Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
8 результатів
community.search.results.head
Документ Особливості використання тестування в курсі латинської мови при визначенні рівня сформованості умінь різного типу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ріжняк, Оксана Леонідівна; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) У статті розглядається методика конструювання завдань із розгорнутою відповіддю для вимірювання навчальних досягнень студентів з латинської мови, подається типологія завдань із розгорнутою відповіддю.Документ Проектна методика як спосіб формування комунікативних вміньу процесі вивчення іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Рожкова, Наталія Григорівна(uk) У статті йдеться про застосування проектної методики на заняттях іноземної мови, на меті якої є формування комунікативних вмінь студентів.Документ Curriculum development in language teaching(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Shandruk, Svitlana; Шандрук, Світлана Іванівна(uk) Розвиток та імплементацію навчальних мовних програм можливо здійснювати декількома шляхами, кожен з яких має різні імплікації дизайну курикулуму. У статті робиться спроба описати та порівняти три курикулумних підходи. Поняття форвардного, центрального та зворотного дизайну забезпечує ефективне модельне уявлення про різноманітні підходи дизайну курикулуму та їх практичне застосування.Документ Computer-aided tools (cat) literacy at ukrainian universities: practices of implementation(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Bondarenko, Oleksandr; Бондаренко, Олександр(uk) Статтю присвячено особливостям впровадження систем автоматизованого перекладу (СAT tools) в українських університетах. Анкетування представників індустрії та вишів дозволило визначити значення новітніх технології в системі компетенцій письмового перекладача та визначити академічні прогалини в системі підготовки. Запропоновано комплекс інтерактивних заходів (цикл вебінарів) з підвищення рівня обізнаності з технологіями автоматизованого перекладу.Документ Особливості навчання письма на заняттях з англійської мови у ВНЗ(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання студентів писемного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор виділяє есе як форму письма, яка найбільш уможливлює розвиток творчого потенціалу тих хто навчається та продуктивного, критичного мислення їхньої особистості. Розкриває сутність та структуру есе, наводить етапи роботи над есе, пропонує рекомендації для навчання студентів даної форми писемного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ.Документ Використання іноваційних методів навчання при викладанні латинської мови в юридичній освіті(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Оксана Леонідівна(uk) У статті розглядаються проблеми впровадження інноваційних методів навчання при викладанні дисциплін лінгвістичного циклу в юридичних вишах, а саме: різні види інтеграції, використання інформаційно-комп’ютерних технологій в лінгвістичних курсах, впровадження рейтингового оцінювання лінгвістичних досягнет студентів.Документ Особливості навчання монологічного мовлення на заняттях з англійської мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Костюченко, Костянтин Євгенович(uk) Стаття присвячена дослідженню особливостей навчання монологічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови у ВНЗ. Автор розкриває зміст та структуру монологічного мовлення, аналізує труднощі з якими зустрічаються студенти у підготовці монологічного висловлювання, наводить прийоми навчання монологу, пропонує методику навчання монологічного мовлення студентів на заняттях з англійської мови у ВНЗ.Документ Сучасні ресурси для вивчення іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Білоус, Олександр МиколайовичУ сучасному освітньому середовищі все більш популярним стає комп’ютерне навчання іноземних мов (КНІМ). Навчання на основі КНІМ побудоване за принципом зворотного зв’язку, що дає можливість постійно контролювати, коригувати та оцінювати діяльність студентів.