача є важливою умовою розвитку творчого, ініціативного фахівця з орієнтацією на постійне пізнання,прагнення до визначення сутності будь-якого явища, пошуку найкращих засобів розв’язання професійних проблем, постійного експериментування, самоаналізу і самооцінки. Участь у науково-дослідницькій діяльності розвиває у майбутніх викладачів рефлексію власних життєвих і професійних потреб та інтересів, яка здійснюється у процесі професійно зорієнтованих дослідницьких завдань, що забезпечує об’єктивність та формує критичне і конструктивне ставлення до себе, допомагає усвідомити свою відповідність вимогам професії і науково-дослідній діяльності, коли майбутній викладач набуває навичок самостійного осмислення, знаходить сенс і шляхи удосконалення себе у цій діяльності. Дослідницька діяльність задовольняє потреби майбутнього викладача у досягненні успіху, самопізнанні, самореалізації, в розумінні змісту своєї діяльності, у системному баченні своїх перспектив.
  • Ескіз
    Документ
    Етапи вивчення педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    (uk) У статті аналізуються історіографічні джерела, в яких розглядаються наукові підходи до періодизації та освоєння творчої діяльності та педагогічної спадщини видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського, що дає можливість прослідкувати загальні тенденції, цілі звертання вітчизняних та зарубіжних дослідників до спадщини видатного українського педагога. Подальшого розвитку набули аналіз і систематизація досліджень з даної проблеми.
  • Ескіз
    Документ
    History of higher education in Kirovohrad region in the 20th century in studies of local lore
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Філоненко, Оксана Володимирівна; Филоненко, Оксана Владимировна; Filonenko, Oksana; Прибора, Роман Іванович; Прибора, Роман Иванович; Prybora, Roman Ivanovych; Перцов, Олександр Володимирович; Перцов, Александр Владимирович; Pertsov, Alexander Volodymyrovych
    (uk) У статті розглянуто розвиток вищої освіти на Кіровоградщині у ХХ столітті. З’ясовано, що наприкінці ХХ століття з’являються узагальнювальні праці, у яких цілеспрямовано і системно аналізується історія вищої освіти Кіровоградщини, дається об’єктивна оцінка сучасному стану професійної освіти та виявляються тенденцій її вдосконалення, позитивно оцінюється розвиток вищої освіти в регіоні. Встановлено, що основне досягнення сучасних учених полягає у тому, що за рахунок залучення нових документів і матеріалів їм вдалося провести комплексні дослідження у межах досліджуваних напрямків. Водночас у роботах відсутній об’єктивний аналіз негативних тенденцій у розвитку вищої професійної освіти. Ця проблема й визначає перспективи подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Історія вищої освіти Кіровоградщини ХХ століття у працях краєзнавців
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Філоненко, Оксана Володимирівна; Прибора, Роман Іванович; Перцов, Олександр Володимирович; Филоненко, Оксана Владимировна; Прибора, Роман Иванович; Перцов, Александр Владимирович; Filonenko, Oksana; Prybora, Roman; Pertsov, Alexander
    (uk) У статті розглянуто розвиток вищої освіти на Кіровоградщині у ХХ столітті. З’ясовано, що наприкінці ХХ століття з’являються узагальнювальні праці, у яких цілеспрямовано і системно аналізується історія вищої освіти Кіровоградщини, дається об’єктивна оцінка сучасному стану професійної освіти та виявляються тенденцій її вдосконалення, позитивно оцінюється розвиток вищої освіти в регіоні. Встановлено, що основне досягнення сучасних учених полягає у тому, що за рахунок залучення нових документів і матеріалів їм вдалося провести комплексні дослідження у межах досліджуваних напрямків. Водночас у роботах відсутній об’єктивний аналіз негативних тенденцій у розвитку вищої професійної освіти. Ця проблема й визначає перспективи подальших досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх викладачів ЗВО до науково-педагогічної творчості
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    (uk) У статті розкрито особливості підготовки майбутніх викладачів ЗВО до науково-педагогічної творчості в умовах магістерської підготовки. Встановлено, що для розвитку творчого підходу до професійної діяльності у майбутніх викладачів необхідно у вузі створювати умови для розвитку гнучкого продуктивного мислення, здатності до самовдосконалення, самоосвіти, рефлексії власної діяльності і її результатів, уяви, імпровізації, заснованої на знанні і інтуїції. Для ефективного здійснення даного процесу необхідно оптимізувати підготовку майбутніх викладачів, удосконалювати зміст, методи і форми освітньої діяльності у ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    Pedagogical innovation of I. G. Tkachenko in Bogdanivska to school
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana
    У статті висвітлено новаторські погляди видатного педагога Кіровоградщини І. Г. Ткаченка. Доведено, що Богданівська школа, яку впродовж 35 років очолював І. Г. Ткаченко була центрами новаторської педагогічної думки, творчого пошуку та високоефективної організації навчально-виховного процесу.