Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Theory and practice of higher professional education in Ukraine(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.Документ Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.Документ Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.Документ Технологія навчання іноземної мови: когнітивний підхід(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення іноземної мови на рівні закладу вищої освіти; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальних учнів, так і для носіїв інших мов і культур. Обчислювальна модель є домінуючою моделлю в когнітивних підходах до здобуття другої мови, і насправді вивчаються всі дослідження засвоєння другої мови. Проаналізовано психічні процеси, що лежать в основі оволодіння другою мовою, які можуть бути розбиті на мікропроцеси та макропроцеси.Документ Реформування системи підготовки вчителів іноземних мов в україні: світовий досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(ua) В даній статті розглядаються шляхи адаптації передового світового досвіду модернізації системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні. Для українських педагогів науковий інтерес становить досвід американських колег щодо організації професійної підготовки вчителів іноземних мов, зокрема практичного складника підготовки майбутніх учителів. Досвід організації практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у школах професійного розвитку в США є цінним джерелом для вивчення та імплементації його позитивних аспектів.Документ Модернізація підготовки педагогічних кадрів: світовий досвід(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna(uk) У статті розглядається проблема модернізації підготовки педагогічних кадрів в системі професійної освіти США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки викладача (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки педагогічних кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.