Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/7
Переглянути
5 результатів
community.search.results.head
Документ Developing EFL students' writing awareness: the quest for effective approach(КОД, 2018) Livytska, Inna; Лівицька, Інна Адамівна; Ливицкая, Инна Адамовна(uk) Стаття є спробою теоретичного узагальнення сучасних методологічних підходів до підвищення рівня усвідомленого навчання писемного мовлення студентів, які вивчають англійську мову як іноземну. Через взаємопов’язаний аналіз понять «жанр писемного мовлення», «усвідомлення стратегій письма» та «динамічні ментальні моделі» письмових завдань, ця розвідка перевіряє дві гіпотези: 1) студенти не пов’язують відсутність знань про жанрові особливості писемного мовлення із загальним рівнем володіння іноземною мовою, натомість надають особливої уваги формуванню лексичних та граматичних навичок як основних компонентів мовленнєвої компетенції; 2) процес письма у студентів, які вивчають англійську мову як іноземну, ускладнюється наявністю нетипових для їхньої рідної мови риторичних форм, що, в свою чергу, знижує доступ до короткотермінової робочої пам’яті та негативно впливає на якість писемного тексту іноземною мовою. Як результат, пропонується ефективний підхід підвищення рівня навчальної усвідомленості письмових стратегій студентами шляхом ефективно-орієнтованого підходу.Документ Defining writing ability: models of writing and cognitive behaviour(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Livytska, Inna; Лівицька, Інна Адамівна(uk) У статті узагальнено сучасні підходи до визначення процесу писемного мовлення іноземною мовою та подано аналіз трьох основних моделей (лінійної, циклічної та альтернативної) за видами когнітивної діяльності. Обґрунтовано циклічність (рекурсивність) писемного процесу та його залежність від рівня лінгвістичної компетенції, мета-когнітивного знання та соціально-педагогічного оточення студента. Охарактеризовано основні відмінності та типи передачі знання ( переказування знання або трансформація) через дослідження процесу писемного мовлення у носіїв англійської мови та тих, хто вивчає мову як другу чи іноземну.Документ Науковий дискурс: рівні та особливості аналізу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лівицька, Інна Адамівна(uk) У статті досліджуються комунікативно-прагматичні особливості англомовного наукового дискурсу, висвітлюються рівні та особливостей його аналізу.Документ Репрезентація гендерних маркерів сучасного політичного англомовного дискурсу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Лівицька, Інна Адамівна(UA) У статті розглядаються питання гендерної спрямованості політичного дискурсу в стилістичному аспекті. Пропонується аналіз гендерних маркерів та вербальних кліше формування цих маркерів в сучасному англомовному політичному дискурсі.Документ Альтернативне оцінювання VS традиційне: формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Лівицька, Інна АдамівнаАвторка статті робить спробу розмежування та окреслення ключових понять сучасної методики навчання іноземних мов «традиційного та альтернативного видів оцінювання», покликаних сприяти процесу формування іншомовної комунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови у ВНЗ.