Кваліфікаційні роботи каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5513

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Українські вчителі та освітній процес в умовах війни
    (2024) Беспалова, Анастасія Антонівна; Bespalova, A. A.
    (ua) Метою магістерської роботи є аналіз функціонування загальної середньої освіти в умовах війни та характеристика особливостей діяльності педагогічних працівників в освітньому процесі конкретного закладу освіти. Розглянуто міжнародні та національні моніторингові дослідження, які проведені після початку повномасштабного вторгнення, де проаналізовано вартісні показники втрат освітньої інфраструктури та матеріальних засобів; зміни контингенту учнівства й вчительства; зміни форм навчання; зміни в освітньому процесі; здійснено оцінку освітніх і навчальних втрат та можливі способи їх подолання. Визначено, що за період війни відбулося значне скорочення контингенту учнів, суттєво зросли освітні й навчальні втрати та навчальні розриви. Визначено, що світні втрати – це втрати на рівні системи освіти, які призводять до формування навчальних втрат та розривів. Навчальні втрати – це будь-які втрати знань і навичок, академічний регрес через певні інтервали в навчанні. А розриви у навчанні – це відмінності між фактичними результатами, академічним прогресом учня та очікуваними результатами, які встановлюють стандарти. Під час війни зростають всі види цих втрат. Вони мають негативні наслідки як для суспільства, так і для конкретної людини. Дослідження особливостей діяльності педагогічних працівників та освітнього процесу в умовах війни відбувалося на базі Одеського ліцею № 16 Одеської міської ради Одеської області. В результаті анкетування педагогічних працівників закладу, спостереження за освітнім середовищем, інтерв’ю з директоркою закладу освіти та фокус-групових дискусій було з’ясовано, що під час війни: погіршилися умови праці вчителів, збільшилася кількість неоплачуваної роботи, погіршився психоемоційний стан вчительства. Вчителя розбудовують безпечне освітнє середовище, але усвідомлюють ризики, пов’язані з війною. (en) The purpose of the master's thesis is to analyze the functioning of general secondary education in the conditions of war and to characterize the peculiarities of the activities of pedagogical workers in the educational process of a particular educational institution. International and national monitoring studies conducted after the start of a full-scale invasion were considered, which analyzed the cost indicators of losses of educational infrastructure and material resources; changes in the contingent of students and teachers; changes in forms of education; changes in the educational process; an assessment of educational and training losses and possible ways of overcoming them was carried out. It was determined that during the war there was a significant reduction in the number of students, educational and educational losses and educational gaps increased significantly. It was determined that educational losses are losses at the level of the education system, which lead to the formation of educational losses and gaps. Educational losses are any loss of knowledge and skills, academic regression after certain intervals in education. And learning gaps are the differences between actual outcomes, a student's academic progress, and the expected outcomes set by the standards. During the war, all types of these losses increase. They have negative consequences both for society and for a specific person. The study of the peculiarities of the activities of pedagogical workers and the educational process in the conditions of war took place on the basis of Odesa Lyceum No. 16 of the Odesa City Council of the Odesa region. As a result of a survey of the educational staff of the institution, observation of the educational environment, interviews with the director of the educational institution, and focus group discussions, it was found that during the war: the working conditions of teachers worsened, the amount of unpaid work increased, and the psycho-emotional state of teachers worsened. Teachers are building a safe educational environment, but are aware of the risks associated with war.
  • Ескіз
    Документ
    Статистичний аналіз та прогноз Глобального індексу продовольчої безпеки для України
    (2024) Ломакіна, Дарина Геннадіївна
    (ua) У магістерській роботі досліджено теоретичні та практичні аспекти статистичного аналізу та прогнозування Глобального індексу продовольчої безпеки України. Розглянуто методологічні підходи до оцінки продовольчої безпеки та особливості розрахунку індексу. Проведено комплексний статистичний аналіз динаміки та структури індексу для України за 2020-2022 роки. Здійснено порівняльний аналіз показників продовольчої безпеки України та інших країн. Побудовано економетричні моделі для виявлення ключових факторів впливу на індекс. Розроблено прогноз значень індексу на 2024-2026 роки за різними сценаріями. Запропоновано комплекс рекомендацій щодо підвищення рівня продовольчої безпеки України. (en) The master's thesis investigates theoretical and practical aspects of statistical analysis and forecasting of the Global Food Security Index for Ukraine. Methodological approaches to food security assessment and peculiarities of index calculation are considered. A comprehensive statistical analysis of the dynamics and structure of the index for Ukraine for 2020-2022 has been conducted. A comparative analysis of food security indicators of Ukraine and other countries has been carried out. Econometric models have been built to identify key factors influencing the index. A forecast of index values for 2024-2026 has been developed under different scenarios. A set of recommendations for improving Ukraine's food security level has been proposed.
  • Зібрання
    Бакалаври
  • Зібрання
    Магістри