Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
727 результатів
Результати пошуку
Документ Шляхи впровадження навчання через дослідження (inquiry-based learning) в умовах інтеграції змісту початкової освіти(2025) Мартін, Аліна МиколаївнаДокумент Українська школа як царина системних перетворень на тлі реформувальних процесів в освіті(2025) Довга, Тетяна ЯківнаДокумент Особливості розвитку мовлення дошкільників у сучасних освітніх умовах(2025) Жигора, Ірина ВалеріївнаДокумент Культ книги та рідної мови в трактуванні василя сухомлинського у світлі вимог нової української школи(2025) Баранюк, Ірина ГригорівнаДокумент Інформаційно-освітнє середовище як ресурс самостійної навчальної діяльності студентів(2025) Галета, Ярослав ВолодимировичДокумент Інноваційні підходи до розвитку мовлення здобувачів дошкільної та початкової освіти в сучасному освітньому просторі(2025) Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей середнього шкільного віку(2024) Костенко, Руслана СергіївнаДокумент Розвиток творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови(2024) Бурякова, Єлизавета Анатоліївна; Buriakova, E. A.(ua) Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу змісту та вивченню особливостей розвитку творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови. Описано поняття «творче мислення» та його роль у розвитку особистості молодших школярів. Здійснено вивчення факторів, які впливають на розвиток творчого мислення учнів початкових класів. Визначено важливість розвитку творчого мислення в освітньому процесі нової української школи та охарактеризовано зв'язок творчого мислення і навчання української мови в початкових класах та досліджено досвід роботи вчителя початкових класів Герніченко Т. М. на базі Тернівської філії Добровеличківського ліцею «Лідер». У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблем розвитку творчого мислення учнів початкових класів на уроках української мови. (en) Qualifying work is sanctified to the analysis of maintenance and study of features of development of the creative thinking of students of initial classes on the lessons of Ukrainian. A concept "creative thinking" and his role are described in development of personality of junior schoolchildren. The studies of factors, that influence on development of the creative thinking of students of initial classes, are carried out. Importance of development of the creative thinking is certain in the educational process of new Ukrainian school and connection of the creative thinking and studies of Ukrainian is described in initial classes and experience of teacher of initial classes Hernichenko Т. М. is investigational on a base Ternivska of branch of Dobrovelichkivskogo of lyceum "Leader". To qualifying work theoretical generalization and practical decision of problems of development of the creative thinking of students of initial classes are driven on the lessons of Ukrainian.Документ Розвиток у молодших школярів інтересу до читання засобом освітніх вебквестів(2024) Глаголенко, Римма ІванівнаДокумент Превентивне виховання як засіб профілактики відхилень у поведінці молодших школярів(2024) Глушина, Наталія Олександрівна; Hlushina, N. A.(ua) У роботі висвітлюється проблема профілактики відхилень у поведінці молодших школярів засобами превентивного виховання. Визначено причини важковиховуваності школярів. Розкрито сутність превентивного виховання як важливого напряму виховної роботи в закладах освіти. Показано його взаємозв’язок з соціально-профілактичною діяльністю. Охарактеризовано відхилення в поведінці молодших школярів. Визначено роль соціально-педагогічної профілактики в їх усуненні. Розкрито значення педагогіки партнерства в реалізації завдань превентивного виховання. Описано форми й засоби соціально-профілактичної роботи в школі, показано специфіку превентивної діяльності соціального педагога. Проаналізовано засоби проведення соціально-профілактичної роботи в закладах загальної середньої освіти. З-поміж них виокремлено комунікативний аспект як провідний засіб соціально-педагогічної профілактики. Проведено емпіричне дослідження комунікативних навичок у молодших школярів у процесі превентивного виховання. (en) The work highlights the problem of prevention of deviations in the behavior of younger schoolchildren by means of preventive education. The reasons for the difficult upbringing of schoolchildren have been determined. The essence of preventive education as an important direction of educational work in educational institutions is revealed. Its relationship with social and preventive activities is shown. Deviations in the behavior of younger schoolchildren are characterized. The role of socio-pedagogical prevention in their elimination is determined. The importance of partnership pedagogy in the implementation of the tasks of preventive education is revealed. The forms and means of social and preventive work at school are described, the specifics of the social pedagogue's preventive activity are shown. The means of conducting social and preventive work in institutions of general secondary education were analyzed. Among them, the communicative aspect is singled out as a leading means of socio-pedagogical prevention. An empirical study of the communication skills of younger schoolchildren in the process of preventive education was conducted.