Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5515
Переглянути
21 результатів
Search Results
Документ Використання криптографічних методів шифрування фінансових даних в процесі вивчення технологій (за спеціалізацією) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі створення вузла системи для підключення до блокчейну(2024) Колесніченко, Юрій Владиславович; Kolesnichenko, Y. V.(ua)Магістерська робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю “Професійна освіта (Цифрові технології)”. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. У роботі досліджується застосування криптографічних методів для захисту фінансових даних у процесі підготовки фахівців із кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Завдання дослідження включають: 1) аналіз наукової літератури та нормативних документів щодо криптографії; 2) створення програмного забезпечення для навчання шифруванню фінансових даних; 3) розробку методології навчання криптографічних методів і технологій блокчейну; 4) перевірку ефективності розробленої методології. Об’єктом дослідження є освітній процес підготовки фахівців з кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Предмет дослідження – методика використання криптографічних методів у навчанні фахівців з кібербезпеки. Наукова новизна дослідження полягає у розробці методики навчання криптографії та блокчейн, що сприяє підвищенню рівня компетентності у галузі кібербезпеки. Практичне значення роботи полягає у впровадженні симуляційних лабораторій, що надають студентам можливість набути практичних навичок застосування криптографічних методів захисту даних. Повний обсяг роботи: 140 стор., основний текст становить 72 стор. У роботі подано 2 табл., 9 рис. (en) Master's thesis submitted for the degree of Master in the specialty "Professional Education (Digital Technologies)". – Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vynnychenko, Kropyvnytskyi, 2024. This work explores the application of cryptographic methods for securing financial data in the training of cybersecurity specialists within vocational (technical) education institutions. The research objectives include: analysis of scientific literature and regulatory documents regarding cryptography; development of software for teaching financial data encryption; designing a methodology for teaching cryptographic methods and blockchain technologies; testing the effectiveness of the developed methodology. The object of the study is the educational process of training cybersecurity specialists in technical education institutions. The subject of the study is the methodology for using cryptographic methods in training cybersecurity specialists. The scientific novelty of the research lies in the development of a methodology for teaching cryptography and blockchain, which enhances the level of competence in the field of cybersecurity. The practical significance of the work lies in the implementation of simulation laboratories, providing students with the opportunity to acquire practical skills in applying cryptographic methods for data protection. Total volume of the work: 140 pages, main text comprises 72 pages. The work includes 2 tables and 9 figures.Документ Підготовка фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача для гейміфікації освітнього процесу(2024) Булюбаш, Сергій Олегович; Bulyubash S.O.(ua) Метою магістерської роботи є дослідження методів підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача, який сприяє гейміфікації освітнього процесу. Для досягнення цієї мети було поставлено наступні завдання: проаналізувати сучасні підходи до навчання та впровадження гейміфікації; визначити роль віртуального викладача у сучасній освітній системі; розробити концепцію підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача; здійснити експериментальну апробацію запропонованої концепції. Об’єктом дослідження виступає процес підготовки фахівців цифрових технологій, які займаються створенням віртуальних викладачів. Предметом дослідження є методи та засоби підготовки таких фахівців, зокрема розробка їхніх компетентностей у галузі гейміфікації освітнього процесу. Вивчення методів підготовки фахівців є важливим етапом для забезпечення якості кінцевого продукту, оскільки успіх впровадження віртуального викладача значною мірою залежить від рівня кваліфікації спеціалістів, які працюють над його створенням. Елементи практичного значення. Практичне значення роботи полягає у можливості використання розроблених рекомендацій та підходів у підготовці майбутніх фахівців у галузі цифрових технологій. Результати дослідження можуть бути впроваджені в освітній процес ЗП(П-Т)О, які здійснюють підготовку спеціалістів з інформаційних технологій. Це дозволить підвищити якість навчання, забезпечити здобувачів освіти практичними навичками розробки сучасних технологій, що відповідають актуальним потребам освітнього середовища. Повний обсяг роботи – 85 стор., основний текст становить 65 стор. (en) The purpose of the master’s thesis is to study methods for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher