Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку

Анотація

(ua) У статті розкрито різні підходи до розуміння сутності поняття «конструювання» та відображено основні тлумачення цього терміну у наукових дослідженнях. Описано види, особливості та значення конструювання для розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі проведеного дослідження теоретично обґрунтовано й на практиці перевірено ефективність педагогічних умов формуванням конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку.

Опис

Ключові слова

конструктивна діяльність, педагогічні умови, діти старшого дошкільного віку, розвиток, конструювання

Бібліографічний опис

Котелянець Н. В. Педагогічні умови формування конструктивної діяльності дітей старшого дошкільного віку / Наталка Валеріївна Котелянець // Міжнародний науковий журнал «Грааль науки». - 2021. - № 10. - С. 422-428.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced