Кваліфікаційні роботи каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5525

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Організація здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі
    (2024) Слуцька, Валерія Василівна; Slutska, V. V.
    (ua) Робота присвячена питанню формування здоров’язбережувальної компетентності в учнів початкової школи, шляхом організації здоров’язбережувальної діяльності у закладі освіти. У першому розділі роботи досліджено теоретичний аспект організації здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі: вивчено сучасний стан проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності молодших школярів у науковій літературі; висвітлено сутність термінологічних понять дослідження; теоретично обґрунтовано використання здоров’язбережувальних технологій в освітньому процесі початкової школи, особливості організації цієї діяльності у початковій школі. Другий розділ роботи присвячений практичному аспекту впровадження здоров’язбережувальних технологій у початковій школі – узагальнено педагогічний досвід організації здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі, описано аналіз проведеного експериментального дослідження щодо перевірки ефективності організації здоров’язбережувальної діяльності в початковій школі, а також педагогічні умови ефективності цього процесу. За результатами дослідження зроблені відповідні висновки. (en) The work is devoted to the issue of formation of healthcare competence in, through the organization of health-preserving activities in an educational institution. In the first chapter of the work, the theoretical aspect of organization of healthcare activity in primary school is investigated: the current state of the problem of formation primary school students’ healthcare competence in the scientific literature was studied; the essence of the terminological concepts of the work is highlighted; using of healthcare technologies in the educational process of primary school, the peculiarities of organization of this activity in primary school are theoretically substantiated. The second chapter of the work is devoted to the practical aspect of the implementation of healthcare technologies in primary school – the pedagogical experience of organizing healthcare activity in primary school is summarized, the analysis of the conducted experimental research on the effectiveness of organizing healthcare activity in primary school is described, as well as the pedagogical conditions for the effectiveness of this process.
  • Ескіз
    Документ
    Використання комп’ютерних технологій в процесі навчання математики в початковій школі
    (2024) Репало, Ірина Леонідівна; Repalo, I.L.
    (ua) Робота викладена на 82 сторінках, містить 2 розділи, 51 джерело та 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес навчання математичної освітньої галузі у початковій школі. Предметом дослідження є педагогічні умови, методи та технології використання ІКТ на уроках математики в початковій школі. Метою дослідження є вивчення ефективності використання ІКТ у навчанні математики в початковій школі та розробка рекомендацій щодо їх застосування для підвищення якості навчання. Перший розділ роботи присвячений теоретичним основам використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчальному процесі початкової школи. У ньому розкрито сутність поняття ІКТ, проаналізовано їх значення для навчання математики та особливості впровадження у початковій освіті. Досліджено психолого-педагогічні аспекти застосування цифрових технологій, акцентується увага на вікових особливостях учнів та способах адаптації матеріалу до їхніх потреб. Розглянуто педагогічні умови ефективного використання ІКТ, зокрема технічне забезпечення, рівень підготовки педагогів та вибір оптимальних методичних підходів. У другому розділі роботи описано експериментальне дослідження, яке мало не меті перевірити ефективність використання ІКТ у процесі навчання математики учнів початкової школи. Розкрито особливості організації сучасного уроку математики з використанням цифрових технологій, структуру та етапи експерименту. Результати дослідження демонструють позитивний вплив використання ІКТ на навчальні досягнення учнів із математики, зокрема підвищення їхньої мотивації та покращення математичних компетенцій. Розроблено практичні рекомендації для вчителів щодо використання ІКТ під час викладання математики з метою підвищення ефективності навчального процесу. За результатами роботи зроблено висновки щодо використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі. (en) The thesis consists of 82 pages, includes 2 chapters, 51 references, and 3 appendices. The object of the study is the process of teaching mathematics in primary school, implemented through information and communication technologies (ICT). The subject of the study is the pedagogical conditions, methods, and technologies for using ICT in mathematics lessons in primary school. The aim of the study is to examine the effectiveness of ICT in teaching mathematics in primary school and to develop recommendations for their application to improve the quality of education. The first chapter of the work is dedicated to the theoretical foundations of using information and communication technologies (ICT) in the educational process of primary school. It explores the concept of ICT, analyzes its importance for teaching mathematics, and examines the specifics of its implementation in primary education. Psychological and pedagogical aspects of technology application are discussed, focusing on the age characteristics of students and methods of adapting materials to their needs. The chapter considers pedagogical conditions for the effective use of ICT, including technical support, teacher training, and the selection of optimal methodological approaches. The second chapter focuses on an experimental study of the effectiveness of ICT in teaching mathematics to primary school students. It describes the organization of modern mathematics lessons using technologies, the structure, and stages of the experiment. The study results demonstrate the impact of ICT integration on students’ academic achievements, particularly their increased motivation and improved mathematical competencies. The chapter provides practical recommendations for teachers on using ICT in mathematics instruction, which can enhance the efficiency of the educational process. The study concludes with findings regarding the use of computer technologies in mathematics lessons in primary school.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація принципу наступності у навчанні математики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
    (2024) Репа, Вікторія Вікторівна; Repa, V. V.
    (ua) Магістерська робота присвячена проблемі реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою освітою у процесі підготовки дітей до вивчення математики в школі. Розглянуто наступність як педагогічну проблему та основні форми її реалізації. Визначено сутність понять «наступність» і «готовність до шкільного навчання». Описано показники та критерії визначення останнього. Проведено дослідження інтелектуальної готовності старших дошкільників до вивчення математики. Здійснено аналіз отриманих результатів та запропоновано ефективну методичну систему для логіко-математичного розвитку майбутніх школярів. (en) The master's thesis is devoted to the problem of implementing the principle of continuity between preschool and primary education in the process of preparing children for studying mathematics at school. The continuity as a pedagogical problem and the main forms of its realization are considered. The essence of the concepts of «continuity» and «readiness for schooling» is defined. The indicators and criteria for determining the latter are described. The study of intellectual readiness of senior preschoolers to learn mathematics is carried out. The obtained results are analyzed and an effective methodological system for the logical and mathematical development of future schoolchildren is proposed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування системи цінностей в учнів молодшого шкільного віку в контексті Нової української школи
    (2024) Клокова, Людмила Василівна; Klokova, L. V.
    (ua) У науковій роботі розкрито науково-теоретичний аспект формування системи цінностей у молодших школярів. Визначено поняття «цінності» та охарактеризовано вікові особливості зазначеної категорії здобувачів освіти, щодо процесу формування ціннісних орієнтирів під час виховного процесу. Особлива увага приділена поняттю «наскрізний виховний процес» Розкрито педагогічні умови його організації в контексті НУШ. Охарактеризовано складники системи цінностей молодших школярів. У ході вивчення практичного досвіду вчителів початкових класів визначено найбільш ефективні методи, форми та засоби формування ціннісних орієнтирів учнів початкових класів. (en) The scientific paper reveals the scientific and theoretical aspect of the formation of a system of values in primary school students. The concept of ‘values’ is defined and the age characteristics of this category of students are characterised in relation to the process of forming value orientations during the educational process. Particular attention is paid to the concept of ‘cross-cutting educational process’. The pedagogical conditions of its organisation in the context of the NUS are revealed. The components of the value system of primary schoolchildren are characterised. In the course of studying the practical experience of primary school teachers, the most effective methods, forms and means of forming the value orientations of primary school students are identified.