Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/149
Переглянути
Документ Педагогічні підходи побудови моделей електронних підручників(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Анісімов, Микола Вікторович(ua) У статті розглянуто підходи в процесі створення електронних підручників. Запропонована структурна схема побудови сучасних електронних підручників.Документ Сучасні технології навчання у підготовці фахівців з вищою освітою(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна; Величко, Степан Петрович; Назаров, Костянтин В'ячеславович(ua) Розглядається необхідність впровадження кредитно - модульної системи організації навчального процесу в систему освіти України та послідовний перехід на сучасні інформаційні технології навчання як основний напрямок розвитку освітнього процесу в будь-якому вищому навчальному закладі. У статті розкриваються деякі перспективи цього процесу в навчанні природничих дисциплін під час підготовки фахівців з вищою освітою.Документ Фахова підготовка вчителів трудового навчання до профільного навчання старшоклаників технологіям виробництва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Чубар, Василь Васильович(uk) У статті розглядаються окремі аспекти удосконалення структури навчального плану та змісту фахової підготовки майбутніх вчителів трудового навчання у зв‘язку з реформуванням вищої педагогічної освіти та уведенням профільного навчання старшокласників загальноосвітніх шкіл.Документ Сучасні педагогічні технології сутність і можливості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Богомаз-Назарова, Сніжана Миколаївна(uk) Розглядається необхідність впровадження сучасних технологій у систему освіти України, сутність поняття та можливості новітніх педагогічних технологій, їх важливість для освітнього процесу.Документ Технологічний аспект упровадження лабораторного практикуму з безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) У статті висвітлюється технологічний аспект упровадження сучасних засобів експериментування у навчально-виховний процес з безпеки життєдіяльності. Подані методичні рекомендації до проведення лабораторного практикуму.Документ Формування в учнів культури безпеки в процесі вивчення природничих дисциплін(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Пуляк, Ольга Василівна(uk) У роботі аналізуються особливості формування у учнів культури безпеки під час вивчення природничих дисциплін. Відмічається, що результатом такого навчання у школі має бути гармонійно розвинена особистість, у якої сформовані вміння і навички щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні необдумані вчинки та їхні наслідки.Документ Використання методів активізації творчості при підготовці майбутнього вчителя трудового навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті розглядаються методичні особливості активізації елементів творчості в професійній підготовці майбутніх учителів трудового навчання.Документ Особистісно орієнтоване навчання учнів з основ безпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу розкрити потенційні можливості особистісно орієнтованих технологій навчання. Для реалізації предметно-дидактичної моделі особистісно орієнтованого навчання конкретизовані зміст і методика організації творчої співпраці вчителя й учнів під час роботи над інформаційним проектом з основ безпеки життєдіяльності.Документ Формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів з основ автоматизації через інтеграційні підходи до визначення експериментальних завдань з фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) Інтеграція змісту експериментальних завдань з фізики і трудового навчання в процесі вивчення основ автоматизації і комп’ютеризації – вагомий чинник формування цілісних політехнічних знань і вмінь учнів старшої школи.Документ Педагогічні основи побудови навчальних комплексів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Анісімов, Микола Вікторович(uk) В статті розглядаються підходи в процесі конструювання навчальних комплексів складних електрорадіотехнічних професій.Документ Саморобний електронний тахометр(КДПУ ім. В. Винниченка, 2007) Кононенко, Сергій Олексійович; Мошинський, Микола Купріянович; Рябець, Сергій Іванович(uk) У статті запропоновано виготовлення саморобного електронного тахометра для використання його у навчальному експерименті.Документ Формування наукового світогляду через вислітлення ідей видатних вчених у курсі фізики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Садовий, Микола Ілліч(uk) У статті наведений матеріал, який має пізнавальне і виховне значення, за рахунок ілюстрації ходу розвитку наукового прогресу та ролі в ньому видатних учених.Документ Формування компетентнісних якостей у майбутніх вчителів до вивчення основ цифрової техніки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Манойленко, Наталія Володимирівна(uk) У статті обґрунтована необхідність удосконалення змісту експериментального вивчення основ цифрової техніки майбутніми вчителями природничих дисциплін і трудового навчання. Наведені варіанти завдань і зразки матеріального забезпечення.Документ Дослідження принципу збереження енергії та найменшої дії(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Шмідт, Віктор Федорович; Садовий, Микола Ілліч(uk) В статті розкривається проблема дослідження М. Планком двох фундаментальних принципів природи: збереження енергії і найменшої дії та їхнє наукове співвідношення.Документ Уніфіковане лабораторне обладнання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович(uk) У статті розглядається конструкція уніфікованого лабораторного обладнання, на якому можна виконувати лабораторні роботи з усіх загальнотехнічних предметів електрорадіотехнічного профілю.Документ Електромагнітні випромінювання, їх дослідження за допомогою магнітометра(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Анісімов, Микола Вікторович; Остапчук, Надія Володимирівна(uk) У статті характеризуються і узагальнюються негативні фактори впливу електромагнітного випромінювання на організм людини. Аналізуються джерела ЕМП, описується застосування магнітометра, як одного з приладів для визначення та вимірювання змінного магнітного поля.Документ Проблеми реалізації самостійної роботи студентів як однієї з форм підготовки майбутніх вчителів трудового навчання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Щирбул, Олександр Миколайович(uk) У статті наводяться окремі результати дослідження проблеми самостійної роботи студентів та пропонуються напрямки поліпшення самоосвітньої їхньої діяльності.Документ Підвищення ефективності організації самостійної роботи студентів напряму «технологічна освіта» при використанні мультимедійного курсу «основи техніки і технологій»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Рябець, Сергій Іванович; Рябець, Тетяна Олександрівна; Куценко, Тетяна Володимирівна(uk) У статті розглянуто питання організації самостійної роботи студентів з використанням елементів інформаційних технологій, зокрема електронного курсу «Основи техніки і технологій», розробленого за допомогою системи управління навчальними курсами Moodle. Продемонстровані можливості названого програмного продукту для створення повного циклу вивчення конкретної дисципліни, включаючи тестовий контроль.Документ Експериментальна перевірка рівня підготовки майбутніх учителів збезпеки життєдіяльності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Царенко, Ірина Леонтіївна(uk) На основі аналізу науково-педагогічної літератури і реального стану професійної підготовки студентів і вчителів за спеціалізацією «Основи безпеки життєдіяльності» у статті зроблено спробу виявити недоліки цієї підготовки, основні з яких стосуються існуючої методичної системи та умов її ефективної реалізації у вищому педагогічному навчальному закладі. Автор повідомляє результати дослідно-експериментальної роботи, спрямованої на вдосконалення підготовки майбутніх учителів різного фаху з безпеки життєдіяльності.Документ Тестові технології у підготовці майбутніх учителів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Завітренко, Долорес Жораївна; Царенко, Олександр Миколайович(uk) У статті зроблено спробу проаналізувати історико-педагогічний аспект розвитку тестових технологій і з’ясувати їх переваги у порівнянні з іншими методами контролю знань. На основі теоретико-методологічного аналізу обґрунтовуються вимоги до створення сучасних тестових завдань для об’єктивного контролю знань студентів з курсу «Безпека життєдіяльності» і повідомляються результати науково-методичної роботи авторів.