Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
666 результатів
Search Results
Документ Сучасна система фізичного виховання в умовах закладу вищої освіти(Середняк Т. К., 2025) Язловецька, Оксана ВалентинівнаДокумент Сучасна освіта в Україні : виклики та інновації в ХХІ столітті(2025)Монографія є результатом творчих пошуків професорсько-викладацького колективу факультету педагогіки, психології та мистецтв Центрально-українського державного університету імені Володимира Винниченка. Свої наукові розвідки також презентували представники інших факультетів та закладів освіти, що співпрацюють з університетом. У написанні монографії взяли участь фахівці в галузі загальної педагогіки та історії освіти, професійної та корекційної педагогіки, соціальної педагогіки та психології, дошкільної та початкової освіти, соціокультурної сфери та мистецької освіти. Наукове видання висвітлює теоретико-методологічні та практичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти, науково-практичний контент сучасних освітніх технологій, організацію освітнього процесу в закладі вищої освіти з огляду на специфіку інформаційного та цифрового освітнього простору. Колективна монографія адресована широкому педагогічному загалу.Документ Шляхи впровадження навчання через дослідження (inquiry-based learning) в умовах інтеграції змісту початкової освіти(2025) Мартін, Аліна МиколаївнаДокумент Українська школа як царина системних перетворень на тлі реформувальних процесів в освіті(2025) Довга, Тетяна ЯківнаДокумент Особливості розвитку мовлення дошкільників у сучасних освітніх умовах(2025) Жигора, Ірина ВалеріївнаДокумент Культ книги та рідної мови в трактуванні василя сухомлинського у світлі вимог нової української школи(2025) Баранюк, Ірина ГригорівнаДокумент Інформаційно-освітнє середовище як ресурс самостійної навчальної діяльності студентів(2025) Галета, Ярослав ВолодимировичДокумент Інноваційні підходи до розвитку мовлення здобувачів дошкільної та початкової освіти в сучасному освітньому просторі(2025) Горська, Олена Олександрівна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Підготовка майбутніх педагогів до організації дозвіллєвої діяльності з дітьми різного віку(Середняк Т. К., 2024) Андросова, Наталя МиколаївнаДокумент Digital Opportunities for the Development of Inclusive Education in Primary School in Ukraine: A Teacher's Experience(2023) Андросова, Наталя Миколаївна; Androsova, N.(en) This research aims to explore digital opportunities for the development of inclusive education in primary schools of Ukraine through the prism of the analysis of teachers' experiences. The implementation of this goal involves the use of a mixed approach combining qualitative and quantitative methods. A survey was conducted among primary school teachers (23) from different regions of Ukraine in order to obtain quantitative data on their experience of using digital tools during their professional activities in inclusive education. The method of random stratified sampling was used. The questionnaire consisted of 10 questions; some of them were based on a 1-5 point Likert scale. The results of the study showed that digital tools significantly increased the quality of inclusive education, provided a personalized approach to each student on the part of teachers, and facilitated communication between students and teachers. The results also highlighted that digital platforms and resources made it possible to adapt existing teaching strategies used by teachers to the inductive needs of students. Indeed, such problems, as limited access to technologies, insufficient funding, lack of professional reorientation are significant obstacles to the further effective implementation of digitization. The conclusions emphasize that the possibilities of using digital tools for the transformation of inclusive education in primary schools of Ukraine have not been exhausted. Further addressing existing challenges and providing adequate resources, training and support to teachers will help overcome the challenges of digital inclusion.