Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття

Анотація

Автор досліджує тенденції розвитку педагогічної рефлексології, як напряму вивчення дитини на початку ХХ століття у вітчизняній педагогічній думці. Розкриває методологічні основи педагогічної рефлексології та досвід організацій рефлексологічних досліджень природи дитини у працях В. Бєхтерева, В. Протопопова, О. Соколянського та ін.

Опис

Ключові слова

педагогічна рефлексологія, вивчення дитини, рефлексологія праці, природа дитини, педологія

Бібліографічний опис

Кравцова Т. О. Педагогічна рефлексологія, як напрям вивчення дитини у вітчизняній педагогіці початку ХХ століття / Тетяна Олександрівна Кравцова // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. - Вип. 134. - С. 112-117.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced