Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя
Date
2010
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
КДПУ ім. В. Винниченка
Abstract
(uk) У статті розглядаються основні етапи становлення етнопедагогічної концепції, яка визначає зміст процессу формування етнопедагогічної компетентності майбутнього вчителя
(ru) В статье рассматриваются основные этапы становления этнопедагогической концепции, которая определяет содержание процесса формирования этнопедагогической компетентности будущего учителя.
(ru) В статье рассматриваются основные этапы становления этнопедагогической концепции, которая определяет содержание процесса формирования этнопедагогической компетентности будущего учителя.
Description
Keywords
етнопедагогіка, народна педагогіка, етнографія дитинства, етапи становлення етнопедагогіки, етнопедагогічна компетентність
Citation
Ткаченко О. М. Історіографічні аспекти вивчення проблеми формування етнопедагогічної компетентності вчителя / Оольга Михайлівна Ткаченко // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2010 - Вип. 91. - С. 223-228.