Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Методика розвитку граматичної компетенції вживання в усному і писемному мовленні неособових форм дієслова
    (КОД, 2019) Савенко, Тетяна Вікторівна; Savenko, Tatiana
    (uk) У статті розглянуто методику формування й розвитку мовленнєвих граматичних навичок уживання в усному і писемному мовленні герундія та дієприкметника 1. На основі та за принципами комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування вказано способи реалізації головної мети навчання – набуття студентами мовних спеціальностей комунікативної компетенції. Запропоновано до розгляду різні види вправ – мовні, умовно-мовленнєві та мовленнєві, які за умови інтенсивного застосування сприяють розвиткові лінгвістичної компетенції студентів і є ефективним засобом навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Developing students’speaking skills
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Savenko, Tatiana; Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглядається проблема формування комунікативної компетенції студентів та її складової частини – говоріння. З урахуванням програмних вимог, автор визначає практичні цілі навчання студентів говоріння, пропонує стратегії, наводить приклади мовленнєвих завдань для розвитку вмінь діалогічного та монологічного мовлення, розроблених з урахуванням принципів комунікативно-орієнтованої методики навчання іншомовного спілкування. Розглядається можливість навчання студентів говоріння з використанням текстів різних жанрів із спеціально розробленими до них комунікативними завданнями, мовленнєвими ситуаціями та вправами длярозвитку навичок і вмінь говоріння.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості навчання діалогічного мовлення студентів мовних факультетів (англійська мова)
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання діалогічного мовлення студентів другого курсу. Автор розглядає особливості навчання, пропонує види вправ, які можуть сприяти його ефективності, та визначає послідовність їх застосування з урахуванням рівня сформованості мовленнєвих навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Аудіотекст як джерело навчання говорінню студентів мовного факультету
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання говорінню студентів 1-2 курсів. Автор розглядає особливості застосування автентичних текстів для розвитку компетенцій в аудіюванні та говорінні, визначає типи та види завдань з урахуванням рівня сформованості навичок і вмінь студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток уміння говоріння на основі аудитивного тексту
    (Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Савенко, Тетяна Вікторівна
    (uk) У статті розглядаються деякі підходи щодо формування вмінь говоріння на основі аудитивноготексту. Наводяться приклади завдань для навчання студентів іншомовному мовленню з урахуванням функціонального типу діалогу та монологу.