Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Навчально-методичний посібник для підготовки студентів 4 курсу до бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології та методики викладання німецької мови
    (РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна
    (ua) Навчально-методичний посібник вміщує інформацію про структуру та зміст бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології і методики викладання німецької мови. У посібнику подані: структура білету, критерії оцінювання відповідей студентів на екзамені, зміст теоретичних питань, структура аналізу тексту та коментарі до нього, теми для реферування. Навчально-методичний посібник також містить словник фахових термінів, приклади аналізу тексту та перелік питань з методики викладання німецької мови. Посібник призначений для студентів спеціальності «Мова і література (німецька) денної та заочної форми навчання та для студентів відділення довузівської та післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Робота з віршами на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.
  • Ескіз
    Документ
    Робота з віршами на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana; Хоменко, Тетяна Анатоліївна; Хоменко, Татьяна Анатольевна; Khomenko, Tetyana
    (uk) У даній статті розглядаються способи дидактизації роботи з поетичними творами на уроці німецької мови у закладах загальної середньої освіти. Зокрема, акцентується увага на важливості та необхідності використання віршів у навчальному процесі, враховуючи їх позитивний вплив на учнів у плані естетичного виховання. З практичною метою поетичні твори використовуються для постановки вимови, ілюстрації і запам’ятовування граматичного матеріалу, розвитку мовлення, навчання виразного читання.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості використання текстового матеріалу на уроці німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna
    (uk) У статті розглядаються основні особливості текстового матеріалу як результату мовнокомунікативної діяльності людини з огляду на використання текстів у навчальному процесі з німецької мови. Проаналізовано основні критерії відбору текстів; подано систему вправ і завдань для навчання читання, говоріння та письма з використанням текстового матеріалу.
  • Ескіз
    Документ
    Шляхи підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana Stanislavivna
    (uk) У статті розглядаються основні причини зменшення інтересу учнів до вивчення німецької мови та зниження мотивації, що є негативним явищем. На основі опрацьованого фактичного матеріалу проаналізовано загальні тенденції до покращення та удосконалення шляхів, методів та прийомів підвищення мотивації учнів основної та старшої школи до вивчення німецької мови. Зокрема, встановлено зв'язок між мотивацією та процесом засвоєння іноземної мови, розглянуто оптимальні форми організації навчальної діяльності учнів під час роботи з лексичним матеріалом, у процесі вироблення та удосконалення навичок читання, аудіювання, усного мовлення та письма.
  • Ескіз
    Документ
    Стилістичні можливості словотвору в німецькій мові
    (КОД, 2019) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokaryeva, Tetyana
    (uk) У статті розглядаються особливості основних видів словотвору в німецькій мові, таких як деривація, словоскладання та утворення нових слів з точки зору стилістики. Головна увага зосереджена на закономірностях вживання слів, утворених за певним типом, у текстах різних функціональних стилів сучасної німецької мови. Зокрема, вживання дериватів є типовим для офіційно-ділового та публіцистичного стилю; основною сферою вживання складних слів і новоутворень є тексти художнього стилю та фахова література.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи учнів при вивченні німецької мови
    (КОД, 2018) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Tokareva, Tetiana; Токарева, Татьяна Станиславовна
    (uk) У статті розглядаються особливості організації самостійної роботи учнів під час вивчення німецької мови, зокрема подаються форми, прийоми та методи самостійної роботи над засвоєнням лексичних одиниць як ізольовано, так і під час роботи над текстами для читання; подається огляд проведених досліджень з даної проблематики та узагальнюється практичний досвід організації самостійної роботи учнів в умовах середньої загальноосвітньої школи.
  • Ескіз
    Документ
    Іменник та його категорії через призму стилістики (на матеріалі німецької мови)
    (КОД, 2018) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Токарева, Татьяна Станиславовна; Tokaryeva, T. S.
    (uk) У статті подається огляд стилістичної сторони категоріально-граматичних форм іменника в німецькій мові (категорія відмінка, роду, числа, артикль) та розглядаються особливості їх вживання у різних функціональних стилях. На основі аналізу опрацьованого фактичного матеріалу подані основні характерні ознаки іменника та його категорій з точки зору створення стилістичного ефекту. Граматична стилістика, зокрема морфологічна, зосереджує свою увагу головним чином на стилістичних аспектах варіантних граматичних форм, на стилістичних функціях граматичних категорій, на інших стилістичних явищах, викликаних морфологічною структурою, тобто досліджуються ті морфологічні одиниці, які мають виразне стилістичне забарвлення і порівняно легко підлягають лінгвістичному аналізу. Особливості морфологічного складу німецької мови в аспекті стилістики виявляються у кількісному розподілі тих чи інших морфологічних структур і форм у функціональних стилях та у «прив ’язці» окремих морфологічних форм до певного функціонального стилю. Завдання статті полягає у розгляді стилістичної сторони категоріально-граматичних форм іменника в німецькій мові та їх вживання у різних функціональних стилях. Іменник дозволяє охоплювати у формі слова певні данності як окремі речі і робить їх доступними у мовленні при допомозі категорій відмінка, роду та числа. Оскільки різний ступінь частотності вживання тих чи інших морфологічних форм пов'язаний з їх приналежністю до книжно-писемного чи усно-розмовного типу мовлення, те у писемному мовленні більш активними є саме іменники, що дає змогу визначення такої організації мовлення, як «номінативного стилю». Іменниковий стиль часто є типовим для офіційно-ділової мови, мови науки, законів, бюрократії, але водночас саме іменники надають таким текстам чіткості та компактності У результаті дослідження виявлено, що використання частин мови фактично не залежить від мовця та його вподобань, а визначається об’єктивно, зумовлюється тим, що саме стало об’єктом і причиною мовлення. Стилістико-морфологічні прийоми, в основі яких лежить іменник та його категоріальні ознаки, такі як рід, число, відмінок, означеність та неозначеність, є досить широковживаними у різних функціональних стилях сучасної німецької мови. Завдяки їх використанню досягається головна мета спілкування — вплив на читача або слухача. Суб’єктивно-модальні відтінки морфологічних структур з іменниками сягають від вираження динамізму — до створення статичних картин.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості вживання дієслів у різних функціональних стилях (на матеріалі німецької мови)
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Токарєва, Тетяна Станіславівна
    (uk) У статті розглядаються стилістичні властивості дієслів із точки зору їх вживання у текстах різних функціональних стилів як засобів виразності. На основі опрацювання та аналізу фактичного матеріалу подано основні характерні ознаки дієслова як стилістичного засобу, його роль у передачі подій та динаміки тексту, деякі виразні особливості категорії особи та словотворчі можливості дієслова в німецькій мові.
  • Ескіз
    Документ
    Риторика античності та її впливна становлення стилістики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Токарєва, Тетяна Станіславівна
    (uk) У статті розглядаються основні концепції античної риторики та аналізується їх вплив на розвиток стилістики як науки.