Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Самоосвітня компетентність – невід’ємна складова професійної компетентності (діяльності) майбутнього вчителя математики(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliia(ua) У статті розглядається питання самоосвітньої компетентності майбутнього учителя. Сьогодні у зв’язку з освітньою парадигмою, що змінюється, і зміщенням акценту в навчальному процесі на самоосвітню діяльність невід’ємною складовою частиною професійної компетентності молодих фахівців є самоосвітня компетент-ність. У статті наведено структурні компоненти самоосвітньої компетентності, проаналізовано поняття «самоосвіта», «самоосвітня компетентність», «самоосвітня діяльність» і визначено умови щодо рівня ефек-тивності самоосвітньої діяльності майбутнього учителя.Документ Формування мотиваційного компоненту майбутніх учителів математики у процесі самоосвітньої компетентності(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yulia(ua) У статті уточнено поняття «мотивація», «мотив», наведено структуру мотивації. Визначено сутність мотиваційного компоненту до самоосвітньої компетентності. Розглядається проблема формування мотивації майбутнього вчителя математики до самоосвітньої компетентності.Документ Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики(РВВ КГУ, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність». Розглядається проблема формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів математики у вищій школі. Сформулювано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.Документ До питання формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики(АТОПОЛ, 2015) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність», розглянуто їх компоненти. Розглянуто проблему формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів математики у вищій школі. Сформульовано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.