Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 48
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток математичних здібностей дитини як мета дошкільної математичної підготовки
    (ІПО КУБГ, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна
    (ua) Розглянуто теоретичні аспекти методики математичного розвитку дошкільників. Проаналізовано вплив математичного змісту на розвиток усіх пізнавальних та математичних здібностей дошкільників. Наведено фрагменти занять (вправ), що сприяють формуванню всіх розумових прийомів та сенсорних пізнавальних здібностей на математичному матеріалі.
  • Ескіз
    Документ
  • Ескіз
    Документ
    Increasing Motivation of Primary School Pupils’ Studying
    (2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliya; Prokopchuk, Viktoriia; Revenko, Iryna; Blaga, Olga; Tarasova, Vitaliia
    (en) The scientific investigation reveals the topic of increasing the motivation of primary school pupils’ studying, which is relevant today and requires careful study. Data from the Institute of Educational Analytics, the German Internet Portal of statistics Statista, the World Bank and the international organization World Population Review have been used in the context of solving the problem of increasing motivation of primary school pupils’ studying in Ukraine and Germany. The processing of statistics requires the use of methods of theoretical substantiation, analysis and comparison in the study. According to the World Bank’s education quality rating, Germany was ranked as one of the best countries with a high level of education quality in 2015-2017, and Ukraine ranked the 54th and the 56th places respectively. The results of the series of studies have shown the presence in the practice of the activities of educators, psychologists and scientists, specializing in the study of this issue, a significant number of available and potential ways for increasing motivation. The reasons for the learning motivation decrease and the factors influencing it have been investigated. The ARCS model is relevant nowadays, because it focuses on the motivational aspects of the educational environment and includes four components of motivation. It has been proved, that it is necessary to provide the innovative teaching methods in Ukrainian school during evaluation process. IT programs that can improve the learning process and increase motivation in primary education have been presented.
  • Ескіз
    Документ
    Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобом Lego-конструктора
    (ПНДІЕІ, 2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті обґрунтовується потреба застосування у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобів Legoконструктора. аналізуються Lego-технології в освітньо-виховному процесі дошкільного навчального закладу як одне з нових та актуальних проблем в сучасній педагогіці. Обґрунтовується доцільність реалізації в освітньому середовищі LEGO, що об’єднує в собі чітко сформульовану концепцію і спеціально скомпоновані для занять у групі комплекти LEGO. Аналізується використання Lego-технології, цеглинок Lego в ігрових та навчальних цілях, що надає можливість вирішувати складні пізнавальні, пошукові та творчі завдання в цікавій, доступній, зрозумілій, ігровій формі. Зокрема кожна дитина отримує можливість експериментувати, творити, знаходити нові способи розв’язання поставленої задачі. Lego-технологія сприяє розвиткові самостійності дітей. Маніпулюючи з елементами конструктора, дитина сама намічає і реалізовує свій план роботи, для того, аби елементи конструктора перетворились на функціональну іграшку, необхідно проявити творчість, витримку, фантазію. У свою чергу така діяльність сприяє формуванню у дітей дошкільного віку таких якостей, як уміння концентруватися, здатність до співробітництва, почуття самовпевненості. Ці якості є необхідними у подальшому формуванні вміння вчитися цілеспрямовано та сприймати нове усвідомлено й з великим інтересом. Автор робить висновок, що формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку на основі використання методу Lego-технології та інтерпретації математичного змісту може забезпечити механізм стійкого математичного розвитку дитини; створення освітнього простору дитячих навчальних закладів як основи процесу реалізації математичного змісту шляхом організації проникнення дитини у сутність відношень між об’єктами навколишнього світу, активного освоєння їх дошкільниками на різних рівнях розуміння та інтерпретації з використанням «відкритих» дітьми інструментів пізнання, логічного відображення світу.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології у контексті особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів
    (2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна
    (ua) У статті розглянуто основні позиції Концепції Нової української школи з фахової підготовки вчителя. Особливу увагу зосереджено на технології критичного мислення та інформаційно-комунікативних технологіях, якщо є засобами реалізації концептуальних положень НУШ. Обґрунтовано важливість упровадження особистісно орієнтованого підходу до організації розвивального освітнього середовища в початковій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Історія становлення математики і розвиток її як науки
    (2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Кравченко, Валерія
    (ua) У статті розкрито особливості основних періодів історії становлення та розвитку математики як науки. Висвітлено та проаналізовано значення наукових винаходів і здобутків відомих вчених-математиків.