Наукові видання каф-ри української філології та журналістики
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/25
Переглянути
4 результатів
Search Results
Документ Образ автора в романтичній ліриці Амвросія Метлинського (на матеріалі українських поезій збірки “Думки і пісні та ще дещо”)(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Цепа, Олександра Володимирівна(ua) У статті акцентовано на ключових засадах романтичного світогляду. Обґрунтовано художньо виражений у творах українського поета-романтика А. Могили індивідуальний досвід – авторське бачення, осмислення та ставлення до довколишнього й власного “я” в ньому. Окреслено основні інтереси, уподобання, риси образу автора.Документ Есе «малоросійство» Євгена Маланюка в ракурсі проблеми автора(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Цепа, Олександра Володимирівна; Цепа, Александра Владимировна; Tsepa, Olexandra Volodymyrivna(ua) У статті окреслено доцільність застосування актуальної у філології проблеми автора до «Малоросійства» Євгена Маланюка. Обґрунтовано інструментарій дослідження особливостей вираженого «зовнішнього світу» есе. Висвітлено специфіку авторського бачення, осмислення і ставлення до пов’язаних із поняттям «малоросійство» постатей і фактів. Висловлено припущення про ключові складові текстуально вираженої авторської особистості.Документ Образ оповідача як суб’єктна форма вираження авторської свідомості в повісті-поемі «Поза межами болю» Осипа Турянського(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Цепа, Олександра Володимирівна; Tsepa, Olexandra(uk) У статті висвітлено основні акценти літературознавців щодо повісті-поеми «Поза межами болю» О. Турянського, біографічної постаті та творчої індивідуальності західноукраїнського письменника, специфіки його літературно-критичної спадщини. Досліджено повість-поему «Поза межами болю» Осипа Турянського в аспекті актуальної у філологічній науці проблеми автора. У межах концепції інтегрованого підходу висвітлено внутрішній (художньо закодовані самозображення, самооцінки й самоочікування) і зовнішній (особливості бачення, осмислення і ставлення до довколишнього) світи іпостасей образу оповідача як суб’єктної форми авторської свідомості: так званих «Я-теперішнього», «спостерігача», «Я-теперішнього минулого». У результаті розкодування, систематизації та узагальнення індивідуального досвіду оповідача та специфіки художньо вираженого довколишнього з’ясовано інтереси, уподобання, риси творчо закодованої авторської індивідуальності на експліцитному та імпліцитному рівнях тексту.Документ Авторська інтерпретація фактів денаціоналізації українців (на матеріалі поетичної творчості Тараса Шевченка 1837-1847 років)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Цепа, Олександра ВолодимирівнаУ статті обґрунтовано специфіку авторського бачення, осмислення та ставлення до національного несвідомих українців. Висвітлено змістові, просторово-часові аспекти картини трагічного сучасного. Окреслено інтереси, цінності, уподобання, риси образу автора. Акцентовано на еволюційних змінах та на відповідності/невідповідності окремих художньо презентованих авторських якостей реальній особистості митця.