Кафедра дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/53
Переглянути
19 результатів
community.search.results.head
Документ Застосування дистанційного навчання для підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти(Середняк Т. К., 2024) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Загальноєвропейські підходи до ознайомлення дітей дошкільного віку з геометричним матеріалом(Середняк Т. К., 2023) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Бінарний урок як засіб реалізації інтегрованого навчання у початковій школі(2022) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Розвиток математичних здібностей дитини як мета дошкільної математичної підготовки(ІПО КУБГ, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) Розглянуто теоретичні аспекти методики математичного розвитку дошкільників. Проаналізовано вплив математичного змісту на розвиток усіх пізнавальних та математичних здібностей дошкільників. Наведено фрагменти занять (вправ), що сприяють формуванню всіх розумових прийомів та сенсорних пізнавальних здібностей на математичному матеріалі.Документ Формування пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку в процесі підготовки до навчання в школі("Baltija Publishing", 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Increasing Motivation of Primary School Pupils’ Studying(2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliya; Prokopchuk, Viktoriia; Revenko, Iryna; Blaga, Olga; Tarasova, Vitaliia(en) The scientific investigation reveals the topic of increasing the motivation of primary school pupils’ studying, which is relevant today and requires careful study. Data from the Institute of Educational Analytics, the German Internet Portal of statistics Statista, the World Bank and the international organization World Population Review have been used in the context of solving the problem of increasing motivation of primary school pupils’ studying in Ukraine and Germany. The processing of statistics requires the use of methods of theoretical substantiation, analysis and comparison in the study. According to the World Bank’s education quality rating, Germany was ranked as one of the best countries with a high level of education quality in 2015-2017, and Ukraine ranked the 54th and the 56th places respectively. The results of the series of studies have shown the presence in the practice of the activities of educators, psychologists and scientists, specializing in the study of this issue, a significant number of available and potential ways for increasing motivation. The reasons for the learning motivation decrease and the factors influencing it have been investigated. The ARCS model is relevant nowadays, because it focuses on the motivational aspects of the educational environment and includes four components of motivation. It has been proved, that it is necessary to provide the innovative teaching methods in Ukrainian school during evaluation process. IT programs that can improve the learning process and increase motivation in primary education have been presented.Документ Формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку(2021) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) Встановлено, що одним з найважливіших показників цілісного гармонійного розвитку дитини дошкільного віку є рівень оволодіння просторовими уявленнями, вміння вільно орієнтуватися у просторі та знання основних просторових понять. Визначено, що сформовані просторові уявлення необхідні у різних видах діяльності та формах активності дітей, таких як рухова діяльність, гра, малювання, читання тощо.Документ Окремі аспекти підготовки фахівців із соціальної реабілітації в США(2020) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Формування основних мисленнєвих операцій у дітей дошкільного віку засобами гри(2020) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена ОлександрівнаДокумент Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США(2020) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті проаналізовано організаційні та змістові особливості професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття освітнього ступеня «Асоціат» у коледжах США, чотирирічні бакалаврські та міждисциплінарні магістерські університетські програми професійної підготовки фахівців із соціальної реабілітації. Визначено спільні ознаки цих програм для кожного з освітніх ступенів. Встановлено, що професійна підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних і спеціалізованих знань, широкого запровадження елективних курсів. Визначено три моделі навчання фахівців із соціальної реабілітації: традиційно-дидактичну, проблемно-пошукову і фасилітовану. З’ясовано, що система професійної підготовки забезпечує умови для професійного самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.