Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти
Дата
2007
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(ua) Цілісне уявлення про професійне формування майбутнього вчителя передбачає, що оволодіння професією і професійне вдосконалення є складовими процесу самореалізації людини. Водночас
головною ідеєю безперервної освіти є спрямованість фахівця на професійно-особистісне вдосконалення. Як основний механізм реалізації професійного формування майбутнього вчителя ми розгля даємо його професійно-особистісний саморозвиток.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Краснощок І. П. Професійно-особистісний саморозвиток майбутнього вчителя як складова педагогічної освіти / Інна Петрівна Краснощок // Рідна школа. - № 4(927). – 2007. - 9–11.