Кафедра перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/8

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Використання методу проєктів у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності студентів
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто проєктні технології навчання; проаналізовано специфіку проєктного методу навчання та його особливості; проєктні технології як принцип організації освітньої діяльності; глибинну суть проєктної технології; представлено проєктні технології як органічне поєднання багатьох освітніх технологій.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна спрямованість освітнього процесу в навчанні іноземних мов
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто комунікативну спрямованість освітнього процесу; комунікативний метод та його принципи; іншомовну комунікативну компетенцію учнів; комунікативний підхід під час вивчення іноземних мов; принцип комунікативної (мовленнєвої) спрямованості навчання; провідну технологію навчання іноземних мов; основні принципи сучасних методів; пошук нових форм та методів організації освітнього процесу.
  • Ескіз
    Документ
    Мовні ігри на уроках англійської мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капітан, Тетяна Анатоліївна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто роль гри як однієї з активних форм вироблення вміння спілкуватися іноземною мовою, обґрунтовано важливість гри для пожвавлення уроку, для досягнення природності в навчальному спілкуванні мовою, яку вивчають; для полегшення процесу засвоєння мовного матеріалу, вироблення зацікавленості до навчальної праці.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках німецької мови засобами гри
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk) У статті розглянуто особливості організації діяльності учнів, яку активізують засобами гри на уроках німецької мови; обґрунтовано, що гра є важливим компонентом уроку, одним з ефективних засобів навчання іноземної мови й створення атмосфери мовного спілкування на уроці, а також зняття напруження та сприяння пізнавальної активності учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання мультимедійних технологій на уроках іноземної мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk) У статті розглянуто мультимедійні технології як один із перспективних напрямів використання інформаційно-комп’ютерних технологій; використання мультимедійних презентацій на уроках іноземної мови; використання мультимедійних навчальних матеріалів; мультимедійна комп’ютерна презентація; мультимедійна компетентність учителів іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    Проблеми формування навичок діалогічного мовлення учнів на уроках німецької мови у середній загальноосвітній школі
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто одну з основних форм мовленнєвого спілкування – діалогічне мовлення; доведено, що діалогічне мовлення є ефективним засобом навчання іноземної мови, сприяє активізації мовленнєвого матеріалу й формуванню мовленнєвих навичок; наголошено на спонтанності діалогічного мовлення, його емоційності та експресивності; з’ясовано, що діалогічне і монологічне мовлення характеризуються зверненістю, однак засвідчено, що діалогічне мовлення більш тісно, ніж монологічне, пов’язане із ситуацією спілкування.
  • Ескіз
    Документ
    Game as a means of active learning cognitive activity in english lessons
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Капітан, Тетяна Анатоліївна; Капитан, Татьяна Анатольевна; Kapitan, Tetiana Anatoliivna
    (uk): В статі розглядається рольова гра як ефективний засіб навчання, який охоплює різні види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання та письмо) на уроках англійської мови, а також вона є необхідним компонентом уроку на початковому етапі навчання.