Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Методика розвитку граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні неособових форм дієслова
    (КОД, 2019) Савенко, Тетяна Вікторівна; Savenko, Tatiana
    (uk) У статті розглянуто методику формування й розвитку мовленнєвих граматичних навичок уживання в усному і писемному мовленні герундія та дієприкметника 1. На основі та за принципами комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування вказано способи реалізації головної мети навчання – набуття студентами мовних спеціальностей комунікативної компетенції. Запропоновано до розгляду різні види вправ – мовні, умовно-мовленнєві та мовленнєві, які за умови інтенсивного застосування сприяють розвиткові лінгвістичної компетенції студентів і є ефективним засобом навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні модальних дієслів
    (КОД, 2018) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглянуто проблему формування й розвитку граматичної компетенції студентів як складової частини іншомовної комунікативної компетентності. Досліджено принципи і прийоми навчання граматики за комунікативно орієнтованою методикою. Основну увагу зосереджено на навчанні вживання модальних дієслів як одного із засобів вираження суб’єктивної модальності. Запропоновано систему вправ для розвитку мовленнєвих навичок вживання модальних дієслів у різних значеннях в усному і писемному мовленні.
  • Ескіз
    Документ
    Developing students’speaking skills
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Savenko, Tatiana; Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглядається проблема формування комунікативної компетенції студентів та її складової частини – говоріння. З урахуванням програмних вимог, автор визначає практичні цілі навчання студентів говоріння, пропонує стратегії, наводить приклади мовленнєвих завдань для розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення, розроблених з урахуванням принципів комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування. Розглядається можливість навчання студентів говоріння з використанням текстів різних жанрів із спеціально розробленими до них комунікативними завданнями, мовленнєвими ситуаціями та вправами длярозвитку навичок і вмінь говоріння.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчання діалогічного мовлення студентів мовних факультетів (англійська мова)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання діалогічного мовлення студентів другого курсу. Автор розглядає особливості навчання, пропонує види вправ, які можуть сприяти його ефективності, та визначає послідовність їх застосування з урахуванням рівня сформованості мовленнєвих навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання говорінню студентів 1-2 курсів. Автор розглядає особливості застосування автентичних текстів для розвитку компетенцій в аудіюванні та говорінні, визначає типи та види завдань з урахуванням рівня сформованості навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток уміння говоріння на основі аудитивного тексту
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглядаються деякі підходи щодо формування вмінь говоріння на основі аудитивноготексту. Наводяться приклади завдань для навчання студентів іншомовному мовленню з урахуванням функціонального типу діалогу та монологу.
  • Ескіз
    Документ
    До проблеми навчання аудіюванню студентів 1-2 курсів мовних факультетів (англійська мова)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Савенко, Тетяна Вікторівна
    У статті досліджено методи і прийоми навчання аудіюванню студентів 1−2 курсів. Автор розглядає особливості навчання аудіюванню та комплекс завдань для розвитку компетенцій в аудіюванні та говорінні, визначає послідовність їх застосування з урахуванням рівня сформованості навичок і вмінь студентів.