Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Психологія. Державна атестація
    (ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Уличний, Ігор Любомирович
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексія як механізм фахової підготовки майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulychnyj, Igor Ljubomyrovych
    (ua) У статті розглянуто психологічну природу рефлексії як універсального механізму саморегуляції і саморозвитку особистості. Досліджено розвиток професійної рефлексії у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Охарактеризовано особливості актуалізації рефлексивної здатності здобувачів освіти за різними рівнями сформованості професійних умінь. Розкрито функції рефлексії у педагогічному процесі, визначено її роль в педагогічному проектуванні. Висвітлено значення рефлексивних практик у підготовці майбутніх педагогів.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі профільного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulichny, Igor Lyubomyrovich
    (uk) У статті розглянуто психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками з урахуванням особливостей профільного навчання. Охарактеризовано етапи проектування професійного становлення особистості, виокремлено підмодулі психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи. Визначено умови професійного самовизначення школярів в умовах профільного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Почуття провини та моральний розвиток особистості: психолого-педагогічні аспекти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомиович; Ulychnuy, Igor Lyubomyrovich
    (uk) У статті розглянуто психологічну природу переживання почуття провини. Висвітлено функції провини, зовнішні та внутрішні критерії здатності до її переживання. Акцентовано увагу на значенні феномену провини в моральному розвитку особистості. Зазначено, що молодший шкільний вік є найбільш сприятливим для розвитку почуття провини. Розкрито роль почуття провини у формуванні особливостей подальшої поведінки і вчинків дитини та розвитку її моральної сфери.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні засоби профорієнтації в системі педагогічної освіти
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulychnyi, Igor Lyubomyrovych
    (uk) У статті відзначено роль інновацій в системі освіти та у сфері професійної орієнтації молоді. Доведено необхідність формування ефективних механізмів професійного самовизначення особистості. Охарактеризовано роль та основні завдання профільного навчання, його психологічний супровід. Розкрито доцільність створення освітніх округів та ресурсних центрів професійної орієнтації. Окреслено перспективні напрями запровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері професійної орієнтації.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уличний, Ігор Любомирович
    (uk) В статті розкрито проблему професійного самовизначення учнівської молоді, проаналізовано психолого-педагогічні чинники вибору школярами майбутнього фаху. Досліджено систему ціннісних пріоритетів старшокласників при виборі майбутньої професії.
  • Ескіз
    Документ
    Формування готовності студентів педагогічних вищих навчальних закладів до професійного самовдосконалення
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уличний, Ігор Любомирович
    (UA) У статті розкрито сутність професійного самовдосконалення студентів, аргументовано необхідність та роль професійного самовдосконалення майбутніх педагогів. Охарактеризовано основні форми самовдосконалення студентів педагогічних вищих навчальних закладів, висвітлено принципи професійного самовдосконалення. Визначено умови ефективного формування готовності студентів до професійного самовдосконалення, виокремлено його етапи.
  • Ескіз
    Документ
    Європейський досвід профорієнтаційної роботи
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уличний, Ігор Любомирович
    У статті проаналізовано європейський досвід профорієнтаційної роботи. Акцентовано увагу на організації професійного консультування, координації набуття учнями та студентами навиків управління кар’єрою, особливостях системи професійної освіти учнівської молоді. Визначено основні напрямки впровадження прогресивних ідей європейського досвіду професійної орієнтації в Україні.