that promotes the gamification of the educational process. To achieve this goal, the following tasks were set: Analyze modern approaches to learning and the implementation of gamification; Determine the role of a virtual teacher in the modern educational system; Develop a concept for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher; Conduct an experimental testing of the proposed concept. The object of the research is the process of preparing digital technology specialists who are engaged in the creation of virtual teachers. The subject of the research is the methods and means of training such specialists, in particular the development of their competencies in the field of gamification of the educational process. The study of methods for preparing specialists is an important stage for ensuring the quality of the final product, as the success of the implementation of a virtual teacher largely depends on the level of qualification of the specialists working on its creation. Elements of Practical Significance The practical significance of the work lies in the possibility of using the developed recommendations and approaches in the preparation of future specialists in the field of digital technologies. The results of the research can be implemented in the educational process of higher education institutions that train specialists in information technology. This will improve the quality of education and provide students with practical skills in developing modern technologies that meet the current needs of the educational environment. The full volume of the work is 85 pages, the main text is 65 pages.Документ Оцінювання освітнього середовища та організації освітнього процесу у закладі дошкільної освіти(2024) Коробка, Марина ВіталіївнаДокумент Статистичні методи експертної діяльності в галузі освіти(2024) Калинюк, Олександр Степанович; Kalynyuk, O. S.(ua) У кваліфікаційній роботі розкрита проблема застосування статистичних методів в ході проведення експертної діяльності в галузі освіти. На прикладі визначення індексу якості освітньої діяльності проілюстровано застосування статистичних методів для побудови рейтингової діаграми якості освітньої діяльності 10 закладів освіти. В роботі проведений аналіз законодавчої бази організації інституційної експертизи закладів освіти України. Визначений суб’єкт проведення експертизи, його функції та структура. Детально описані принципи проведення інституційних експертиз в закладах освіти. Важливим теоретичним узагальненням стала детальна характеристика змісту статистичних методів, що застосовуються при проведенні інституційних експертиз, а також опис основних підходів до застосування статистичних методів при проведенні інституційних експертиз закладів освіти. З’ясування теоретичних основ реалізації статистичних методів в інституційній експертизі закладів освіти дало можливість описати методологію застосування статистичних методів в інституційній експертизі та визначити особливості проведення експертиз з використанням названих методів. Практична частина роботи передбачала визначення індексу якості освітньої діяльності 10 закладів освіти за такими індикаторами: рівень успішності учнів (середній бал за підсумковими іспитами); результативність у незалежних тестуваннях (ЗНО); рівень залученості учнів (відвідуваність, участь у позакласних заходах); якість методик і підходів до навчання, які застосовуються педагогами; задоволеність учнів, батьків і педагогів освітнім процесом; відсоток учнів, які закінчують заклад освіти без академічних боргів. Результатом застосування статистичних методів (визначення ваги індикатора, нормування його показника, застосування формули середнього зваженого) був визначений рейтинг закладів освіти за індексом якості освітньої діяльності. (en) In the qualification work, the problem of applying statistical methods in the course of conducting expert activities in the field of education is revealed. Using the example of determining the index of the quality of educational activity, the application of statistical methods for building a rating chart of the quality of educational activity of 10 educational institutions is illustrated. The paper analyzes the legislative framework for the organization of institutional examination of educational institutions of Ukraine. The subject of examination, its functions and structure is defined. The principles of conducting institutional examinations in educational institutions are described in detail. An important theoretical generalization was a detailed description of the content of statistical methods used in conducting institutional examinations, as well as a description of the main approaches to the use of statistical methods in conducting institutional examinations of educational institutions. Elucidation of the theoretical foundations of the implementation of statistical methods in the institutional examination of educational institutions made it possible to describe the methodology of the application of statistical methods in the institutional examination and to determine the