Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 26
  • Ескіз
    Документ
    Методичні рекомендації до підготовки курсових робіт із іноземної філології та зарубіжної літератури
    (2024) Пянковська, Ірина Володимирівна; Вечірко, Оксана Леонідівна; Долгушева, Ольга Валеріївна
    (ua) Методичні рекомендації підготовлені для студентів спеціальності 014 Середня освіта (Англійська мова і література) факультету української філології, іноземних мов і соціальних комунікацій, які виконують курсові роботи з іноземної філології (англійської, німецької) та зарубіжної літератури. Матеріали містять загальні вимоги до структури курсової роботи, методичні вказівки до змісту розділів та їхнього оформлення, вимоги та рекомендації щодо підготовки до захисту.
  • Ескіз
    Документ
    Формування громадянської свідомості молоді як базової цінності в сучасних закладах освіти та поза ними
    (2023) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna
    (ua) Стаття висвітлює важливу роль, яку заклади освіти відіграють у громадянському житті громад та в забезбеченні досвіду участі у житті студентських спільнот. У статті також визначаються шляхи впровадження громадянської освіти в навчальних закладах з метою виховання молодого покоління активними, поінформованими та морально відповідальними громадянами, яким виховне середовище допомагає зрозуміти, що вони здатні активно діяти та робити суттєвий внесок у розвиток своїх громад. Важливою метою такого виховного процесу є зміцнення ефективної участі студентів у діяльності навчальної спільноти. Дослідження має на меті стимулюваnи подальше обговорення ролі навчальних закладів у громадянському вихованні, а також важливість і суть громадянської свідомості для здорового та процвітаючого демократичного суспільства. Викладачі створюють позитивне навчальне середовище, в якому студенти стають активними учасниками, які практикують толерантність і взаємну повагу. У такий спосіб викладачі виступають фасилітаторами та учасниками навчального процесу, які заохочують студентів дотримуватись громадянських чеснот та мотивують їх до активного й конструктивного діалогу. Громадянська освіта забезпечує студентам знання, навички та розуміння, для ефективної ролі у суспільстві як громадян, які несуть соціальну та моральну відповідальність у спільнотах. Громадянське виховання сприяє духовному, моральному, соціальному та культурному розвитку особистості, робить молодь більш впевненими та відповідальними як в аудиторії, так і за її межами. Громадянське виховання допомагає їм стати критично мислячими громадянами, які знають свої права, а такох усвідомлюють свої обов’язки. Це має на меті дати їм впевненість і переконання в тому, що вони можуть діяти разом з іншими, мати вплив на різні ситуації і робити зміни у своїх громадах на місцевому, національному та глобальному рівнях. Громадянське виховання допомагає студентам брати участь у житті своїх навчальних закладів, а також місцевих, національних громад та ширшого світу. Воно також заохочує вивчати економіку, демократичні інститути та цінності; різні національні, релігійні та етнічні ідентичності; розвиває уміння студентів розмірковувати над проблемами та брати участь в обговореннях нагальних проблем.
  • Ескіз
    Документ
    Комунікативна мотивація як важливий фактор в оволодінні німецькою мовою учнями старших класів
    (2022) Токарєва, Тетяна Станіславівна
    (ua) У статті розглянуто мотиваційний аспект оволодіння старшокласниками німецькою мовою, а саме такий різновид внутрішньої мотивації як комунікативна мотивація. На основі аналізу теоретичних джерел встановлено залежність мотивуючих факторів від способу організації навчальної діяльності учнів старших класів на уроці іноземної (німецької) мови. Зокрема, подано особливості формування навчальної мотивації залежно від комунікативної діяльності учнів, яка організована вчителем. Вказано на важливість постановки цілей уроку, добір навчального матеріалу, форм інтерактивної взаємодії між учасниками у процесі спілкування з урахуванням принципу комунікативної спрямованості. З огляду на такі умови домінуюче місце на уроці має відводитися на вирішення мовленнєвих задач, весь хід уроку має являти собою вирішення мовленнєвої задачі, яку варто запропонувати учням у такому формулюванні, яке було б близьким учням та зрозумілим для них. Поза увагою не залишилося й питання щодо використання колективних форм роботи, різних режимів роботи на уроці, технології ситуативного моделювання. Особливу увагу приділено розгляду питань, що стосуються психологічних та вікових особливостей учнів старшого шкільного віку, оскільки дані показники мають суттєве значення як для розвитку та зміцнення мотиваційної складової оволодіння іноземною мовою в цілому, так і на формування комунікативної мотивації зокрема. Зацікавлене навчання має місце там, де враховано вікові та психологічні особливості учнів, оскільки для кожної вікової групи характерний свій вид провідної діяльності. Для старшокласників характерними є такі види діяльності як пізнавальна, цілісно-орієнтована та комунікативна. Одним із аспектів статті обрано пояснення спілкування як діяльності, яка обов’язково передбачає наявність мотивів та потреб особистості. Виокремлено такі класи функцій спілкування: інформаційно-комунікативні, регулятивно-комунікативні та афективнокомунікативні.
