Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Роль пісні в процесі навчання англійської мови
    (КОД, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Capitan, Tetiana Anatolievna
    (uk) У статті розглянуто специфіку використання пісні на уроках іноземної мови для удосконалення граматичних, лексичних та фонетичних навичок учнів; для підвищення інтересу до країни, мову якої вивчають; продемонстровано ефективність використання пісень під час навчання іноземної мови; доведено, що пісня є матеріалом для оволодіння навичками іншомовної вимови, а також покращення артикуляції.
  • Ескіз
    Документ
    Методика розвитку граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні неособових форм дієслова
    (КОД, 2019) Савенко, Тетяна Вікторівна; Savenko, Tatiana
    (uk) У статті розглянуто методику формування й розвитку мовленнєвих граматичних навичок уживання в усному і писемному мовленні герундія та дієприкметника 1. На основі та за принципами комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування вказано способи реалізації головної мети навчання – набуття студентами мовних спеціальностей комунікативної компетенції. Запропоновано до розгляду різні види вправ – мовні, умовно-мовленнєві та мовленнєві, які за умови інтенсивного застосування сприяють розвиткові лінгвістичної компетенції студентів і є ефективним засобом навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасні гуманітарні типи дискурсів у професійній комунікативній компетенції політологів
    (2018) Громко, Тетяна Василівна
    (ua) Розглянуто основні типи гуманітарних дискурсів, які виділяються у професійній комунікативній компетенції політологів за змістовною частиною: політичний, діловий і культурний. Всередині інституційного дискурсу визначено політичний, адміністративний, юридичний, військовий, релігійний, науковий, медійний як його підтипи, що є важливим для професійної комунікативної компетенції політологів.
  • Ескіз
    Документ
    Developing students’speaking skills
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Savenko, Tatiana; Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглядається проблема формування комунікативної компетенції студентів та її складової частини – говоріння. З урахуванням програмних вимог, автор визначає практичні цілі навчання студентів говоріння, пропонує стратегії, наводить приклади мовленнєвих завдань для розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення, розроблених з урахуванням принципів комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування. Розглядається можливість навчання студентів говоріння з використанням текстів різних жанрів із спеціально розробленими до них комунікативними завданнями, мовленнєвими ситуаціями та вправами длярозвитку навичок і вмінь говоріння.
  • Ескіз
    Документ
    Game as a means of active learning cognitive activity in english lessons
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk): В статі розглядається рольова гра як ефективний засіб навчання, який охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письмо) на уроках англійської мови, а також вона є необхідним компонентом уроку на початковому етапі навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчання діалогічного мовлення студентів мовних факультетів (англійська мова)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання діалогічного мовлення студентів другого курсу. Автор розглядає особливості навчання, пропонує види вправ, які можуть сприяти його ефективності, та визначає послідовність їх застосування з урахуванням рівня сформованості мовленнєвих навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічні умови формування підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Божко, Наталія Василівна
    (uk) The formation of future foreign language teachers’ skills concerning the work of the development of pupils’ mental abilities is investigated in this article. The theoretical and practical pre-conditions of research of these abilities are analyzed.
  • Ескіз
    Документ
    Формування комунікативної компетенції майбутнього вчителя української мови: лінгвопрагматичний аспект
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Задорожна, Ніна Олександрівна
    (uk) У статті розглядаються професійно-комунікативні уміння, необхідні для створення майбутніми вчителями-філологами педагогічного дискурсу.
  • Ескіз
    Документ
    Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання говорінню студентів 1-2 курсів. Автор розглядає особливості застосування автентичних текстів для розвитку компетенцій в аудіюванні та говорінні, визначає типи та види завдань з урахуванням рівня сформованості навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Фахова підготовка сучасного вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Божко, Наталія Василівна
    (uk) У статті розглянуто формування умінь і навичок майбутніх вчителів іноземної мови до роботи з розвитку розумової діяльності учнів, проаналізовано теоретичні та практичні передумови дослідження розумової діяльності особистості.