peculiarities of conducting examinations using the named methods. The practical part of the work involved determining the index of the quality of educational activity of 10 educational institutions based on the following indicators: the level of success of students (average score on final exams); performance in independent tests (ZNO); level of student involvement (attendance, participation in extracurricular activities); the quality of teaching methods and approaches used by teachers; satisfaction of students, parents and teachers with the educational process; the percentage of students who graduate from an educational institution without academic debt. The result of the application of statistical methods (determination of the weight of the indicator, normalization of its indicator, application of the weighted average formula) was the rating of educational institutions according to the index of the quality of educational activity.Документ Емпіричні методи експертної діяльності в галузі освіти : кваліфікаційна робота магістра(2024) Іванов, Євген Олександрович; Ivanov, E. О.(ua) У кваліфікаційній роботі розкрита проблема застосування емпіричних методів в ході проведення експертної діяльності в галузі освіти. На прикладі організації пробної сертифікації вчителів математики проілюстровано застосування методів експертної оцінки рівня сформованості професійних компетентностей учасників сертифікації. В роботі зроблено висновок про те, що експертна діяльність в галузі освіти нормована українським законодавством. Експертиза у сфері освіти визнана самостійним видом діяльності, що дає можливість формувати співтовариство професійних експертів й у подальшому здійснити його інтеграцію до світового експертного простору. В роботі виконане теоретичне обгрунтування застосування емпіричних методів експертної діяльності. Це дало можливість узагальнити та сформулювати основні вимоги до організації експертизи у контексті відповідності емпіричних методів освітнім, адміністративним, гігієнічним, психологічним, соціальними нормативам та нормативам, що обумовлюють особливості оформлення шкільної документації. В роботі наведені визначення та особливості кожного методу, що відноситься до емпіричних методів організації експертної діяльності та визначені в залежності від способу збору даних, визначені межі їхнього застосування, наведені приклади використання. Як практичний компонент в роботі висвітлена методологія проведення пробного експертного оцінювання професійних компетентностей учасників сертифікації – вибірки вчителів математики Кіровоградської області. Результати оцінювання подані з використанням математико-статистичного інструментарію та засобів візуалізації статистичних даних. (en) The work concludes that expert activity in the field of education is regulated by Ukrainian legislation. Expertise in the field of education is recognized as an independent type of activity, which makes it possible to form a community of professional experts and further integrate it into the global expert space. The paper provides a theoretical justification for the application of empirical methods of expert activity. This made it possible to generalize and formulate the main requirements for the organization of expertise in the context of the compliance of empirical methods with educational, administrative, hygienic, psychological, social standards and standards that determine the peculiarities of the design of school documentation. The work gives the definitions and features of each method, which refers to the empirical methods of organizing expert activity and is determined depending on the method of data collection, the limits of their application are defined, and examples of use are given. As a practical component, the methodology of trial expert assessment of the professional competences of the certification participants – mathematics teachers of the Kirovohrad region is highlighted. The evaluation results are presented using mathematical and statistical tools and means of visualizing statistical data.Документ Міжнародний досвід атестації та сертифікації педагогічних працівників оцінювання(2024) Брусов, Юрій Володимирович(ua) Актуальність теми дослідження: Значущість вивчення питання атестації та сертифікації педагогічних працівників у сучасній освітній сфері обумовлена постійним підвищенням вимог до якості освіти, що потребує посилення професійного рівня вчителів. В умовах реформування освітньої системи України, орієнтованого на інтеграцію у міжнародний освітній простір, особливу увагу слід приділити ролі атестації та сертифікації педагогів як ключових механізмів для забезпечення якості освітніх послуг. Оскільки педагоги є основними носіями знань і розвитку суспільства, їхня професійна компетентність прямо впливає на загальний рівень освіти в країні. Проблема якості освіти охоплює не лише оновлення навчальних програм і методик викладання, а й забезпечення належної професійної підготовки та оцінки компетентності педагогів. Атестація і сертифікація вчителів стають необхідними елементами модернізації освіти, дозволяючи ефективно контролювати і підвищувати рівень кваліфікації педагогів. У цьому контексті важливим є вивчення міжнародного досвіду атестації та сертифікації, що сприятиме адаптації найкращих світових практик в умовах України. Мета дослідження – аналіз теоретичних основ атестації та сертифікації педагогічних працівників, а також вивчення й порівняння міжнародного досвіду в цій сфері для розробки рекомендацій щодо його впровадження в систему атестації та сертифікації в Україні. Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати поняття та значення атестації та сертифікації педагогічних працівників. 2. Визначити мету та завдання атестації й сертифікації як засобів підвищення кваліфікації педагогів. 3. Дослідити нормативно-правову базу атестації та сертифікації в міжнародному освітньому просторі. 4. Провести порівняльний аналіз міжнародних систем атестації та сертифікації педагогів. 5. Розробити рекомендації щодо впровадження міжнародного досвіду в систему атестації педагогічних працівників України. Об’єктом дослідження є процес атестації та сертифікації педагогічних працівників, а предметом – міжнародний досвід у цій сфері. У першому розділі було розглянуто теоретичні основи атестації та сертифікації вчителів. Зокрема поняття та значення атестації та сертифікації вчителів України. Окреслено мету та завдання атестації та сертифікації педагогічних працівників. Охарактеризовано нормативно-правову базу. У другому розділі описано міжнародний досвід атестації та сертифікації педагогічних працівників, зокрема передумови запровадження сертифікації вчителів України. Охарактеризовано систему атестації педагогів у країнах Європейського союзу, таких як: Латвія, Естонія, Німеччина, Італія, Іспанія. Розглянуто систему атестації та сертифікації педагогів Канади та США. Узагальнено розділ тенденціями професійного розвитку вчителів у світі. Магістерська робота складається з двох розділів, вступу, висновків, списку використаної літератури. (en) Relevance of the research topic. The importance of studying the issue of attestation and certification of pedagogical workers in the modern educational sphere is due to the constant increase in requirements for the quality of education, which requires strengthening the professional level of teachers. In the context of reforming the educational system of Ukraine, focused on integration into the international educational space, special attention should be paid to the role of attestation and certification of teachers as key mechanisms for ensuring the quality of educational services. Since teachers are the main carriers of knowledge and development of society, their professional competence directly affects the overall level of education in the country. The problem of the quality of education covers not only the updating of curricula and teaching methods, but also the provision of proper professional training and assessment of the competence of teachers. Attestation and certification of teachers become necessary elements of modernization of education, allowing to effectively monitor and improve the level of qualification of teachers. In this context, it is important to study the international experience of attestation and certification, which will contribute to the adaptation of the best world practices in Ukraine. The purpose of the study is to analyze the theoretical foundations of attestation and certification of pedagogical workers, as well as to study and compare international experience in this area to develop recommendations for its implementation in the attestation and certification system in Ukraine. Research objectives: 1. Describe the concept and meaning of attestation and certification of teachers. 2. Determine the purpose and objectives of attestation and certification as a means of advanced training of teachers. 3. Explore the regulatory framework for attestation and certification in the international educational space. 4. Conduct a comparative analysis of international systems of attestation and certification of teachers. 5. Develop recommendations for the introduction of international experience in the certification system of pedagogical workers of Ukraine. The object of the study is the process of attestation and certification of pedagogical workers, and the subject is international experience in this area. In the first section, the theoretical foundations of attestation and certification of pedagogical workers were considered. In particular, the concept and meaning of attestation and certification of Ukrainian teachers. The purpose and tasks of attestation and certification of pedagogical workers are outlined. The regulatory framework is characterized. The second section describes the international experience of attestation and certification of teachers, in particular the prerequisites for the introduction of certification of teachers in Ukraine. The system of certification of teachers in the countries of the European Union is characterized, such as: Latvia, Estonia, Germany, Italy, Spain. The system of attestation and certification of Canadian and American teachers is considered. The section is generalized by the tendencies of professional development of teachers in the world. Qualification work consists of two sections, introduction, conclusions, list of used literature.