Методика застосування 3D-мапінгу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(ua) Магістерська робота присвячена розробці методики застосування 3D-мапінгу в навчальних програмах закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О).
Мета дослідження – розробка методики застосування 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О та перевірка її ефективності у контексті розвитку цифрових і творчих навичок студентів.
Завдання: 1) аналіз існуючих теоретичних та практичних підходів до використання 3D-мапінгу та інших мультимедійних технологій у навчанні; 2) дослідження сучасних тенденцій у професійній освіті, що підтримують інтеграцію 3D-мапінгу як навчального інструменту; 3) розробка і впровадження програми з використанням 3D-мапінгу, орієнтованої на розвиток професійних та творчих навичок студентів; 4) оцінка ефективності 3D-мапінгу у навчальних процесах через експериментальні заняття та аналіз результатів опитування; 5) надання методичних рекомендацій для викладачів щодо використання програмного забезпечення (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) у навчальних програмах.
Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно–технічної) освіти з використанням цифрових технологій.
Предмет дослідження – методика застосування 3D-мапінгу в освітньому процесі..
Елементи наукової новизни результатів дослідження: узагальнено сучасні підходи до реалізації 3D-мапінгу в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах цифрової трансформації суспільства; подальшого розвитку набула методика застосування 3D-мапінгу та використання цифрових технологій в освітньому середовищі ЗП(ПТ)О.
Практичне значення роботи: реалізовано програму з використанням 3D-мапінгу, обрано та описано необхідні програмні засоби для створення візуальних ефектів; запропоновано використання 3D-мапінгу у процесі підготовки фахівців з області цифрових технологій та дизайну; розроблено проєкт 3D-мапінгу, який може бути використаний як приклад для здобувачів освіти та викладачів при навчанні 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О.
Повний обсяг роботи 106 стор., основний текст становить 75 стор.
(en) The master’s thesis is dedicated to the development of a methodology for applying 3D mapping in the educational programs of institutions of professional (vocational-technical) education (IP(VT)E).
Research Aim – to develop a methodology for applying 3D mapping in IP(VT)E and to verify its effectiveness in the context of developing students’ digital and creative skills.
Objectives: 1) analyze existing theoretical and practical approaches to the use of 3D mapping and other multimedia technologies in education; 2) study current trends in professional education that support the integration of 3D mapping as an educational tool;.; 3) develop and implement a program using 3D mapping aimed at developing students’ professional and creative skills; 4) evaluate the effectiveness of 3D mapping in educational processes through experimental classes and analysis of survey results; 5) provide methodological recommendations for teachers on the use of software (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) in educational programs.
Object of Research – the educational process in institutions of professional (vocational-technical) education using digital technologies.
Subject of Research – the methodology of applying 3D mapping in the educational process.
Elements of Scientific Novelty of the Research Results: generalized modern approaches to the implementation of 3D mapping in the educational process of IP(VT)E in the conditions of digital transformation of society; the methodology of applying 3D mapping and the use of digital technologies in the educational environment of IP(VT)E has been further developed.
Practical Significance of the Work: a program using 3D-mapping has been implemented, necessary software tools for creating visual effects have been selected and described; the use of 3D mapping in the process of training specialists in the field of digital technologies and design has been proposed; a 3D mapping project has been developed, which can be used as an example for students and teachers in teaching 3D mapping in IP(VT)E.
The total volume of the work – 106 pages, the main text consists of 75 pages.
Опис
Малахатько О. О. Методика застосування 3D-мапінгу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти : кваліфікаційна робота магістра : спец. 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології), освітня програма: Професійна освіта (Цифрові технології) / Олександр Олександрович Малахатько // Факультет математики, природничих наук та технологій, кафедра математики та цифрових технологій Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; наук. кер. Микола Ілліч Садовий, д. пед. н., проф., професор кафедри математики та цифрових технологій. – Кропивницький, 2024. – 106 с.
Ключові слова
3D-мапування, професійна освіта, цифрові технології, методичні рекомендації, освітній процес, візуальні ефекти, HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap, 3D mapping, professional education, digital technologies, methodological recommendations, educational process, visual effects