Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Робота з віршами на уроці німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana(uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.Документ Робота з віршами на уроці німецької мови(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana(uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.Документ Фразеологізми як засіб стилістичної виразності(КОД, 2021) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana(uk) У статті розглядаються та узагальнюються основні групи фразеологізмів з огляду на їх можливості для створення стилістичного ефекту в текстах різних функціональних стилів німецької мови. Увага акцентується на таких видах фразеологічних зворотів, як фразеологізми, що мають ознаки групи слів, до яких належать ідіоми, подвійні форми, та зворотів, які мають ознаки речення, до яких відносяться прислів’я, приказки, афоризми, крилаті вирази, сентенції та лозунги. Підкреслюється, що, в основному, фразеологізми слугують для вираження образно-емоційної оцінки предметів та явищ у текстах різних функціональних стилів.Документ Філологічна освіта учнів на уроці німецької мови(2020) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Tokaryeva, Tetyana; Khomenko, Tetyana(uk) У статті розглядається питання філологічної освіти учнів на уроці німецької мови. Акцентується увага на важливості розширення філологічного кругозору учнів у процесі реалізації навчальних цілей засобами німецької мови. Підкреслюється важливість засвоєння учнями старших класів філологічних знань з таких аспектів мови, як історія німецької мови, теоретична фонетика та лексикологія, для успішного вирішення навчальних завдань та для реалізації розвивальної мети. Оскільки засвоєння окремих аспектів філологічних наук сприяє розвитку у старшокласників правильного уявлення про природу мови та сприяє удосконаленню логічного мислення.Документ Стилістичні можливості словотвору в німецькій мові(КОД, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana(uk) У статті розглядаються особливості основних видів словотвору в німецькій мові, таких як деривація, словоскладання та утворення нових слів з точки зору стилістики. Головна увага зосереджена на закономірностях вживання слів, утворених за певним типом, у текстах різних функціональних стилів сучасної німецької мови. Зокрема, вживання дериватів є типовим для офіційно-ділового та публіцистичного стилю; основною сферою вживання складних слів і новоутворень є тексти художнього стилю та фахова література.