Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
7 результатів
community.search.results.head
Документ The fashion industry Anglo Americanisms in Ukrainian as the result of language globalisation(КОД, 2019) Лелека, Тетяна Олександрівна; Leleka, Тetyana(uk) У роботі зроблена спроба визначити значення англо-американских запозичень в глобалізаційних процесах, які відбуваються в українській мові на початку 21 століття. Були розглянуті основні аспекти інтернаціоналізації лексики української мови внаслідок її поповнення англо-американізмами. Для прикладу обрані запозичення фешн-індустрії. Було виявлено тематичну приналежність англо-американських запозичень, способи їх утворення, особливості семантики. Також подано аналіз уживання англо-американізмів, які передані словосполученнями. Запозичення охарактеризовані за ступенем семантичного засвоєння носіями мови. У дослідженні проаналізовано особливості використання англо-американізмів у випадках, коли їх заміна питомими словами є неможливою.Документ Запозичення каршерінг в українській мові(КОД, 2020) Лелека, Тетяна Олександрівна; Leleka, Tetiana(uk) У статті розглянуто аспекти функціонування англомовних запозичень в українській мові на прикладі слова каршерінг. За основну гіпотезу прийнято положення про те, що заміна запозичень питомим словом не завжди є можливою, оскільки не охоплює основні семантичні ознаки іншомовного слова. У дослідженні подано семантичні характеристики слова каршерінг. Входження англоамериканських запозичень в українську мову початку ХХІ століття як результату мовних контактів є неминучим процесом, що пов’язано з інтернаціоналізацією англійської мови у світі та впливом глобалізаційних світових процесів на мову.Документ Educating global citizens at a foreign language class(КОД, 2018) Ivanenko, Nadiya; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Зміна географічних і культурних кордонів викликала дедалі більшу занепокоєність серед країн щодо підвищення рівня обізнаності про важливість освіти людей стати «громадянами світу». Наголошується на важливому внеску вчителів іноземних мов щодо громадянської освіти, зокрема освіти глобального громадянства. Ця стаття має на меті проаналізувати потенційні можливості для розвитку світової громадянської освіти на занятті іноземної мови шляхом аналізу національних стандартів та їх зв'язку з національними компетенціями громадянства та темами викладання світової громадянської освіти, запропонованими ЮНЕСКО, та її цілями навчання. Важливі рекомендації надаються, щоб сприяти викладанню ідей глобального громадянства на занятті іноземної мови.Документ Вербалізація концепту ecological globalizationв англомовному публіцистичному дискурсі(Видавець Лисенко В. Ф., 2015) Петрінська, Тетяна Сергіївна(uk) Стаття присвячена засобам вербалізації концепту ECOLOGICAL GLOBALIZATION в англомовній картині світу на матеріалі сучасних суспільно-політичних текстів. Описується і систематизується лексико-семантичний матеріал, що вербалізує концепт ECOLOGICAL GLOBALIZATION, наведено тлумачення понять «концепт» і «екологічна глобалізація».Документ Неологічна вербалізація концепту globalization в англомовному публіцистичному дискурсі(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Петрінська, Тетяна Сергіївна(uk) Стаття присвячена інноваційним засобам лінгвальної актуалізації концепту GLOBALIZATION в англомовному публіцистичному дискурсі. Аналізується роль світових інтеграційних процесів у збагаченні словникового складу англійської мови. Встановлено семантико-словотвірні особливості неологічної складової вербальної оболонки концепту GLOBALIZATION.Документ Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Губа, Світлана Анатоліївна(uk) У статті йдеться про глобалізаційні процеси сучасності та їхній деструктивний вплив на освіту, інтелектуальний та духовний розвиток молоді завдяки широкому домінуванню стандартів масової культури. Культурна самоідентифікація розглядається як одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в епоху глобалізацій них змін.Документ Principles-based approach to english language teaching and planning(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Шандрук, Світлана Іванівна; Shandruk, SvetlanaУ статті аналізується ґрунтований на принципах підхід до політики викладання і планування англійської мови, що з’явився в результаті глобалізації та інтересів місцевого населення країн, в яких навчання і вивчення англійської мови має велике значення.