Документ Інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти(2024) Подолян, Анастасія Олександрівна; Podolyan, A. O.(ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. Зміст анотації. Магістерську роботу присвячено дослідженню освітнього середовища закладу дошкільної освіти та його розбудові як безбар’єрного та інклюзивного. Метою магістерської роботи є здійснити експертне оцінювання функціонування освітнього середовища дошкільного закладу як безбар’єрного та інклюзивного, визначити його відповідність визначеним нормативним вимогам. На основі аналізу теоретичних джерел з тематики дослідження обґрунтовано, що безбар’єрність та інклюзивність визначають нову філософію освіти суспільства без обмежень. Побудова інклюзивного суспільства бере свій початок із розбудови інклюзивної дошкільної освіти, основою якої є її доступність через усунення бар’єрів, пов’язаних зі статтю, етнічною належністю, мовою, соціально-економічним статусом, місцем проживання, інвалідністю. З урахуванням міжнародної та національної законодавчої бази та теоретико-прикладних напрацювань показників і критеріїв якості дошкільної освіти, Державна служба якості освіти України визначила напрями за якими можна розбудовувати внутрішню систему якості закладу дошкільної освіти, здійснювати експертне оцінювання та самооцінювання якості освітньої діяльності та управлінських процесів. Запропонованими напрямками є: освітнє середовище; добувачі дошкільної освіти; фахова діяльність педагогічних працівників закладу; управлінські процеси. У магістерському дослідженні було здійснено експертне оцінювання інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти № 3 «Незабудка» м. Кропивницький. Визначено, що середовище закладу розбудовується як безпечне, комфортне та інклюзивне. Предметно-просторове розвивальне середовище сприяє формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти. Проте, потребує серйозного доопрацювання інформація представлена на сайті закладу освіти та потребує активізації робота педагогічних працівників щодо розуміння філософії інклюзії. (en) Abstract content. The master's thesis is devoted to the study of the educational environment of the preschool education institution and its development as barrier-free and inclusive. The purpose of the master's thesis is to carry out an expert assessment of the functioning of the educational environment of a preschool institution as barrier-free and inclusive, to determine its compliance with the specified regulatory requirements. Based on the analysis of theoretical sources from the research topic, it is substantiated that barrier-freeness and inclusiveness define a new philosophy of education for a society without restrictions. Building an inclusive society begins with the development of inclusive preschool education, the basis of which is its accessibility through the elimination of barriers related to gender, ethnicity, language, socio-economic status, place of residence, and disability. Taking into account the international and national legislative framework and the theoretical and applied development of preschool education quality indicators and criteria, the State Education Quality Service of Ukraine has determined the directions in which it is possible to develop the internal quality system of the preschool education institution, to carry out expert evaluation and self-evaluation of the quality of educational activities and management processes. The proposed directions are: educational environment; students of preschool education; professional activity of pedagogical staff of the institution; management processes. In the master's study, an expert evaluation of the inclusive educational environment of preschool education institution No. 3 "Nezabudka" in Kropyvnytskyi was carried out. It was determined that the environment of the institution is being developed as safe, comfortable and inclusive. The subject-spatial development environment contributes to the formation of key competencies of education seekers. However, the information presented on the website of the educational institution needs to be seriously revised and the work of pedagogical staff needs to be intensified in order to understand the philosophy of inclusion.Документ Підготовка освітніх експертів: український та міжнародний досвід(2024) Олійник, Вікторія Анатоліївна; Oliynyk, V.A.