Факультет педагогіки, психології та мистецтв
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/48
Переглянути
34 результатів
Результати пошуку
Документ Концепція духовності виховання як модель новітньої парадигми освіти(Zuvedra, 2019) Растригіна, Алла Миколаївна(ua) У статті представлено авторську позицію щодо мож ливостей застосування концепції духовності виховання в якості моделі, яка може стати дієвою основою у створенні новітньої парадигми освіти й уможливити вирішення існуючих у сучасній вищій освіті культурно-освітніх та соціально-педагогічних проблем, що актуалі зуються в добу глобалізації, та повернути їй статус центру становлення духовності народу на засадах культурно-творчого саморозвитку і самореалізації. Розкрито концептуальні основи розглянутої моделі, котрі пред ставлено у якості векторів, що зумовлюють впровадження суб’єктами освітньо-виховного процесу феномену духовності виховання в освітню практику як вищої школи, так і освіти в цілому.Документ Хрестоматiя з хорового диригування(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Растригіна, Алла МиколаївнаДокумент Інноваційно-творчий потенціал мистецького освітнього простору як основа реалізації новітньої парадигми освіти ХХІ століття(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Растригіна, Алла МиколаївнаДокумент Future teacher musician as a subject of professional and personality development in a university artistic educational space(2019) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, Alla; Jonas, Kevishas; Otych, Elena(ua) Статтю присвячено проблемі становлення особистості студентів педагогічних спеціальностей у контексті концепції духовності виховання. Обґрунтовується значення духовності виховання як необхідної умови трансформації привласнених студентами духовних цінностей у їхні особистісні якості. Виявлено особливості прояву цих якостей у процесі соціальної та професійної діяльності майбутніх педагогів. Розкрито сутність педагогічних феноменів «духовне виховання», «виховання духовності» і «духовність виховання», проаналізовані можливості їхнього впливу на процес становлення особистості студента.Документ Digital Art as an innovative resource for professional artistic education(2019) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, Alla(en) The ways of sorting out differences existing in professional artistic education due to the reconstruction of its content on the basis of the introduction of the latest artistic paradigm of education of the XXI century are considered in the article. The expediency of creating specific environment: the media space of artistic and creative activity, where the future teacher-musician acquires digital competence as a factor for the effective implementation of the latest artistic paradigm in modern higher education institutions, mastering the professionally directed digital competences, in the process of the development of innovative creative potential by means of digital art, is outlined.Документ The Training of Music Teachers According to Humanistic Oriented Artistic Paradigm(2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, A.; Guralnyk, N.; Zaitseva, A.(en) Radical changes in educational policy require the enhancing of educational systems quality and aiming at humanistic values. In this context, problems related to the forming of creative, competitive, existentially free and at the same time responsible citizens of Ukraine, capable of cultural identification and having respect for the “Other’s” culture, get highly actualized. The article addresses the problem of improving the quality of training of specialists in the field of art in higher education, as a derivative of culture, in the context of a humanistic-oriented artistic paradigm. The introduction of the humanistic-oriented paradigm in art education has a dramatically innovative character, focusing future music teachers on the mobility and variability in the selection of forms and methods of artistic communication, and focuses on the subjective position of participants in the interaction with art. The accordance with international educational standards necessitates a holistic approach to the artistic and educational process need to prepare a competitive specialist. The article suggests the methods of theoretical analysis and generalization, which made it possible to formulate the investigated definition, which should be noted that a personality’s culture is characterized not only by the ability for direct dialogue with art but also by “communication on the point of works of art”. The phenomenology of communication in the artistic and educational projection is highlighted and the basic methodological guidelines for the formation are outlined. Particular attention is given on the outlining substantiating of an existential-reflective strategy of artistic and pedagogical communication of subjects of interaction with art in the context of a humanistic-oriented artistic paradigm.Документ Підготовка майбутнього фахівця-музиканта на засадах міждисциплінарних моделлей вільних мистецтв(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla Mykolaivna(ua) В статті актуалізовано проблему удосконалення підготовки майбутніх фахівців-музикантів через запровадження в освітній процес міждисциплінарних моделей вільних мистецтв, котрі принципово відрізняються від традиційного вузькоспеціалізованого підходу до обрання професії. Застосування моделей вільних мистецтв дозволяє наряду із набуттям професійних компетенцій, які складають сутність й специфіку фаху, вибудовувати індивідуальну траєкторію професійного розвитку кожного із студентів з урахуванням його здібностей, можливостей, потреб, уподобань у межах напрямків обраної спеціальності, а також набувати таких важливих для сучасного фахівця якостей, як критичне мислення, відповідальність, толерантність, комунікабельність, здатності працювати в команді, поважати іншого, гнучкості й адаптації на ринку праці.Документ Гартування професійної майстерності майбутнього фахівця-вокаліста як фактор реалізації новітньої парадигми освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Растригіна, Алла Миколаївна; Растрыгина, Алла Николаевна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Забіляста, Лідія Леонідівна; Забиляста, Лидия Леонидовна; Zabilyasta, Lidiya Leonidivna(ua) У статті, на основі аналізу існуючих наукових підходів до визначеної проблеми, здійснено аналіз її ключових понять, зокрема визначено психолого-педагогічну сутність категорії «професійна майстерність» та аргументовано думку авторів щодо розширення її складових та можливостей їхнього розвитку у контексті реалізації у мистецькому просторі закладів вищої освіти новітньої освітньої парадигми ХХІ століття.Документ Виховний сегмент професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця-міжнародника(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Растригіна, Алла Миколаївна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Клепар, Марія Василівна; Клепар, Мария Васильевна; Klepar, Maria Vasylivna(uk) У статті здійснено спробу представити можливості удосконалення виховного сегменту професійної підготовки майбутнього фахівця-міжнародника, визначити специфіку виховного середовища закладу вищої освіти, здатного забезпечити його професійно-особистісний розвиток та розширити уявлення про теоретико-методологічне підґрунтя й умови створення саме такого середовища, котре зумовлює як саморозвиток і самореалізацію особистості, так і зміни в системи професійної вищої освіти в цілому.Документ Ґендерокомфортне виховне середовище як чинник розвитку свободи особистості(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Растригіна, Алла Миколаївна; Іваненко, Надія Вікторівна; Растрыгина, Алла Николаевна; Иваненко, Надежда Викторовна; Rastrygina, Alla Mykolaivna; Ivanenko, Nadiya Victorivna(uk) В статті актуалізується проблема ґендерної рівності в системи вітчизняної освіти і виховання, відправною позицією у вирішенні якої стають положення концепції педагогіки свободи як особливого напряму гуманістичної педагогіки, що розглядає теоретичні та практичні засади розвитку особистісної свободи вихованців на засадах ґендерної рівності, їхньої суб’єктності, здатності до свідомого й відповідального самовизначення, самостійного вибору та реалізації власного життєвого шляху й потребує проектування у виховному просторі закладів освіти відповідного ґендерокомфортного середовища, котре стимулює вияви суб’єктної активності та вільного самовизначення особистості.