Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 11
  • Ескіз
    Документ
    Сутність і структура професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Світлана Вікторівна; Grosan, Svetlana Viktorivna
    (uk) У статті на основі аналізу наукових джерел розглянуто структурні компоненти професійної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва, яка включає в себе такі важливі складові як «музична компетентність», «виконавська компетентність», «музично-виконавська компетентність», «науково-дослідна компетентність», «інформаційна компетентність» тощо.
  • Ескіз
    Документ
    Complete model of formation of research culture of the future teacher-musician during vocational training in higher school
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grozan, Svetlana Viktorovna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна
    (uk) Педагогічна діяльність дослідника, який працює в галузі музичного мистецтва відображає специфічні особливості художньо-естетичної сфери, тому формування дослідницької культури студента в умовах навчання у ВНЗ здійснюється в двох напрямках: науково-дослідницькому та художньо-дослідному. Цілісна модель формування дослідницької культури майбутнього педагога-музиканта реалізується з урахуванням єдності методологічних підходів до науково-дослідницької та художньо-дослідницької діяльності студента, а також поетапності формування всіх компонентів дослідницької культури.
  • Ескіз
    Документ
    Research work as a way of formation of professional competence of the teacher of music art
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grosan, Svitlana Viktorivna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна
    (uk) Автор статті робить спробу розкрити роль та можливості науково-дослідницької роботи викладачів вищих навчальних педагогічних закладів у процесі формування власної професійної компетентності. Аналіз наукової літератури дав підстави для ствердження, що професійна компетентність включає ціннісно-орієнтовану, загальнокультурну, комунікативну та інформаційно-технологічну компетентність; компетентність соціальної взаємодії та особистого саморозвитку, а також когнітивну компетентність як комплексну компетентність, що забезпечує процес самостійної навчально-пізнавальної та дослідницької діяльності викладача.
  • Ескіз
    Документ
    Компетентнісний підхід як складова частина підготовки майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) Стаття присвячена обґрунтуванню значення компетентнісного підходу в підготовці майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації. Виявлено фахові музичні компетенції, які можуть і повинні стати основними результатами професійної освіти. Проаналізовано структуру та класифікаційні ознаки професійної компетентності. Визначено види фахових музичних компетенцій.
  • Ескіз
    Документ
    Forming of the research abilities of future teachers of musical art in the conditions of level education
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Grozan, Svitlana Viktorivna; Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) Автор розглядає дослідницьку діяльність як найбільш продуктивний метод засвоєння знань та формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі їхньої фахової підготовки. Пропонується авторська класифікація дослідницьких умінь майбутніх учителів музичного мистецтва.
  • Ескіз
    Документ
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутнього вчителя музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) У статті аналізуються завдання реалізації компетентнісного підходу процесі підготовки майбутнього вчителя музики. Висвітлено методичні аспекти формування комунікативної компетенції на прикладі організації роботи в класі музичного інструменту.
  • Ескіз
    Документ
    Застосування проблемних ситуацій у формуванні професійно-творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна
    (uk) У статті розглядаються можливості розвитку професійно-творчого мислення майбутніх учителів музичного мистецтва засобами проблемного навчання. Доведено, що проблемне навчання формує інтерес до виконавської діяльності. Визначено, що основною умовою створення проблемної ситуації є наявність протиріччя або невідповідальності. Пропонуються деякі прийоми, на підставі яких можна створити проблемну ситуацію.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна самоефективність як умова творчої самостійності майбутніх учителів музики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Грозан, Світлана Вікторівна
    У статті розглядається сутність понять "творча самостійність", "педагогічна самоефективність", теоретично обгрунтовується вплив педагогічної самоефективності на процес становлення творчої самостійності майбутніх учителів музики.
  • Ескіз
    Документ
    Синтез професійно-педагогічної та музично-виконавської майстерності в діяльності вчителя музичного мистецтва
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Грозан, Світлана Вікторівна
    У статті автор визначає специфіку творчої активності вчителів музичного мистецтва, оскільки ця діяльність впливає на розвиток механізму творчості педагогів, досягнення ними успішного високоякісного результату музичної та музично-педагогічної творчості. Автор доводить, що синтез професійно-педагогічної та музично-виконавської майстерності в поєднанні з музично-педагогічною практикою вчителів музичного мистецтва дає змогу сформувати творчу особистість учня.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема компетенцій в музичній освіті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Грозан, Світлана Вікторівна
    У статті автор на основі аналізу науково-педагогічної літератури робить спробу дослідити проблему компетенцій в музичній освіті.