Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Project–based learing as a way to incorporate effective foreign language teaching(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.Документ Citizenship education in the english language classroom(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Метою даного дослідження є з'ясувати, чи може впровадження принципів громадянської освіти у викладання англійської мови підвищити мотивацію студентів і поліпшити їх рівень володіння іноземною мовою. Навчання засадам громадянської освіти проводилося на прикладі студентів університету через навчальне спілкування в аудиторії. Дослідження довело, що підготовка студентів вищих навчальних закладів, щоб бути хорошими громадянами, використовуючи ідеологію громадянської освіти, є далеко плановою освітньою ціллю, що тісно переплітається з навчанням іноземної мови.Документ Education for democratic citizenship: teaching virtues and values(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) У статті визначено роль освіти у розвитку основних цінностей суспільства: демократії, прав людини, свободи, толерантності, верховенства права і міжкультурного діалогу. Метою статті є дослідження розвитку громадянської освіти та її вплив на свідомий вибір студентів долучатися до процесу становлення національної демократії, формуючи в них знання, навички, ціннісні орієнтації, моральні принципи активного і свідомого громадянства. Доведено, що громадянська освіта сприяє розвитку навичок, цінностей і установок, які необхідні для ефективної, поінформованої й активної участі в демократичних процесах.