Кваліфікаційні роботи каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5525
Переглянути
2 результатів
Результати пошуку
Документ Реалізація принципу наступності у навчанні математики дітей дошкільного та молодшого шкільного віку(2024) Репа, Вікторія Вікторівна; Repa, V. V.(ua) Магістерська робота присвячена проблемі реалізації принципу наступності між дошкільною та початковою освітою у процесі підготовки дітей до вивчення математики в школі. Розглянуто наступність як педагогічну проблему та основні форми її реалізації. Визначено сутність понять «наступність» і «готовність до шкільного навчання». Описано показники та критерії визначення останнього. Проведено дослідження інтелектуальної готовності старших дошкільників до вивчення математики. Здійснено аналіз отриманих результатів та запропоновано ефективну методичну систему для логіко-математичного розвитку майбутніх школярів. (en) The master's thesis is devoted to the problem of implementing the principle of continuity between preschool and primary education in the process of preparing children for studying mathematics at school. The continuity as a pedagogical problem and the main forms of its realization are considered. The essence of the concepts of «continuity» and «readiness for schooling» is defined. The indicators and criteria for determining the latter are described. The study of intellectual readiness of senior preschoolers to learn mathematics is carried out. The obtained results are analyzed and an effective methodological system for the logical and mathematical development of future schoolchildren is proposed.Документ Особливості діяльності альтернативних закладів дошкільної освіти в країнах ЄС(2024) Солодка, Юлія Віталіївна; Solodka, Y. V.(ua) Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел. У Розділі 1 розкрито суть «альтернативної освіти», етапи її становлення в країнах Європи та світу, принципи, цінності та зміст. Розділ 2 присвячений вивченню досвіду діяльності альтернативних закладів дошкільної освіти у Європі та впровадженню цих практик у систему дошкільної освіти України. (en) The work consists of an introduction, two sections, conclusions and recommendations, and a list of references. Chapter 1 reveals the essence of "alternative education", the stages of its formation in the countries of Europe and the world, principles, values and content. Chapter 2 is dedicated to the study of the experience of alternative preschool education institutions in Europe and the implementation of these practices in the preschool education system of Ukraine.