(ua) У кваліфікаційній роботі розкрита проблема порівняння українських та міжнародних підходів до підготовки та сертифікації освітніх експертів. Для розкриття тематики роботи визначені основні обов’язки, завдання та сфери відповідальності експертів в освіті, зокрема в процесах акредитації, розробки освітніх програм, оцінювання якості освіти. Сформульовані та проаналізовані кваліфікаційні вимоги та компетенції освітніх експертів – визначено, які знання, вміння та навички необхідні для роботи освітнім експертом, а також критерії та стандарти відбору кандидатів у цій сфері. Розглянуті різні підходи до підготовки освітніх експертів у різних країнах, у тому числі освітні програми, сертифікаційні курси, стажування, коучинг і тренінги. Важливим результатом цього дослідження стали результати порівняння української системи підготовки з провідними світовими моделями. В роботі вияснені механізми підтримки та розвитку кар’єри освітніх експертів у різних країнах, процеси їх сертифікації та підвищення кваліфікації. Разом з тим вказано, як саме розвивається цей аспект в Україні, і які існують міжнародні практики. В роботі проведений аналіз можливостей адаптації успішних міжнародних практик до українських умов з врахуванням особливостей національної системи освіти. Авторка вияснила, як міжнародні організації, такі як ЮНЕСКО, Європейський Союз або OECD, впливають на підготовку освітніх експертів і розробку стандартів, особливо в країнах, що розвиваються. Нарешті в роботі описані ключові виклики, з якими стикається підготовка освітніх експертів в Україні, і намічені можливі напрями розвитку цієї сфери з врахуванням змін в українському освітньому середовищі та глобальні тенденції його розвитку. (en) The problem of comparing Ukrainian and international approaches to the training and certification of educational experts is revealed in the qualification paper. To reveal the topic of the work, the main duties, tasks and areas of responsibility of experts in education are defined, in particular in the processes of accreditation, development of educational programs, assessment of the quality of education. The qualification requirements and competencies of educational experts have been formulated and analyzed - the knowledge, skills and abilities necessary for the work of an educational expert, as well as the criteria and standards for selecting candidates in this field, have been determined. Various approaches to training educational experts in different countries are considered, including educational programs, certification courses, internships, coaching and training. An important result of this study was the comparison of the Ukrainian training system with leading world models. The work explains the mechanisms of support and development of the career of educational experts in different countries, the processes of their certification and professional development. At the same time, it is indicated how exactly this aspect is developing in Ukraine, and what international practices exist. The paper analyzes the possibilities of adapting successful international practices to Ukrainian conditions, taking into account the peculiarities of the national education system. The author clarified how international organizations such as UNESCO, the European Union or the OECD influence the training of educational experts and the development of standards, especially in developing countries. Finally, the paper describes the key challenges facing the training of educational experts in Ukraine, and outlines possible directions for the development of this field, taking into account changes in the Ukrainian educational environment and global trends in its development.Документ Використання криптографічних методів шифрування фінансових даних в процесі вивчення технологій (за спеціалізацією) у закладах професійної (професійно-технічної) освіти на прикладі створення вузла системи для підключення до блокчейну(2024) Колесніченко, Юрій Владиславович; Kolesnichenko, Y. V.(ua) Магістерська робота на здобуття ступеня магістра за спеціальністю “Професійна освіта (Цифрові технології)”. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. У роботі досліджується застосування криптографічних методів для захисту фінансових даних у процесі підготовки фахівців із кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Завдання дослідження включають: 1) аналіз наукової літератури та нормативних документів щодо криптографії; 2) створення програмного забезпечення для навчання шифруванню фінансових даних; 3) розробку методології навчання криптографічних методів і технологій блокчейну; 4) перевірку ефективності розробленої методології. Об’єктом дослідження є освітній процес підготовки фахівців з кібербезпеки в ЗП(ПТ)О. Предмет дослідження – методика використання криптографічних методів у навчанні фахівців з кібербезпеки. Наукова новизна дослідження полягає у розробці методики навчання криптографії та блокчейн, що сприяє підвищенню рівня компетентності у галузі кібербезпеки. Практичне значення роботи полягає у впровадженні симуляційних лабораторій, що надають студентам можливість набути практичних навичок застосування криптографічних методів захисту даних. Повний обсяг роботи: 140 стор., основний текст становить 72 стор. У роботі подано 2 табл., 9 рис. (en) Master's thesis submitted for the degree of Master in the specialty "Professional Education (Digital Technologies)". – Central Ukrainian State University named after Volodymyr Vynnychenko, Kropyvnytskyi, 2024. This work explores the application of cryptographic methods for