Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych
    (uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Феномен соціально-професійної адаптації особистості педагога у психолого-педагогічній літературі
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Людмила Григорівна
    (uk) У статті розглядається феномен соціально-професійної адаптації особистості в швидкоплинному зовнішньому середовищі; наводяться визначення поняття адаптації, запропоновані різними вченими; аналізуються її види і функції.
  • Ескіз
    Документ
    Формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті досліджуються теоретичні та практичні особливості формування цінностей педагогічної діяльності майбутнього педагога як складової його соціально-професійної адаптації. Визначаються та обґрунтовуються поняття аксіології, ціннісних орієнтацій, цінностей педагогічної діяльності, педагогічної культури.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.