  • Ескіз
    Документ
    Інклюзивне навчання іноземної мови та його особливості в умовах дистанційного формату
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Степаненко, Аліна-Алла Вячеславівна; Stepanenko, Alla Vyacheslavovna
    (ua) У статті охарактеризовано особливості навчання іноземної мови школярів з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної освіти. Висвітлено дані опитування батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно особливостей дистанційного навчання та вивченні іноземної мови. Наголошено на необхідності формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови середньої школи як складової їхньої професійної компетентності. Описано критерії інклюзивного заняття з іноземної мови.
  • Ескіз
    Документ
    До питання про компетенції та поведінку вчителя іноземної мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2021) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna; Khomenko, Tetyana Anatoliyvna
    (ua) У статті розглядаються основні компетенції вчителя іноземних мов (особистісна, соціально-комунікативна, виховна, фахова, дидактично-організаційна) та його поведінка (мовленнєва та немовленнєва) з огляду на їх роль та значення у реалізації завдань освітнього процесу з іноземної мови та засвоєння учнями іншомовного матеріалу на уроці. Автори акцентують увагу на необхідності врахування особистісних професійних якостей вчителя іноземної мови та його вмінні реалізувати мовленнєву та немовленнєву поведінку на уроці як таких факторів, які мають безпосередній вплив на зацікавленість учнів у вивченні іноземної мови, на успішне оволодіння ними основними мовленнєвими вміннями, на ставлення до предмету «іноземна мова» та на бажання подальшого самостійного удосконалення набутих навичок та вмінь.
  • Ескіз
    Документ
    До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna
    (uk) У статті розглядаються особливості самостійної роботи учнів закладу загальної середньої освіти під час вивчення іноземної мови. Подано огляд та аналіз існуючих поглядів на самостійну роботу учнів з точки зору психології, педагогіки та методики викладання іноземних мов; наведені існуючі класифікації видів самостійної навчальної роботи, розкрито специфіку організації самостійної роботи учнів під час засвоєння лексики, граматики, у навчанні читання, усного мовлення, аудіювання та письма з огляду на необхідні навчальні вміння учнів, формування яких передбачає самостійна робота.
  • Ескіз
    Документ
    Монологічне мовлення як засіб реалізації комунікативних цілей при вивченні німецької мови у старших класах закладів загальної середньої освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Teteana Stanislavivna
    (ua) У статті розглядається один із важливих видів мовленнєвої діяльності, а саме монологічне мовлення в аспекті його значення для здійснення процесу комунікації на уроці німецької мови. Старший етап передбачає удосконалення вмінь монологічного мовлення через більшу самостійність учнів стосовно підготовки та презентації власного висловлювання. Значна увага приділяється, зокрема, комунікативним функціям монологічного мовлення, таким, як інформативна, впливова, експресивна, розважальна, ритуально-культова.
  • Ескіз
    Документ
    Практична значущість тренінгових технологій для майбутніх учителів іноземних мов
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Поліщук, Ганна Віталіївна; Полищук, Анна Витальевна; Polishchuk, Ganna Vitalievna
    (ua) У статті розглянуто сучасні наукові підходи дослідників до поняття тренінгових технологій та визначено їхнє практичне значення у професійній підготовці майбутніх учителів іноземної мови. Мета статті полягає у визначенні змісту досліджуваного поняття, конкретизації його структури, функцій та ролі у формуванні конфліктологічної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. \
  • Ескіз
    Документ
    До питання про самостійну роботу учнів в оволодінні іноземною мовою
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna
    (uk) У статті розглядаються особливості самостійної роботи учнів закладу загальної середньої освіти під час вивчення іноземної мови. Подано огляд та аналіз існуючих поглядів на самостійну роботу учнів з точки зору психології, педагогіки та методики викладання іноземних мов; наведені існуючі класифікації видів самостійної навчальної роботи, розкрито специфіку організації самостійної роботи учнів під час засвоєння лексики, граматики, у навчанні читання, усного мовлення, аудіювання та письма з огляду на необхідні навчальні вміння учнів, формування яких передбачає самостійна робота.