securing financial data in the training of cybersecurity specialists within vocational (technical) education institutions. The research objectives include: analysis of scientific literature and regulatory documents regarding cryptography; development of software for teaching financial data encryption; designing a methodology for teaching cryptographic methods and blockchain technologies; testing the effectiveness of the developed methodology. The object of the study is the educational process of training cybersecurity specialists in technical education institutions. The subject of the study is the methodology for using cryptographic methods in training cybersecurity specialists. The scientific novelty of the research lies in the development of a methodology for teaching cryptography and blockchain, which enhances the level of competence in the field of cybersecurity. The practical significance of the work lies in the implementation of simulation laboratories, providing students with the opportunity to acquire practical skills in applying cryptographic methods for data protection. Total volume of the work: 140 pages, main text comprises 72 pages. The work includes 2 tables and 9 figures.Документ Методика використання гейм-технологій під час підготовки фахівців цифрових технологій освіти(2024) Корик, Денис Віталійович; Koryk, D.V.(ua) Актуальність ідеї інтегрованого навчання полягає в орієнтації освітнього процесу на виклики і вимоги сучасного суспільства. Враховують різноманітні аспекти сучасної технологічної реальності. Граючи, студенти можуть ефективно вдосконалювати технічні навички, розвивати творчість та робити практичні застосування цифрових концепцій. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики використання гейм-технологій в освітньому процесі для ефективної підготовки фахівців у сфері цифрових технологій. Об’єкт дослідження – процес використання гейм-технологій у підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – методика використання гейм-технологій у навчанні студентів цифрових технологій. Елементи наукової новизни результатів дослідження: - реалізовано технічне завдання: описано та обрано необхідне програмне забезпечення для використання гейм-технологій у вищій освіті, проаналізовано попередні дослідження та визначено прогалини у сучасних у підходах. -запропоновано освітній гейм-контент на платформі Unity, який передбачає інтеграції з ігровими платформами та вибір інструментів для реалізації навчальної гейміфікації. - подальшого розвитку набула методика використання гейм-технологій в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: • проаналізовано випадки впровадження розробленої методики в навчальні програми цифрових технологій, з'ясовано його ефективність та можливості адаптації до різних умов вищих навчальних закладів. • розроблено конкретні практичні рекомендації та інструменти для впровадження розробленої методики у навчальні програми цифрових технологій. Повний обсяг роботи – 97 стор., основний текст становить 90 стор. У роботі подано 1 табл., 6 рис. (en) The relevance of the idea of integrated learning lies in the orientation of the educational process to the challenges and requirements of modern society. It takes into account various aspects of modern technological reality. By playing, students can effectively improve technical skills, develop creativity, and make practical applications of digital concepts. The purpose of the study is to develop and study the methodology of using game technologies in the educational process for the effective training of specialists in the field of digital technologies. The object of the study is the process of using game technologies in the training of digital technology specialists in a higher education institution. The subject of the study is the methodology of using game technologies in teaching digital technologies to students. Elements of scientific novelty of the research results: - The terms of reference were implemented: the necessary software for the use of game technologies in higher education was described and selected, previous studies were analyzed and gaps in current approaches were identified. -the educational game content on the Unity platform is proposed, which provides for integration with gaming platforms and the choice of tools for the implementation of educational gamification. - the methodology of using game technologies in the educational process of training digital technology specialists has been further developed. Practical significance of the work: - the cases of implementation of the developed methodology in the curricula of digital technologies were analyzed, its effectiveness and possibilities of adaptation to different conditions of higher education institutions were found out. - specific practical recommendations and tools for implementing the developed methodology in digital technology curricula have been developed. The full volume of the work is 97 pages, the main text is 90 pages. The work contains 1 tables, 6 figures.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »