Факультет математики, природничих наук та технологій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/58
Переглянути
1171 результатів
Результати пошуку
Документ Творче використання онлайн-інструментів «Конструктор навчальних програм» у базовій середній школі(2023) Абрамова, Оксана ВіталіївнаДокумент Збірник завдань та вправ для самостійної роботи студентів з ботаніки(2023) Аркушина, Ганна ФеліксівнаДокумент Сучасні тенденції розвитку готельного господарства в Кіровоградській області(Запорізький національний університет, 2024) Зарубіна, Антоніна Володимирівна; Сільченко, Юлія Юріївна; Семенюк, Лариса ЛеонтіївнаДокумент До питання вивчення особливостей розвитку спортивного туризму в Центральноукраїнському регіоні(2024) Зарубіна, Антоніна Володимирівна; Приходько, КатеринаДокумент Перспективи розвитку внутрішнього туризму в Кіровоградській області(Чернівец. нац. ун-т, 2024) Зарубіна, Антоніна Володимирівна; Сільченко, Юлія ЮріївнаДокумент Математична логіка та теорія алгоритмів(ЦДУ ім. В. Винниченка, 2023) Халецька, Зоя Петрівна; Нарадовий, Володимир Володимирович(ua) Даний посібник охоплює матеріал модулів «Алгебра та числення висловлень», «Логіка предикатів», «Теорія алгоритмів» та «Нечітка логіка» відповідно до програми курсу «Математична логіка та теорія алгоритмів». Викладення теоретичного матеріалу ілюструється прикладами. В кожному розділі після теоретичного блоку наведено запитання для самоконтролю та вправи для самостійного розв’язання. Посібник рекомендується для студентів всіх спеціальностей денної та заочної форми навчання, які вивчають математичну логіку та теорію алгоритмів. Він може бути корисним вчителям математики та інформатики.Документ Методичні рекомендації до виконання магістерського дослідження й оформлення кваліфікаційних робіт(Інф. відділ ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Соменко, Д. В.(ua) У методичних рекомендаціях подано вимоги до особливостей виконання дослідження й оформлення кваліфікаційних робіт здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). Розкрито основні теоретико-методичні засади пов’язані з організацією, виконанням та оформленням робіт, критеріями оцінювання, а також регламентом захисту кваліфікаційних робіт. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти.Документ Методичні вказівки до виробничої (педагогічної) практики в закладі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти для студентів спеціальності Професійна освіта (Цифрові технології), другий (магістерський) рівень вищої освіти(ІВ ЦДУ, 2024) Садовий, Микола Ілліч; Трифонова, Олена Михайлівна; Соменко, Д. В.(ua) Відповідно до Стандарту спеціальності 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями – цифрові технології), освітньої програми та навчального плану підготовки студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти педагогічна практика є складовою частиною підготовки випускників магістратури до викладацької діяльності. Мета педагогічної практики полягає у набутті студентами практичних навичок та досвіду викладацької роботи у закладах професійної (професійнотехнічної), фахової передвищої та вищої освіти, де зможуть працювати випускники після отримання диплома магістра. Методичні рекомендації складено відповідно до Положення про організацію практичної підготовки в Центральноукраїнському державному університеті імені Володимира Винниченка. Рекомендовано для студентів закладів вищої освіти галузі знань 01 Освіта / Педагогіка предметних спеціальностей Професійна освіта (Цифрові технології) другого (магістерського) рівня вищої освіти.Документ Паралельні та розподілені обчислення: лабораторні роботи(ФОП Піскова М. А., 2024) Лупан, Ірина Володимирівна; Паращук, Степан Дмитрович(ua) У посібнику наведено завдання та методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з курсу «Паралельні та розподілені обчислення», метою яких є ознайомлення студентів з основами технології ОреnМР, призначеної для паралельного програмування в середовищі зі спільною пам’яттю. Методичні рекомендації призначені для здобувачів першого (бакалаврського) ступеня, що навчаються за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки та 126 Інформаційні системи та технології.Документ Виявлення гендерних упереджень викладачів за допомогою панельних даних(«КОД», 2023) Лупан, Ірина Володимирівна; Шевченко, Н.