Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Самоосвітня компетентність – невід’ємна складова професійної компетентності (діяльності) майбутнього вчителя математики
    (2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliia
    (ua) У статті розглядається питання самоосвітньої компетентності майбутнього учителя. Сьогодні у зв’язку з освітньою парадигмою, що змінюється, і зміщенням акценту в навчальному процесі на самоосвітню діяльність невід’ємною складовою частиною професійної компетентності молодих фахівців є самоосвітня компетент-ність. У статті наведено структурні компоненти самоосвітньої компетентності, проаналізовано поняття «самоосвіта», «самоосвітня компетентність», «самоосвітня діяльність» і визначено умови щодо рівня ефек-тивності самоосвітньої діяльності майбутнього учителя.
  • Ескіз
    Документ
    Формування мотиваційного компоненту майбутніх учителів математики у процесі самоосвітньої компетентності
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yulia
    (ua) У статті уточнено поняття «мотивація», «мотив», наведено структуру мотивації. Визначено сутність мотиваційного компоненту до самоосвітньої компетентності. Розглядається проблема формування мотивації майбутнього вчителя математики до самоосвітньої компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики
    (РВВ КГУ, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна
    (uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність». Розглядається проблема формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів математики у вищій школі. Сформулювано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.
  • Ескіз
    Документ
    До питання формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики
    (АТОПОЛ, 2015) Демченко, Юлія Миколаївна
    (uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність», розглянуто їх компоненти. Розглянуто проблему формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів математики у вищій школі. Сформульовано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.