Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
Документ Підготовка майбутніх учителів природничих дисциплін до формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Скороход, Тетяна Володимирівна(uk) Підготовка майбутніх учителів у вихованні здорового способу життя учнів є нагальною проблемою. На сучасному етапі завдання щодо формування уявлення про здоровий спосіб життя школою практично не розв’язані, що насамперед пояснюється недостатньою підготовленістю вчителя до такої роботи. Пропонуються рекомендації стосовно виховання здорового способу життя у школярів в процесі вивчення природничих дисциплін.Документ Ефективність тренувального навантаження з орієнтацією на розвиток швидкісно-силових якостей(2008) Миценко, Євген Вікторович(uk) В статті розглядається питання спортивного відбору юних легкоатлетів 9-11 років на початковому етапі. Увагу приділено проблемі ранньої спеціалізації легкоатлетів на роботу швидкісного характеру або на витривалість. Описується комплекс показників, що характеризують ступінь обдарованості спортсмена та кореляція кожного з цих показників із спортивним результатом.Документ Вдосконалення технічної підготовки спринтерів на початковому етапі спортивного тренування(ХДАДМ (ХХПІ), 2010) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Maleniuk, T. V.(ua) У статті розглядаються напрямки удосконалення технічної підготовки спринтерів на початковому етапі спортивного тренування. Визначено основні елементи техніки бігу 100 м, розроблено систему критеріїв оцінки технічної підготовленості спринтерів. Виявлено певні недоліки технічної підготовленості. Розроблено методику вдосконалення технічної підготовки та перевірено її ефективність.Документ Формування валеологічних знань як важливий фактор профілактики шкідливих звичок у учнів загальноосвітніх шкіл(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Турчак, Анатолій Леонідович(uk) У статті проведено аналіз стану проблеми формування валеологічних знань учнів як важливого фактору профілактики їх шкідливих звичок у процесі занять фізичною культурою.Документ Фізичні ігри і забави у народному побуті в період Київської Русі як засіб фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Арапов, Олег Віталійович(uk) В статі автором розкривається місце фізичної гри та забави в сфері людської діяльності, а саме: під час релігійно культових свят, під час побутових свят, під час господарської діяльності та дозвілля, буденного життя. Автор аналізує шляхи використання гри в період Київської Русі, як засобу фізичного виховання.Документ Діяльність "Шкіл сприяння здоров’ю" в Україні з формування здорового способу життя школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Черній, Валентина Петрівна(uk) У статті здійснено аналіз розвитку і діяльності Шкіл сприяння здоров’ю в Україні на прикладі навчальних закладів Запоріжжя, Харкова, Кривого Рогу. Розкрито головні напрями роботи з формування у школярів здорового способу життя в навчально-виховній діяльності Шкіл сприяння здоров’ю та показано ефективність створення в зазначених освітніх закладах системи роботи зі збереження та зміцнення здоров’я учнів.Документ Узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9–11 років, як прогностичних критеріїв спортивного відбору(2011) Миценко, Євген Вікторович; Воропай, Сергій Миколайович(uk) В статті розглядається узгодженість компонентів рухової функції юних легкоатлетів 9-11 років. Вікова динаміка такої узгодженості представлена за чотирма блоками показників. Блоком , показників специфічних здібностей юних легкоатлетів, що спеціалізуються в бігових видах, блоком психофізіологічних показників та блоком показників функціональної системи енергозабезпечення.Документ Ґенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Андрій Леонідович(uk) У статті розглядається розвиток проблеми інтеграції знань, виділяються концептуальні ідеї філософів та педагогів минулого, визначаються основи педагогічної інтеграції, можливі напрямки педагогічного інтегрування на сучасному етапі.Документ Основи методичної майстерності майбутньогого вчителя фізичної культури в області гімнастики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Стасенко, Олексій Анатолійович(uk) Стаття присвячена висвітленню теоретичних основ підготовки майбутніх учителів фізичної культури з гімнастики та методики її викладання, визначено та обґрунтовано показники методичної майстерності даного виду діяльності.Документ Результати експериментальної перевірки готовності майбутніх учителів природничих дисциплін до валеологічного виховання учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Скороход, Тетяна Володимирівна; Руденко, Тетяна Володимирівна(UA) Розкрито сутність та основні складові готовності майбутніх учителів до валеологічної діяльності. Подано опис та наведено окремі результати констатувального та формувального педагогічного експерименту.