Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/240

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 37
  • Ескіз
    Документ
    Форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині
    (2014) Прибора, Тетяна Олександрівна
    (ua) У статті охарактеризовано організаційні форми підвищення кваліфікації вчителів у Німеччині. Звертається увага на обов’язковий мінімум часу, який повинен витрачатися вчителями на підвищення кваліфікації у федеральних землях Німеччини у порівнянні з деякими країнами Європи. З’ясовано, що у Німеччині підвищення кваліфікації вчителів орієнтоване на поширення курсів на базі Інтернету, активізацію методичної роботи відповідно до вимог часу. Розглядається мета, значення, особливості проведення таких традиційних форм як внутрішньошкільні і позашкільні та інноваційних форм підвищення кваліфікації як e-Learning, blended learning, модель безперервного тренінгу, модерація. Показаний взаємозв’язок між e-Learning і blended learning. Детально описані етапи проведення безперервного тренінгу.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічна практика (виконання навчальної програми з педагогіки)
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Кравцова, Тетяна Олександрівна; Краснощок, Інна Петрівна; Радул, Валерій Вікторович
  • Ескіз
    Документ
    Проблема зміни наукової парадигми в методиці викладання курсу «соціальна робота у сфері дозвілля»
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexsandr
    (uk) Відбиток на протікання всіх соціально-економічних і культурних процесів в Україні накладає глобалізація, як тенденція до всесвітнього охоплення, взаємовпливів та взаємозв’язків між різними соціальними феноменами. З огляду на сказане, перед кожним із сучасних науковців все більше постає проблема широкого переосмислення всіх цих непростих процесів у світі й в Україні, але вже виходячи із цілей та завдань певної конкретної навчальної діяльності, що здійснюється в даний період розвитку соціуму. У цій статті автор робить спробу порівняти основні характеристики ньютонівської-картезіанської і квантово-релятивістської наукових парадигм для того, щоб удосконалити навчальний курс «Соціальна робота в сфері відпочинку». При цьому, в ході системного критичного аналізу він приходить до висновку про те, що потенційно великими можливостями для модернізації даного навчального курсу володіє квантово-релятивістська наукова парадигма оскільки вона відповідає демократичній соціальній структурі суспільства і системи освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Система самореалізації школярів Павлиша в педагогічній спадщині В. Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рацул, Анатолій Борисович; Рацул, Анатолий Борисович; Ratsul, Anatoly Borisovoch
    (uk) Досліджена система самореалізації вихованців Павлиської школи. Накреслені шляхи та умови залучення школярів до трудової, технічної та художньої діяльності. Виявлені закономірності самореалізації на етапах самовиявлення, самовираження та самоствердження. Обґрунтована сутність компонентів системи, де емоції, збудження, протиріччя, пошана, заслуги, успіх, вияв можливостей, корисність є ведучими.
  • Ескіз
    Документ
    Соціальна адаптація дошкільників з особливими освітніми потребами засобами праці
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шишова, Інна Олексіївна; Шишова, Инна Алексеевна; Shyshova, Inna Oleksiyivna
    (ua) Дошкільна ланка реалізує право людини на отримання такої освіти, яка б відповідала здібностям, інтересам, нахилам дитини й дбала про її максимальний розвиток одразу після народження. Модернізація вітчизняної дошкільної освіти пов’язана з європейськими та світовими тенденціями і викликами, зростаючою увагою міжнародної спільноти до цього освітнього рівня. Статтю присвячено ролі праці в соціальній адаптації дошкільників з особливими потребами, що набуває актуальності під впливом особливостей сучасних змін у суспільстві, яке готове надати цим людям психологічну, педагогічну, соціальну підтримку та супровід.
  • Ескіз
    Документ
    Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna
    (ua) Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Батьківська підтримка як запорука забезпечення гармонійного розвитку дитини з психофізичними проблемами в системі інклюзивного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Васецька, Тетяна Миколаївна; Васецкая, Татьяна Николаевна; Vasetska, Tetyana Mykolaivna
    (ua) У статті подається теоретичний аналіз проблеми батьківської підтримки і розуміння батьками власних дітей, які мають психофізичні вади. Вказано на широкий спектр послуг для батьків, що допоможе стати більш компетентними захисниками прав своїх дітей в системі інклюзивного навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх педагогів інклюзивної освіти до професійної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козлова, Валентина Анатоліївна; Козлова, Валентина Анатольевна; Kozlova, Valentyna Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто проблему підготовки педагогів до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;обґрунтовано сутність понять «професійна компетентність», «готовність до діяльності вчителя»; окреслено завдання з формування ціннісних орієнтацій до майбутньої професії; запропоновано методику діагностики особистісних рис, необхідних для оволодіння якостями педагога в інклюзивному просторі; розкрито наукові підходи до формування професійних компетенцій; подано перелік завдань для виявлення реальних уявлень про готовність студентів до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Руденко, Тетяна Володимирівна; Руденко, Татьяна Владимировна; Rudenko, Tetiana Volodymyrivna
    (ua) У статті розглядається завдання валеологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи та деякі особливості методики навчання культури здоров’я дітей з нервово-психічними відхиленнями в інклюзивному класі.
  • Ескіз
    Документ
    Нетрадиційні методи в інклюзивному просторі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Курята, Ірина Георгіївна; Курята, Ирина Георгиевна; Kuryata, Іrina Georgiivna
    (ua) Сучасність введення інклюзивної освіти в соціальному просторі обумовлена професійними потребами педагогів, працюючих з дітьми з особливими потребами. Кількість таких дітей збільшується з кожним роком, а зміни, що постійно виникають у сучасному світі (прискорення науково-технічного прогресу, кризові економічні, екологічні, демографічні та інші), збільшення мовної патології серед дітей вимагає інноваційних технологій , нестандартних методів і прийомів, нових підходів у корекційній освіті.