Документ Оцінка фізичної підготовленості студентів (18 – 19 років) факультету фізичного виховання(Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012) Маленюк, Тетяна володимирівна; Malenyuk, T. V.Документ Вплив занять військово-спортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки(2012) Бур’яноватий, Олександр Миколайович; Воропай, Сергій Миколайович; Buryanovatiy, O. М.; Voropay, S. M.(ua) Розглянуто вплив занять військовоспортивним багатоборством на рівень фізичної підготовленості юних спортсменів 6-7 років у групах початкової підготовки. Дослідження проведено на базі груп початкової підготовки при Кіровоградській федерації військово-спортивного багатоборства. У дослідженні прийняло участь 20 юних бійців. Дослідження проводилося на протязі двох років при постійному контингенті тих, що займалися. Програма тренувань мала переважну спрямованість на загальнофізичну та акробатичну підготовку. Визначено темпи приросту показників силових, координаційних здібностей та гнучкості у юних бійців на протязі двохрічного циклу тренування. Динаміка змін рівня прояву фізичної підготовленості дає можливість практиці підготовки спортсменів у військово-спортивному багатоборстві більш ефективно розставляти акценти педагогічних впливів відповідно до завдань тренувального процесу.Документ "Мемуари" В. Б. Антоновича як джерело з історії освіти в Україні середини XIX ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Брояковський, Олександр ВікторовичНа основі автобіографічних споминів видатного громадського й наукового діяча В. Б. Антоновича показано стан розвитку освіти в Україні середини ХІХ століття.Документ Дослідно-експериментальна робота з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури (на прикладі вживання алкогольних напоїв учнями старшого підліткового віку)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичУ статті запропоновано аналіз роботи з попередження шкідливих звичок у школярів засобами фізичної культури та методичні рекомендації педагогічним колективам щодо формування здорового способу життя підростаючого покоління.Документ Особливості підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до попередження шкідливих звичок учнів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій ЛеонідовичПріоритетним завданням нового етапу реформи системи освіти має стати збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування у них цінностей здоров’я і здорового способу життя. У статті розглядаються сучасні підходи щодо підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до роботи з попередження шкідливих звичок учнів.Документ Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Панченко, Галина ІванівнаСтаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.Документ Зміст педагогічних компонентів готовності майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шевченко, Анастасія ОлександрівнаВ статті здійснена спроба обгрунтування змісту педагогічних компонентів професійної готовності майбутніх учителів фізичної культури. Визначені основні завдання розвитку властивостей педагога та аспекти формування готовнсоті до професійної діяльності.Документ Проблема формування здорового способу життя молодших школярів у наукових пошуках 70-80-х рр. ХХ ст.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черній, Валентина ПетрівнаУ статті досліджено стан проблеми формування здорового способу життя молодших школярів у 70-80 рр. ХХ ст. Виявлені досягнення і недоліки у формуванні здорового способу життя учнів початкової школи у вказаний період.Документ Методи переконання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського та їх використання у професійній підготовці майбутнього вчителя(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Турчак, Анатолій Леонідович; Токар, Наталія МиколаївнаУ статті характеризуються методи переконання у педагогічній діяльності, що використовувалися В. О. Сухомлинським, та впливали на формування його гуманістичних поглядів в освіті. Доводиться доцільність використання досвіду навчально-виховної роботи видатного педагога у сучасній професійній підготовці майбутніх учителів.Документ Професійне мислення на етапі становлення майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Собко, Сергій ГригоровичУ статті розглядається професійне мислення майбутніх учителів фізичного виховання, його види згідно специфіки навчання. Наводяться структурні компоненти фізичної культури особистості студента з виокремленням рівнів розуміння майбутніми вчителями фізичного виховання навчального матеріалу.